Tietokone 3G-puhelimella nettiin.

apuwa :3

Tarvitsisin väliaikaisnetin siksi aikaa että sonera avaa yhteyden uudessa asunnossani, minulla on 3G-tukeva nokian puhelin ja olen saanut sellaisen käsityksen että kyseisellä puhelimella ja pc-suitella pitäisi nettiin yhteys saada.

Puhelinliittymäni on Telefinlandilta ja ajattelin tilata sieltä hitaimman 3G:n rajattoman käytön (5€/kk) tarpeelliseksi aikaa. En vain millään löydä heidän sivuiltaan sitooko palvelun käyttöönotto minut johonkin tuhannan vuoden sopimukseen. On kellään kokemuksia asiasta?

4

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Asiakaspalvelusta kysymällä tuo selviää, yleensä kyllä nuo lisäpalvelut eivät ole määräaikaisia eli eivät sido mihinkään ellei kyseessä ole joku tarjouskampanja.

• toimii - ei toimi

Hae joltain operaattorilta 3G-nettitikku. Ne on myynnissä kaikilla 2 viikon koeajalla joten voit palauttaa 13vrk:n jälkeen ilman mitään selityksiä. Lienee ne operaattorit kuitenkin kiinnostuneita palautuksen syystäkin? Kannattaa kysellä minkä operaattorin tikku toimii juuri ko. alueella. Alueilla on eroja, vaikka 3G toimisi 1km päässä niin ei välttämättä juuri siinä missä sinä sitä tarvitset. Tätähän nämä 14vrk koeajatkin yrittää juuri selvittää, mutta jos saa etukäteistietoa niin jää turha sählääminen ko. alueella toimimattomien nettitikkujen/operaattoriyhteyksien kanssa.
      Eihän sitä tosin tiedä vaikka huomaisit sen nettitikun niin toimivaksi että pitäisit sen koko 24kk:kin?

• Tele Finland

Terve!

Tele Finlandin Netti-palvelu ei ole määräaikainen sopimus. Voit kytkeä sen päälle ja pois milloin haluat helposti Omassa liittymässä. Tällä hetkellä Netti-palvelun voit kytkeä päälle tarjoushintaan 4,90 €/kk. Lisätietoja löydät osoitteesta tele.fi/netti

• Ramekelan

TeleFinlandin liittymät toimivat TeliaSoneran verkossa, jonka 3G peitto on todettu todella puutteelliseksi. Tämä on nähtävissä jopa TeliaSoneran peittokartoilta, pelkkää aukkoa ja loput toiveajattelua. Työnantajani sopimus on TeliaSoneran kanssa ja liittymät on sen verkossa toimivia joten käytän ja kiroan ihan joka päivä, jopa Helsingin ydinkeskustassa TeliaSoneran puuttuvaa 3G yhteyttä tai verkon tukkoisuutta.

Älkää missään nimessä koskaan harkitko mitään mobiilidatapalveluita TeliaSoneralta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe