tassä noi vuosi sitten, hänen saarnaansa, jossa hän sanoin jos uskova eroaa vaimostansansa, niin on kadotustuomio päällä. Minä en löydä tälläistä lakipykäälää, armon jälkeen.
Ihmettelen suuresti.Paavo Järvisen
2
531
Vastaukset
- R.yssä
kaikkien saarnamiesten julistuksia, vaan kun tutkit Raamatun kirjoitusten sanaa aiheeseen liittyen, niin sieltä löytyy sana myös avioeron osalle.
Saarnamiehet erehtyvät hyvinkin usein, kun paasaavat omia aivoituksiaan asioissa. Ovathan saarnamiehet myös ymmärrykseltään vajavaisia uskovaisia eivätkä suinkaan jalustalle asetettuja uskonyhteisöitten tukipilareita.
Isä Jumala ei tuomitse ketään kadotukseen mm. avioeron tai seurakunnasta eroamisen vuoksi, mutta ihminen tuomitsee, vaikka ihmiselle ei ole edes tällaista tuomarinvirkaa Isä Jumalan toimesta annettu.- Jope.48.
Raamatun mukaan. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842