Tietokone 3G-puhelimella nettiin.

apuwa :3

Tarvitsisin väliaikaisnetin siksi aikaa että sonera avaa yhteyden uudessa asunnossani, minulla on 3G-tukeva nokian puhelin ja olen saanut sellaisen käsityksen että kyseisellä puhelimella ja pc-suitella pitäisi nettiin yhteys saada.

Puhelinliittymäni on Telefinlandilta ja ajattelin tilata sieltä hitaimman 3G:n rajattoman käytön (5€/kk) tarpeelliseksi aikaa. En vain millään löydä heidän sivuiltaan sitooko palvelun käyttöönotto minut johonkin tuhannan vuoden sopimukseen. On kellään kokemuksia asiasta?

4

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Asiakaspalvelusta kysymällä tuo selviää, yleensä kyllä nuo lisäpalvelut eivät ole määräaikaisia eli eivät sido mihinkään ellei kyseessä ole joku tarjouskampanja.

    • toimii - ei toimi

      Hae joltain operaattorilta 3G-nettitikku. Ne on myynnissä kaikilla 2 viikon koeajalla joten voit palauttaa 13vrk:n jälkeen ilman mitään selityksiä. Lienee ne operaattorit kuitenkin kiinnostuneita palautuksen syystäkin? Kannattaa kysellä minkä operaattorin tikku toimii juuri ko. alueella. Alueilla on eroja, vaikka 3G toimisi 1km päässä niin ei välttämättä juuri siinä missä sinä sitä tarvitset. Tätähän nämä 14vrk koeajatkin yrittää juuri selvittää, mutta jos saa etukäteistietoa niin jää turha sählääminen ko. alueella toimimattomien nettitikkujen/operaattoriyhteyksien kanssa.
      Eihän sitä tosin tiedä vaikka huomaisit sen nettitikun niin toimivaksi että pitäisit sen koko 24kk:kin?

    • Tele Finland

      Terve!

      Tele Finlandin Netti-palvelu ei ole määräaikainen sopimus. Voit kytkeä sen päälle ja pois milloin haluat helposti Omassa liittymässä. Tällä hetkellä Netti-palvelun voit kytkeä päälle tarjoushintaan 4,90 €/kk. Lisätietoja löydät osoitteesta tele.fi/netti

      • Ramekelan

        TeleFinlandin liittymät toimivat TeliaSoneran verkossa, jonka 3G peitto on todettu todella puutteelliseksi. Tämä on nähtävissä jopa TeliaSoneran peittokartoilta, pelkkää aukkoa ja loput toiveajattelua. Työnantajani sopimus on TeliaSoneran kanssa ja liittymät on sen verkossa toimivia joten käytän ja kiroan ihan joka päivä, jopa Helsingin ydinkeskustassa TeliaSoneran puuttuvaa 3G yhteyttä tai verkon tukkoisuutta.

        Älkää missään nimessä koskaan harkitko mitään mobiilidatapalveluita TeliaSoneralta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe