Vähänkö sieppaa

Lopen kyllästynyt

Vajaa vuosi sitten Canal Digital myi minulle katselunautintoa. Innostuin valtavasti! HD kanavia! Joo, HD kanavien kuvanlaatu erinomainen, mutta katselulaite (CD:n tallentava HD boxi) täysi susi. Laite hajosi 4:n päivän jälkeen. No, CD laittoi aika äkkiä asentajan käymään ja laite toimi taas. Eli pääsin aloittamaan katselunautinnon. Kanavat ovat OK, mutta laite EI. CD kertoi minulle että en voi katsoa muilla kuin CD:n laitteilla heidän lähetyksiään. Laite jumitteli jatkuvasti. Täytyi ajaa tehdasasetuksia uudelleen. Tuli uusia päivityksiä. Tuli uusia murheita. Taas tuli uusia päivityksiä, tuli uusia murheita. Nyt olen kyllästynyt tähän katselunautintoon. Hätäpäissäni tein viime joulukuussa 24kk sopparin joten minähän lain mukaan joudun maksamaan tästä katselunautinnosta vielä reilun vuoden. Mutta siihen se jää. Tulkoon laite päivityksillä kuinka hyväksi tahtoo, mutta tässä kohtaa koen että minua petettiin, enkä luota CD:iin enää pätkääkään. Reilu vuosi ja Maanpäälliset kanavat ja PLUSTV. Kakkos telkkarissa on PLUSTV ja se toimii. Toimiminen on pää asia eikä toimimaton nautinto. SAT TV my ass

6

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n5ll

      Miksi valitat Canal palstalla ????

      • Edelleeen

        Olen pahoillani saamastasi järkytyksestä. Koetan olla tarkempi vastaisuudessa.


      • Uusbox
        Edelleeen kirjoitti:

        Olen pahoillani saamastasi järkytyksestä. Koetan olla tarkempi vastaisuudessa.

        Minulla oli vastaavan boxin kanssa samoja ongelmia, mutta ovat kyllä minulle vaihtaneet boxin mukisematta. Ongelmat häipyivät uuden boxin myötä. Vaadi uusi boxi, se onnistuu kyllä!


      • edelleenkään
        Uusbox kirjoitti:

        Minulla oli vastaavan boxin kanssa samoja ongelmia, mutta ovat kyllä minulle vaihtaneet boxin mukisematta. Ongelmat häipyivät uuden boxin myötä. Vaadi uusi boxi, se onnistuu kyllä!

        vaadi heiltä enää yhtään mitään. Odottelen että sopimuskauteni umpeutuu. Peli on menetetty! Toivottavasti saavat tekniikkansa kuntoon. Minä en sitä ole kyllä käyttämässä silloin.


      • Uusboxi
        edelleenkään kirjoitti:

        vaadi heiltä enää yhtään mitään. Odottelen että sopimuskauteni umpeutuu. Peli on menetetty! Toivottavasti saavat tekniikkansa kuntoon. Minä en sitä ole kyllä käyttämässä silloin.

        Sopimuskauttasi on kuitenkin vielä yli vuosi jäljellä... eikö olisi mukava saada toimiva boxi siksi aikaa?
        Vaikeuksien jälkeen, minulla ainakin nyt on täysin toimiva paketti ....


      • mutta...

        ...missä on oikea osoite?

        Canal on raskalaiseen Vivendi SA-konserniin kuuluva sisällöntuottaja, jolla lajissaan ainoana on oma palsta tässä mediassa.
        Erään teflonpintaisen, hyvin mediasuojatun sisältötuotejakelijan saamat palautteet kimmahtavat ilmeisen hyödyllisesti oikean tuntuiseen mutta muuten täysin väärään osoitteeseen.

        Canal -tuotteita on Suomessakin saatavana useilta kanavapaketteja myyviltä yrityksiltä.
        Avoimessa mielipidefoorumissa runsaasti kielteistä palautetta saavan yrityksen palautteiden ohjauttaminen sivulliselle liitännäisyritykselle voi herättää kysymyksiä teflonpinnan ylläpidosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe