Tepsin uusi päävalmentaja loppukauden.
Jukka Koivu
6
359
Vastaukset
- titov13
on niin jättäkää R-P kakkos valkuks. tuntee pelaajat parilta kaudelta yms. ....ja sittenkö siirrytään Jalosen valmennukseen ensikaudella?
- kake683
Toi noi Hantta Virtakin olisi kivapoika vakekes !!!
- kjhgfd
kake683 kirjoitti:
Toi noi Hantta Virtakin olisi kivapoika vakekes !!!
Ilveksestä yksivake , hän voisi valmentaa sillain etätyönä TPSssää. Osaa valita joukkueensakin niin,ettei ole edes paikalla kun joukkuetta kasataan
Ottakaa se ,ei tarvitse maksaa km korvauksia - Ilveksenmiäs
kjhgfd kirjoitti:
Ilveksestä yksivake , hän voisi valmentaa sillain etätyönä TPSssää. Osaa valita joukkueensakin niin,ettei ole edes paikalla kun joukkuetta kasataan
Ottakaa se ,ei tarvitse maksaa km korvauksiaja tyytyväisiä ollaan kuulemma oltu..ja onhan täälläkin Juujärven nimi keskusteluissa pyörinyt, joten ihmeen hyvin ne Ilveksen paskat juniorivalmentajat muillekkin kelpaa.
- mara899
Ilveksenmiäs kirjoitti:
ja tyytyväisiä ollaan kuulemma oltu..ja onhan täälläkin Juujärven nimi keskusteluissa pyörinyt, joten ihmeen hyvin ne Ilveksen paskat juniorivalmentajat muillekkin kelpaa.
Tekisimme näin. Ilveksenmies ja ja muutama Ilveksen kannatta ,suunnittelisi aina kokoonpanon TPSiin Tampereelta käsin . He muuten suunnittelee Ipallekin, ja hyvin on mennyt ,ovat toiseksiviimeisiä. Niin ja sitten Ipan vake tekisi etätyönä taktiikan illan peliin. Näin säästäisitte TPS rahaa huomattavasti. Mutta huoltaja tarvitsee olla TPS stä oma,on mies joka täyttää juomapullot pelinaikana. Voisi olla ideaa
- Gunu från Lundo
mara899 kirjoitti:
Tekisimme näin. Ilveksenmies ja ja muutama Ilveksen kannatta ,suunnittelisi aina kokoonpanon TPSiin Tampereelta käsin . He muuten suunnittelee Ipallekin, ja hyvin on mennyt ,ovat toiseksiviimeisiä. Niin ja sitten Ipan vake tekisi etätyönä taktiikan illan peliin. Näin säästäisitte TPS rahaa huomattavasti. Mutta huoltaja tarvitsee olla TPS stä oma,on mies joka täyttää juomapullot pelinaikana. Voisi olla ideaa
Heija heija frisk hymöör
De e det som susen jöör!
Nyt vaan hyvää huumoria kehään niin kyllä homma lähtee toimimaan. Luotan Tepsiin nyt ja aina.
Svart o vit javisst!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734