Nyt kaikki jehovantodistajat, olisi hyvä kun kävisitte You Tubessa katsomassa videon: risti vai kidutuspaalu. Niin ja saa toki muutkin katsoa,on täyttä asiaa!!!
KATSOKAA KAIKKI
8
301
Vastaukset
- _www_
Kiitos vinkistä, olihan se asiaa.
- Paalu parempi mun mi
Mut millä tonkin voi todella todistaa, että ois ollu risti????
- salaisuus?
Paalu parempi mun mi kirjoitti:
Mut millä tonkin voi todella todistaa, että ois ollu risti????
että se oliskin paalu. Minun näkökannalta aivan sama.
- hirifh eif fifslöf
salaisuus? kirjoitti:
että se oliskin paalu. Minun näkökannalta aivan sama.
Ja millä todistaa et o ollu jeesus? Järki käy kaposeks,mielikuvitus ei riitä,usko on yli kaiken sen ja siihen uskon et mitä mun järki ei selitä siinä tulee usko avuks, kiitti muuten vinklauksesta,videossa o paljo tietoo
- helel.
hirifh eif fifslöf kirjoitti:
Ja millä todistaa et o ollu jeesus? Järki käy kaposeks,mielikuvitus ei riitä,usko on yli kaiken sen ja siihen uskon et mitä mun järki ei selitä siinä tulee usko avuks, kiitti muuten vinklauksesta,videossa o paljo tietoo
Onko siinä joku ongelma.?
- bobooboboo
helel. kirjoitti:
Onko siinä joku ongelma.?
Katsoin juutuupista sen..vähän jäi vaivaamaan,se..kun sanassa lukee että kiinnittivät nimikilven Jeesuksen pään päälle..eikä käsien.Minä kun olen taipumassa kannalle,että paalussa Jeesus kuoli.Ei kai kukaan niin vanhoja asiakirjoja edes löydä,saati pysty todistamaan,että ovat aitoja.
bobooboboo kirjoitti:
Katsoin juutuupista sen..vähän jäi vaivaamaan,se..kun sanassa lukee että kiinnittivät nimikilven Jeesuksen pään päälle..eikä käsien.Minä kun olen taipumassa kannalle,että paalussa Jeesus kuoli.Ei kai kukaan niin vanhoja asiakirjoja edes löydä,saati pysty todistamaan,että ovat aitoja.
Googleta netista:alexamenos graffiti. Kyseessä on antiikinaikainen Roomasta löytynyt seinäpiirros.
Piirroksessa kuvataan mies palvomassa ristiinnaulittua aasinpäistä ihmistä.
Seinään on raaputettu kirjoitus:alexamenos sabate theon eli" Alexamenos palvoo jumalaansa".
Kyseessä on parhain todiste, että Jeesus todella naulattiin ristiin eikä paaluun.
Myös raamatun sanat vahvistavat ristiinnaulitsemisen. Jos Jeesus olisi naulattu paaluun; lukisi tekstissä:käsien päälle.
Myös lääketieteelliset kokeet ovat paaluteoriaa vastaan. Ihminen kuolee paaluun naulittuna hyvin nopeasti, koska rintakehä ei pääse kohoamaan eli keuhkot painuvat lyttyyn paalu-asennossa.- Pii on 3.0
MarkkuP kirjoitti:
Googleta netista:alexamenos graffiti. Kyseessä on antiikinaikainen Roomasta löytynyt seinäpiirros.
Piirroksessa kuvataan mies palvomassa ristiinnaulittua aasinpäistä ihmistä.
Seinään on raaputettu kirjoitus:alexamenos sabate theon eli" Alexamenos palvoo jumalaansa".
Kyseessä on parhain todiste, että Jeesus todella naulattiin ristiin eikä paaluun.
Myös raamatun sanat vahvistavat ristiinnaulitsemisen. Jos Jeesus olisi naulattu paaluun; lukisi tekstissä:käsien päälle.
Myös lääketieteelliset kokeet ovat paaluteoriaa vastaan. Ihminen kuolee paaluun naulittuna hyvin nopeasti, koska rintakehä ei pääse kohoamaan eli keuhkot painuvat lyttyyn paalu-asennossa....Toistat vanhaa Kelsoksen, joka oli Rooman tunnetuin Kristittyjen pilkkaaja, vitsiä . he esittivät juutalaisten jumalan aasinpäisenä, .raamattu kertoo kyllä oikean vastauksen paaluasiassa. Nehemian ja Esran kirjoissa kerrotaan, miten Persialaiset rankaisivat ;, syyllisen talosta revittiin seinähirsi, ja syyllinen naulattiin siihen, ja talosta tehtiin soraläjä .
Roomalaiset perivät tavan heiltä.
alkuseurakunnan ajoista oli Kelsokseen satoja vuosia, joten Jeesuksen ajan juutalaisen ajan
historia oli jo muuntunut keskinäiseksi pilkanteoksi;
Siinä risti- asiassa on toinenkin tarina;, mutta tämä nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063