Olen ajatellut että jos hommaisin malossin multivarin, onko kukaa laittanut multivaria kymcoo että onko mitä vaikutusta esim: paljo menis ja kiihtyykö hyvin?
Vastaukset 4
- Kuritpois
olen miettinyt isekin :) Pakarin prikan otin feeveristäni irti ja laitoin #80 suuttimen(alkup #75, gurtner),niin rupes vääntämään ja kiihtymään todella hyvin. Sillä ajattelin että multivar saattais antaa pientä lisäboostia kun tuo oma vari tuntuu pikkasen miettivän kiihdytettäessä 0-30 km/ välillä. Nyt ottaa pakarin prikan poiston jälkeen 65 mittariin eli tod. 60km/h. Ennen prikan poistoa otti GPS mittauksella 54km/h. Multivari nostaa huippuja lukemani mukan n.10km/h vauhtia ja alkaisi olla siinä hilkulla että meneekö pikkasen liian lujaa. Ja Polinilla ja Narakulla löytyy Racingplanetilta virivariaattorit. Ja kiihtyvyyttä saat nimenomaan tuolla pakarikurin poistolla(kiinni kolmella hitsipisteellä jotka lähtee dremelillä tunnissa) , itse olin aivan äimänä kun ekan kerran kiihdytin poiston jälkeen, miten mopo muuttui ärhäkäksi :)
- ota prikka kulkee 70
mun kymconi kulkee 70 km/h pelkän prikan otin!!!
- kymkko
mikähän vittu mun kymco zx on ku kiihtyy hyvin mutta sitte ei jaksa kulukuia ku 55
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475