Onnellinen!!

olen kiitollinen

Olen onnellinen koska minulla on maailman ihanin mies!
Olen onnellinen koska ensi kesänä menemme naimisiin!
Olen onnellinen koska minun perheelläni ja läheisilläni on kaikki hyvin!
Olen onnellinen koska minulla on niin hyviä ystäviä!
Olen onnellinen koska minulla on työpaikka!
Olen onnellinen koska muutamme pian omaan, unelmien kotiin!
Olen onnellinen koska olen tervehtymässä sairaudestani!
Olen onnellinen koska olen oppimassa nauttimaan elämän pienistä ja arkisista asioista!
Olen onnellinen että vaikeudet ovat vahvistaneet ihmissuhteitani ja saaneet minut näkemään kuinka hyvin asiani todella ovat!
Olen onnellinen ja kiitollinen että minä olen saanut näin hyvän elämän..

Muistakaa, että jos elämässä ei ole vaikeuksia ei myöskään ole mahdollista kokea onnea, sillä muutenhan kaikki tuntuu samalta..

76

3193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ONNELLINEN PC MIES

      Koska san uuden tietokoneen kasattua pian.
      toki olen onnellinen myös että minulla on ihana tyttöystävä.
      ja olen onnellinen että olen saanut olla onnellinen.

    • onnesta

      Käsitykseni onnesta on erilainen: Minulle onnellisuus on suhtautumistapa elämään. Se ei edellytä, että minulla on jokin tietty asia kunnossa (- ja vasta sitten olen onnellinen). Onnellisena oleminen tarkoittaa käytännössä useinmiten sitä, että en ole onneton. Onnellisuuteeni eivät myöskään näinollen kuulu huutomerkit, eikä minun oikeastaan tarvitse puhua siitä muille. Muuta kyllä näkevät sen minusta.

      • 57

        Yhdyn edelliseen.


      • Helunaxxx

        Monille tuntuu onnellisuus "alkavan" vasta kun löytää sen oikean tai saa sen unelmien talon. Aikamoista onnellisuuden odottelua jos vain tuollaiset asiat takaa onnen. Minä olen onnellinen että olen pysynyt terveenä ja olen yleensä olemassa. Kaikki loput on sitten vaan plussaa siihen päälle :)


      • J
        Helunaxxx kirjoitti:

        Monille tuntuu onnellisuus "alkavan" vasta kun löytää sen oikean tai saa sen unelmien talon. Aikamoista onnellisuuden odottelua jos vain tuollaiset asiat takaa onnen. Minä olen onnellinen että olen pysynyt terveenä ja olen yleensä olemassa. Kaikki loput on sitten vaan plussaa siihen päälle :)

        Itselläni on oikeastaan kaikki "maallinen"ja asiat muutenkin suht hyvin,mutta en silti ole onnellinen.Ei ole mukava tulla töistä kotiin,kun siellä ei odota kukaan,ei soittele ja kaipaile,että koska sä tulet.Eikä ole niitä pieniä tenavia,jotka joskus jatkaa siitä,mihin oma tie päättyy.Tuntuu kaikki turhalta ilman sitä omaa perhettä:( Sen ympärille ne muut jutut rakentuu,niin se vaan on.Tämä oli vaan oma näkemys,kaikki eivät ole onnellisia samoista asioista.


    • tänäänkin on hyvä pä

      Olen onnellinen lapsien lapsistani ja heidän terveydestään.
      Olen onnellinen vaimoni monipuolisesta ihanuudesta.
      Olen onnellinen lapsistani ja heidän terveydestään sekä menestymisestään.
      Olen onnellinen, että tänään eivät krooniset taudit ja vaivat merkittävästi piinaa.
      Olen onnellinen, että tänä aamuna heräsin uuteen päivään. Eräs ystäväni ei enää herännyt.
      Olen onnellinen, että pääsen vielä hyvin liikkumaan.

    • kertoo...

      Olen onnellinen koska minun ei tarvitse sietää miehiä missään!
      Olen onnellinen koska ei tarvitse IKINÄ mennä naimisiin!
      Olen onnellinen kun perheeseeni kuuluu ihana saksanpaimenkoira!
      Olen onnellinen koska koira on paras ja rakkain ystäväni!
      Olen onnellinen koska minun ei tarvitse herätä aikaisin töihin!
      Olen onnellinen että saan asua yksin koira!
      Olen onnellinen koska sairauttani hoidetaan!
      Olen onnellinen koska osaan jo nauttia elämän pienistä asioista (linnut, koirat, luonto)
      Olen onnellinen että vaikeudet eivät ole murskanneet minua ja olen oppinut sanomaan rumasti takaisin!
      Olen onnellinen että Jumala on antanut minulle näin hyvän elämän!


      Muistakaa, jos elämässä on miehiä on paljon vaikeuksia, eikä ole mahdollista kokea onnea, sillä muutenkin
      aika menee mustelmia hoidattaessa...

      • 12

        Kirsi ? t:johannes ;)


      • onnellinen.1

        Naisen kanssa on hyvä elää :) Terv.Nainen


    • :))

      Olen onnellinen 4 ihanasta lapsestani,joita yksihuoltajana vien eteenpäin elämässä.
      Olen onnellinen,kun jokin huoli ja harmi ratkeaakin hyvin päin ja on taas helpompi ajatella asioita eteenpäin.
      Olen onnellinen,kun ymmärrän miten huonosti asiat olisivat voineet mennä,mutta sain suojelua ja varjelua sekä lapsilleni,että itselleni ja muille läheisille.
      Olen onnellinen tajutessani,että ihmiselle on annettu suojeluvaisto,joka suuren surun ja murheen sattuessa varjelee kaikkia muistoja ja kipeitä asioita tulemasta yhtä aikaa ajatuksiin.
      Olen onnellinen elämästä,vaikka joskus tuntuukin,että kaikki kaatuu päälle.
      Kiitos lapsilleni ja läheisilleni onnellisuudesta ja myös itselleni,kun olen oppinut nauttimaan pienistä asioista ja tapahtumista.
      Niin ja kiiton Sinulle,kaiken Luojalle.

    • Tosi ihanaa että ihmiset on vielä onnellisia ja myöntävät sen!!! Oli kyllä aika kattava lista tällä "Onnellisella". Mutta onhan se niin että jos se ei tapa niin se vahvistaa. Ehkä vanhemmiten sitten vähän kyynisempi asenne elämään...

    • hymyssä suin : )

      kauniit maisemat ja raikas ilma

    • vasta pentu

      olen onnellinen koska olen omaksunut sen elämänasenteekseni. olen onnellinen Myös siitä että osaan kohdata vaikeudet älyllä ja käsitellä ne, jotta pystyisin taas jatkaan huoletta. olen onnellinen että minulla ei ole sairauksia ja että minulla on kaikki juuri nyt hyvin, ja osaan nauttia tästä hetkestä ja elämänvaiheesta.

      • Onnimonni

        Olen onnellinen että täällä eletään alle 100 vuotta. Olen onnellinen ettei minun tarvitse tuoda jälkeläisiä tähän maailmaan.


    • jnalle

      Olen onnellinen koska minulla on kaksi tervettä aikuista lasta
      Olen onnellinen koska itsekin olen terve ja hyvässä kunnossa
      Olen onnellinen koska minulla on kolme mukavaa naisystävää
      Olen onnellinen koska olen löytänyt itselleni sopivat harrastukset
      Olen onnellinen koska minulla on mukavat työtoverit ja haastava työ.
      Olen onnellinen koska olen oppinut miten vähän rahalla on merkitystä onnen saavuttamisessa, varsinikin jos sitä on
      Olen onnellinen että ex-vaimoni on jättänyt minut rauhaan.

      Tässä tärkeysjärjestyksessä onnen aiheet.

    • Olen onnellinen,

      Onnellisuuttani lisäsi se, että huomasin tällaisen viestiketjun, yleensä repostellaan vaan siitä kuinka mikäkin asia on perseestä... Mielestäni vähintäänkin kohtuullista välillä repostella sillä kuinka kivaa elämä kumminkin pääsääntöisesti on =)

      Yhdyn muutaman aikaisemman kirjoittajan näkemykseen siitä, että onnellisuus ei mielestäni riipu mistään yksittäisistä tekijöistä, tai asioista, vaan on ennemminkin sisältä kumpuava elämän asenne/katsontakanta.

      Mutta se ei tarkoita sitä etteikö juuri läheiset, rakkaat ihmiset, uudet asunnot, työpaikat, toimeentulo, terveys ja muut yksittäiset asiat vaikuttaisi siihen onnentunteeseen.

      Onhan se vaan helpompaa olla onnellinen mitä enemmän noista asioista on kohdillaan, mutta silti on ihmisiä jotka kokevat olevansa onnettomia, vaikka päällisinpuolin elämä on paremmin raiteillaan kun monilla muilla.

      Kiteytettynä siis olen onnellinen siitä että osaan olla onnellinen vaikka kaikki ei menisikään ihan putkeen.

      Lisäksi olen onnellinen siitä että täälä näkyy olevan näinkinpaljon muita onnellisia =)

      Onnellista syksyä kaikille!

      • smile..when your....

        mutta joskus yllättäen tunnen tämän tunteen ja se vetää suunpieliäni ylöspäin.

        Tämä tunne voi iskeä ihan yllättäen...julkisessa kulkuneuvossa, sateen alla, kylkiessani pitkin työpaikan käytäviä.

        Syystä se iskee kun kotona koira tulee vastaan työpäivän jälkeen, aina yhtä iloisena minut nähdessään...

        pysähdyn miettimään....minullahan on asiat hyvin!!


    • Just-a-Mann

      Perhe, suku ja ystävät.
      Toisinsanoen olen onnellinen koska elämäni on täynnä upeita ihmisiä.

      Kaikki muu on plussaa ja bonusta, ei välttämättömyyksiä.

      • onnenlöytänyt

        Olen onnellinen, koska minulla ja läheisilläni on asiat hyvin. Olen onnellinen, koska minulla on unelmia ja asioita joita odottaa. Olen onnellinen, koska olen terve ja pääsen toteuttamaan itseäni. Olen onnellinen, koska elämä antaa ja ottaa.


    • rehellinen suomalain

      Olen onnellinen kun huomaan että naapurilla menee vielä huonommin kuin mulla

      • rehellinen myös

        Olen onnellinen että minulla menee huonommin kun naapurillani


      • masentaa

        mulla on omatasiat päin veetä. oon sen verran sadisti, että jos jollain menee vaikka joku parisuhde pipariksi niin se saa mut paremmalle tuullelle.. mua vaan vituttaa muiden onnelisuus ja onnistuminen elämässä sun muissa asioissa


    • Onneako

      Olen onnellinen koska joku on taas onnistunut huijaamaan rahaa muiden kustannuksella, käyttänyt muita hyväkseen eikä ole joutunut siitä vastuuseen, vaikka muut hänen tietävät niin tehneen. Olen onnellinen että suomi on niin hyvä maa, että meillä on varaa elättää ketkä tahansa ulkomaalaiset vaikka omillekaan kansalaisille ei ole töitä tai asuntoja. Olen onnellinen sillä en ole yhdessä kenenkään sellaisen kanssa, joka osaisi näyttää läheisyyttä, rakkautta tai pitäisi kosketuksesta. Olen onnellinen koska saan olla yksityisyrittäjä vaikka töitä en kannattavalla hinnalla saisikaan.

      "Muistakaa, että jos elämässä ei ole vaikeuksia ei myöskään ole mahdollista kokea onnea, sillä muutenhan kaikki tuntuu samalta.."

      Kyllä minun täytyy olla jo nyt todella onnellinen, sillä näitä vaikeuksia tuntuu riittävän laidasta laitaan. Tämän jälkeen en voi sanoa muuta kuin että: Olen onnellinen koska eilinen on onneksi ohi ja kuolema on onneksi taas yhtä päivää lähempänä.

    • AguAngga

      Olen onnellinen, koska ruokaa löytyy nassuun ja lämpöinen sänky nukkumiseen. Lisäksi sänky alkaa kohta puolin olla omakin, kun lainan saan maksettua, eikä tarvihte veloista huolehtia. Tämän jälkeen en enää ikinä ota velkaa. Terveyskin pelaa, niin voi harrastella kaikenlaista. Siinäpä sitä onnea kerrakseen.

    • w23444444wqe

      Miks tää aloitusviesti on saanu -5 pistettä??? Tuohan on juuri sitä mitä ihminen tarvitsee tässä maailmassa.

      • provo tai

        pikkupimatsun kirjoittama! Hän ei tiedä VIELÄ elämästä mitään? Kuhan on muutama vuosi sitä auvoista avioliittoa takana, niin totuus alkaa valjeta.
        Hän elää rakastumisen pilvilinnassa, josta katsoen kaikki näyttää LIIAN hyvältä ollakseen totta!

        Rakastuminen on verrattavissa psykoosiin ja paraneminen tulee myöhemmin!!


    • -Dreamer-

      ... onnellinen, jos ihmiset olisivat rehellisempiä ja vähemmän itsekkäitä.

      • Palkaton

        Jospa saisin työpaikan, niin voisin maksella laskujani.


      • sdfksd
        Palkaton kirjoitti:

        Jospa saisin työpaikan, niin voisin maksella laskujani.

        Olen onnellinen että jaksan taas elää suht`tasapainoista elämää puolisoni kuoleman jälkeen. Olen onnellinen elämästä.Olen onnellinen työstä.Olen onnellinen itsenäisestä yksinäisyydestä.Olen onnellinen yksinäisyyden vapaudesta.Olen onnellinen terveydestä. Olen onnellinen ystävistä.Olen onnellinen toisen ihmisen hymystä,katseesta,sanoista.Onellisin olen että tiedän miksi elän!!!


    • Olen onnellinen, koska vaikka herätessäni vierelläni sängyllä on tyhjää, mutta tiedän silti että minua rakastetaan. Perhe, suku ja lähimmäiset

      • tt

        en ole onnellinen, kaikkime kuollaan, miksi etsiä onnea kun sen menettää kuitenkin? helpointa olis olla syntymättä ja kokematta kaikkea paskaa jota elämä meille tyrkyttää, ilmeltävää paskaa mitä edellä kirjoitatte se ei ole todellista elämää, synnymme vain kuolemaa


      • Haageli

        Kyllä – sillä ennen muuta olen saanut kokea rakkautta riittävän laajassa mittakaavassa. Jos se puuttuisi, niin elämä ois nihkeää, vaikka esim. materialistista mielihyvää ois ympärillä vaikka kuinka paljon. Kyl se on jämpti niin. :)


    • Omituinen onni,mutta kaikille kerron.Mieli hiukka maassa itsellä, naama surussa. mummo kurkki lehtilootan takaa ja hymyili kun olin lähdössä ulos.En tiedä,mutta se oli onnellinen hetki ja mieli palasi onnen hymyyn ja jäi ja mummo jatkoi lehtien tutkintaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.Hölmöä eikö totta,mutta mieli tuli ja on onnellinen mitä missä ja milloin en tiedä.Mummot on mukavia,näin on!!

      • häh2

        mutta outoa oli että kone väitti mun arvostelleen jo viestin, vaikka en ollutkaan! Ties miten nämä pisteet tulee tänne!?


    • 99999999999999999969

      PILLUN NUOLEMINEN.

      • imapirate

        (Y)


    • 15+6

      Olisin onnellinen jos kuukautiseni kestäisivät 4 päivää.
      Olisin onnellinen jos pärjäisin pikkuhousunsuojalla niiden kanssa.
      Olisin onnellinen jos minulla ei olisi kipuja niiden aikana.
      Olisin onnellinen jos minulla ei olisi tällaisia PMS-oireita.
      Olisin onnellinen jos kierto olisi yli 30 päivää.
      Olisin onnellinen ilman koko kuukautisia.
      Olisin onnellinen jos minut olisi säästetty näiltä jonkun taudin takia.
      Olisin onnellinen jos olisin saanut edes 3 vuotta lisää aikaa nuoruuteeni.
      Olisin onnellinen jos osaisin nauttia naiseudesta.
      Olisin onnellinen jos maailmassa olisi tasa-arvo miesten ja naisten keskellä.
      Olisin onnellinen jos en joutuisi synnyttämään.
      Olisin onnellinen jos vain kävisin töissä ja toisin leivän pöytään sen enempää miettimättä, eikä minun tarvitsisi juurikaan osallistua lasten kasvatukseen eikä hoitoon. Puhumattakaan imetyksestä.
      Olisin onnellinen jos raiskaamiseni olisi lähes mahdotonta, kuten miehillä.
      Olisin onnellinen jos olisin MIES.

      Miehet, kertokaa mikä on pahinta miehenä olemisessa, tai miksi et haluaisi olla mies, miksi haluaisit olla nainen?

      • Ymmärrän, olen mies.

        Nainen "16 5" kirjoitit: "Miehet, kertokaa ... miksi haluaisit olla nainen?"

        Niin, naisethan on kyllä ihan mukavia, fiksuja jne., mutta älä nyt ylläty jos ei niitä vastauksia tule kovin paljoa :)


      • ikisinkkumies

        Olisin onnellinen jos voisin syödä seksin korvikkena
        Olisin onnellinen jos voisin ajattella muutakin kun seksia esin karkkia jäätelöä yms
        Olisin onnellinen jos seksin saaminen olisi yhtä helppoa kun naisille
        Olisin onnellinen jos saisin huomita joka päivä kysymättä sitä
        Olisin onnellinen jos saisin töitä vaan ulkonäön takia
        Olisin onnellinen jos saisin naisen joka elättäis mut
        Olisin onnellinen jos ei tarvitsis nähdä niin paljon kroppan suhteen (hoikka mies ei ole seksikäs)
        Olisin onnellinen jos baarissa mun ei tarvitis ikinä tehdä aloitetta saadakseen seuraan
        Olisin onnellinen jos naisia olisi niin paljon tarjolla että oli vaikea valita kenet ottais
        Olisin onnellinen jos olisin vielä pitempii 180cm on nykyään liian vähän
        Olisin onnellinen jos olisin rikas vaikka itselle rahaa ei merkka, mutta naisia se tekee onnelliseksi


      • tee se

        Mene gynelle ja pyydä hormonikierukka. Sen saa vaikkei olisi synnyttänytkään (olettaen ettet ole ihan nuori, luulisin). On pelastanut minut. Kärsin pahimmillaan yhdeksän päivän vuodosta 25 vuorokauden tai alle kierrolla. Aiemmin kierto oli pidempi, mutta sitten tuli kasvain ym. Saat avun ja menkat lähtee huitsin nevadaan!


      • 16+5
        Ymmärrän, olen mies. kirjoitti:

        Nainen "16 5" kirjoitit: "Miehet, kertokaa ... miksi haluaisit olla nainen?"

        Niin, naisethan on kyllä ihan mukavia, fiksuja jne., mutta älä nyt ylläty jos ei niitä vastauksia tule kovin paljoa :)

        Niimpä, siksi kysyinkin tuota. Olen muutamalta mieheltä kysynyt, mutta keneltäkään heistä ei ole tullut kunnon vastausta. Jos naiselta kysyt, miksi haluaisit olla mies, vastauksia ja perusteluita tulee ihan tuhottomasti. Voi, voisimpa sormia napsauttamalla vaihtaa sukupuoltani :( En ole miehinen nainen, en lesbo, mutta tuntuu etten vain halua elää tässä kehossa, naisena.


      • 16+5
        tee se kirjoitti:

        Mene gynelle ja pyydä hormonikierukka. Sen saa vaikkei olisi synnyttänytkään (olettaen ettet ole ihan nuori, luulisin). On pelastanut minut. Kärsin pahimmillaan yhdeksän päivän vuodosta 25 vuorokauden tai alle kierrolla. Aiemmin kierto oli pidempi, mutta sitten tuli kasvain ym. Saat avun ja menkat lähtee huitsin nevadaan!

        Oletus ei ole tiedon väärti, vai miten se menee. Todellakin, olen nuori. 16 vuotias. Eivät taida tämän ikäiselle ihan heti laittaakkaan tuommoista... Itsellä normaalisti 11 päivää kestävät. Perseestä tosiaan. 28 päivän kierrolla. E-pillerit aloitin muttei joka kuukauden ahdistus mihinkään katoa. Ajattelin että voisin ruveta syömään kolme laattaa putkeen. Tarvitsisi masentua ja suunnitella itsemurhaa vain kolmen kuukauden välein. Luulen että tässä joutuu vielä muutaman vuoden odottamaan, ennenkuin tuommoisen saa. Jos sittenkään. Yksityisellähän sen saisi, ehkä jo nyt? Mutta sepä taas maksaa, eikä mulla semmoisia rahoja ole, ja hohoh, turha edes kuvitella että vanhemmilta saisin rahat tuommoiseen. Jos nää menkat nyt jo alkaa jopa 10 vuotiailla, siis kolmannella olevilla, ihan vielä lapsuus kesken, käy sääliksi :(, niin voi hyväjumala entäs tuhannen vuoden päästä... Päiväkoti-ikäisiltäkö löytyy siteet repusta? Vaikka luulen että siihen mennessä joku ihana ihminen on keksinyt avun kuukautisiin, ettei niitä tulisi ollenkaan, mutta raskaus olisi jotenkin kuitenkin mahdollinen.


      • 16+5
        ikisinkkumies kirjoitti:

        Olisin onnellinen jos voisin syödä seksin korvikkena
        Olisin onnellinen jos voisin ajattella muutakin kun seksia esin karkkia jäätelöä yms
        Olisin onnellinen jos seksin saaminen olisi yhtä helppoa kun naisille
        Olisin onnellinen jos saisin huomita joka päivä kysymättä sitä
        Olisin onnellinen jos saisin töitä vaan ulkonäön takia
        Olisin onnellinen jos saisin naisen joka elättäis mut
        Olisin onnellinen jos ei tarvitsis nähdä niin paljon kroppan suhteen (hoikka mies ei ole seksikäs)
        Olisin onnellinen jos baarissa mun ei tarvitis ikinä tehdä aloitetta saadakseen seuraan
        Olisin onnellinen jos naisia olisi niin paljon tarjolla että oli vaikea valita kenet ottais
        Olisin onnellinen jos olisin vielä pitempii 180cm on nykyään liian vähän
        Olisin onnellinen jos olisin rikas vaikka itselle rahaa ei merkka, mutta naisia se tekee onnelliseksi

        Ei kaikille syöminen aiheuta niin järjetöntä mielihyvää, että sitä voisi verrata seksiin. Monet naiset potevat syyllisyyttä syödessään, enkä minäkään saa orgasmeja syödessäni valkosuklaa-vadelmajäätelöä, vaikka se onkin lempparini.

        Kai mieskin voi ajatella karkkia jäätelöä yms.? En usko että nussiminen on teilläkään koko ajan mielessä.

        Yhtä helppoa se teille on. Jos nainen on kaunis ja hyvännäköinen muutenkin, helppoahan se on. Mutta ei meille kaikille ole suotu Megan Foxin vartaloa, tai kasvoja. Jos taas olet ruma, et niin laiha ja vanhan puoleinen nainen, aika vaikeeta saaminen on. Entäs mies, ruma, kaljamahainen, vanha ukko, mikä sen helpompaa kuin mennä puskaan vaanimaan seuraavaa hemaisevaa naispuolista olentoa. Ei rumuus tai lihavuus teille mikään este ole. Naisille yleensä on.

        Perussuomalaiselta juntti jätkältä ei ihan helposti huomiota pyytämättä heru. Ehkä suhteen alkuvaiheessa, mutta loppupuolella alkaa olla jo rutiinia kannella jääkaapista ukolle kaljaa sohvalle.

        Mikä sen hirveämpää, kuin saada töitä vain siksi, että asiallisempi paitasi repesi oven kahvaan, eikä kaapissa ollut muita vaihtoehtoja kuin laittaa päälle vähän paljastavampi, ja pomo selvästi epäili älykkyyttäsi, mutta päätti ottaa töihin isojen hinkkien takia, mainostukseksi? Joku oikeasti bimbo blondihan on tyytyväinen että saa työpaikan, tarjottiin se sitten rintojen koon, tai älykkyyden perusteella (ja noissa tapauksissahan se on lähes poikkeuksetta tuo ensimmäinen peruste). Mutta ei se tavallisesta naisesta mukavaa ole. Eivätkä kaikki pomot miehiä ole, eivätkä kaikki miehetkään tuijota palkatessaan rintojasi tai persettäsi, vaan oikeasti harkitsevat oletko pätevä siihen johonkin hommaan mikä onkaan kyseessä.

        Noh, aika monessa perheessä äiti ei suostu jäämään kotiäidiksi vaan tahtoo olla töissä myös. Oikeastaan tosi monessa. Parempi se minusta on, että käy töissä, ja on tyytyväinen siihen, että on tuonut leivän taas pöytään, kuin hoitaa leivän tuomisen lisäksi myös lasten kasvatus ja hoito. Okei, myönnän, että kyllä ne miehetkin siihen kasvatukseen osallistuu, tottakai, mutta aina alussa nainen on se joka jää kotiin valvomaan lapsen kanssa ja hoitamaan ja syöttämään ja nukuttamaan. Ottaahan se koville. Ja jatkossakin kun suurin vastuu hoidosta ja kasvatuksesta on naisella.

        Tarkoitat, ettei tarvitsisi nähdä niin paljon VAIVAA kropan suhteen? Onhan se silmän ruokaa katsella paidatonta, lihaksikasta remonttimiestä kotona, mutta ihan yhtä paljon me naiset joudutaan kärsimään tai päin vastoin olemaan ylpeitä kropistamme. Kukaan ei näe sun housujen sisään, ellei itse kurkkaa, mutta paidan läpi kyllä näkee rintojen koon. Ja siitä moni nainen kärsiikin. Että omistaa pienet rinnat, ja sen takia on huono itsetunto. Eikä painon hallinta aina ole helppoa. Ei se aina johdu siitä että "kulutat sen verran kuin syöt", voi se paino johtua sairaudesta tai yksinkertaisesti perinnöllisyydestä. Joku ei liho vaikka kuinka söisi, kun taas toinen yrittää jatkuvasti tasapainotella ruoan kanssa ja syödä terveellisesti, mutta paino vaan ei laske. Sitäpaitsi, kuka sanoi että suht lihakseton mutta hoikka mies ei voi olla seksikäs?

        Ei sitä seuraa aina heru sillä, että istut vain tiskillä. Varsinkaan, jos et ole kovin kaunis tai hoikka.

        Jaa-a, edelleen riippuu ulkonäöstä kuinka paljon miehiä on tarjolla. Mutta jos joku ulkonäkösi takia sut haluaa, aika pinnallistahan se on. Mielummin ruma, ja pienirintainen, ainakin tietää että miehet on kiinnostuneet muunkin kuin seksin takia.

        Meinaat että se ei haittaa, jos nainen on lyhyt? Ehkä joo. 180 cm liian vähän? 170 kelpaa ihan mainiosti.

        Ei se raha kaikkia naisia onnellisiksi tee. Yhtä paljon tai vähän kuin miehiäkään.


      • sisko vai veli

        Kysy miksi ne miehet jotka hinkuvat niin paljon naiseksi että leikuuttavat _kalleutensa_ tullakseen "naiseksi"! Kysy heiltä ovatko HE sitten onnellisia?


    • mitäonnionkaan

      Olen onnellinen koska minulla on ihanat lintuni joiden kanssa on ihana istua alas, rapsutella niitä, ja ne osoittavat rakkauttaan minulle.

      Mutta muutoin olenkin ollut masentunut jo pitkän aikaa.

    • fempula

      Saan kohta vauvan. Laskettu aika oli viikko sitten. :D

    • teitsi1

      iloisia asioita ovat esim, kohteliaat ihmiset, kassatäti joka saa asiakkaat myös hyvälle tuulelle ja sanomaan kiitos ja auttamaan muita kassalla olevia, muiden auttaminen, iloiset ja intoa ja energiaa täynä olevat vanhukset, yhteistyö, yhteistyö, yhteistyö, kaunis ilma, uus biisi tai vaikka hyvä vanhakin, rakkaus ja kiitollisuus.

      • teitsi1

        muiden onnellisuus, itsellä asiat nyt menny vähän reisille, eikö kaikilla joskus, otan positiivisen energian muista ihmisistä.


      • ihan muuten vain
        teitsi1 kirjoitti:

        muiden onnellisuus, itsellä asiat nyt menny vähän reisille, eikö kaikilla joskus, otan positiivisen energian muista ihmisistä.

        tarvitseeko siihen aina keksiä jokin "syy" ?


    • Onnelinen!!

      Olen onnelinen koska olen onnelinen

    • Kaakelisauma

      Onnellisuus johtuu onnesta, eli siitä että on onni (eli käy tuuri) jossain asiassa. Sattumaa tavallaan kaikki tyynni. Kaikki muu kun on syy-seuraus suhteita tälle totuudelle.

      • Minäkö laiska

        Mulle onni on olla työtön, ja se ettei työkkäri tarjoo jotain kökkö paikkaa, minne olisi pakko mennä töihin.


    • Pikkuevankelista

      Olen onnellinen sairauksista huolimatta - terveydestä
      Olen onnellinen ystävistäni
      olen onnelinen siitä että mulla on toimivat kädet, jalat pää... vaik kaikki muu reistaa.
      Olen onnellinen siitä, että talvi tulee ja saa poltella kynttilöitä.
      Olen onnellinen että mulla on vanhemmat elossa
      Olen onnellinen, että Jeesus on muuttanut sydämeeni asumaan ja antanut Uuden Elämän Kristuksessa Sanansa kautta!

    • ....

      Olen onnellinen, koska:

      Minulla on upea poikaystävä, joka rakastaa minua ehdoitta.
      Minulla on upea perhe ja ystäviä.
      Minulla on opiskelupaikka ja mukava asunto.
      Saan laulaa, koska se on intohimoni.
      Koska olen terve, kuten myös läheiseni ovat.

    • Iara

      Monet on onnellisia erasioista. Jotkut tulevat onnellisiksi saadessaan jonkin tahtomansa läpi, jotkut ovat onnellisia kun saavat istua rakkaansa vierellä, jotkut ovat onnellisia saadessaan olla yksin ja rauhassa, monet ovat onnellisia koska heillä on hyviä ystäviä ja jotkut ovat onnellisia saadessaan tehdä pahaa muille. Minä olen onnellinen ystävistäni ja siitä että talossani asuu monta hyvää ystävääni. Eli lemmikkini. Mutta on minunkin elämässä pahoja asioita. Eli isoveljeni ja luokkaoverini.

      • vaikeeta välillä

        toimii taas


    • 6+2

      koska töistä saa joskus lomaa, ilman lomia ei olisi elämää! Hienoa, että vielä on Suomessa mahdollisuus elääkin ja että meillä on täällä jonkin verran tilaa ilman ruuhkia. Olen onnellinen jos pääsen pois pääkaupunkiseudulta joskus elämässäni!

    • Zinfandel

      Olen onnellinen kun voin tutkia onnea ja elämää joka päivä

    • koska

      Minulla on kaikki asiat hyvin elämässäni. Olen terve, opiskelut sujuvat hyvin, minulla on ihana perhe ja ystäviä ja töitä riittää. Elämä on ihanaa, kun osaa iloita pienistä arkisista asioista! :)

    • kilipukki

      koostuu luullakseni lähinnä tavasta käsitellä huonoja asioita..
      ei kaikkien tarvi masentua vaikka muija lähtis toisen matkaan,
      ja yh isänä ei joka päivä saiskaan..
      tässä ihan vaan ajattelin kun näitä juttuja lukee...
      kaikki taitaa perustua siihen yyhyn sulkeissa:)))

    • ibiza2010

      Tulen onnelliseksi kun laitan kuulakärkikynän suuhuni, koska se saa hymylihakset toimimaan.

    • 26v

      Olen silloin onnellinen, kun mikään ei vaivaa ja ahdista.. Olen silloin onnellinen, kun en ole väsynyt ja jaksan kohdata ja hoitaa ne asiat mitkä väsyneenä olisi murtanut minut. Eli olen onnellinen silloin kun olen saanut nukuttua ja syötyä! Plussana lapseni, mieheni, äitini muiden perheenjäsenten rakkaus! Onnea tuo myös työkaverini ja huumori.. mikä masentaa useasti on raha ja sen huolimaton käyttöni..

    • (Y)

      PILLUN NUOLEMINEN!!

      • sace

        mutta joku kehuu perhettä ja työtä, ei kivaa


    • 59 kaksonen

      Olen onnellinen, syöpä on voitettu , olen työelämässä mukana, hyvä toimeentulo ja ystävä & ystävät. Nautitaan elämästä :)

      • kiitos elämälle

        kun minulla ei ole miestä, eikä häitä tulossa.
        Olen onnellinen kun minulla ei ole työtä ja eläkeikä lähellä.
        Olen onnellinen kun joskus olin aviossa ja sain lapset. Olen onnellinen kun ex-puoliso voi myös hyvin.

        Olen onnellinen kun on syksyn rauhaa ja pimeyttä, kuin lepäisi kuuman kesän jälkeen.


      • m
        kiitos elämälle kirjoitti:

        kun minulla ei ole miestä, eikä häitä tulossa.
        Olen onnellinen kun minulla ei ole työtä ja eläkeikä lähellä.
        Olen onnellinen kun joskus olin aviossa ja sain lapset. Olen onnellinen kun ex-puoliso voi myös hyvin.

        Olen onnellinen kun on syksyn rauhaa ja pimeyttä, kuin lepäisi kuuman kesän jälkeen.

        Olen terve
        Minulla on mahdollisuus käyttää vapaa-aikani harrastuksille ja minulla on urheilullisen kaunis vartalo-
        Minulla on työpaikka, jossa haasteita. Lisäksi mahdollisuus opiskella "kevyempiin päivätöihin".
        Tiedän tulevani aina toimeen omillani. Minulla on jopa pientä varallisuutta.
        Minulla on kannustavat vanhemmat ja läheinen sisko.
        Tapailen (nyt 29 vuotiaana) miestä, jonka kanssa voin kuvitella yhteisen elämän.
        Minulla ei ole kuukautisia :) ..tulevaisuudessa ehkä toivon että saisin omia lapsia
        Minulla on vielä mantereita jossa tulen käymään.
        Olen realisti; en kuvittelen elämän olevan helppoa ja tiedän että kaikkea ei voi saada. Mutta haluamansa kyllä.


      • pieni on kaunista
        m kirjoitti:

        Olen terve
        Minulla on mahdollisuus käyttää vapaa-aikani harrastuksille ja minulla on urheilullisen kaunis vartalo-
        Minulla on työpaikka, jossa haasteita. Lisäksi mahdollisuus opiskella "kevyempiin päivätöihin".
        Tiedän tulevani aina toimeen omillani. Minulla on jopa pientä varallisuutta.
        Minulla on kannustavat vanhemmat ja läheinen sisko.
        Tapailen (nyt 29 vuotiaana) miestä, jonka kanssa voin kuvitella yhteisen elämän.
        Minulla ei ole kuukautisia :) ..tulevaisuudessa ehkä toivon että saisin omia lapsia
        Minulla on vielä mantereita jossa tulen käymään.
        Olen realisti; en kuvittelen elämän olevan helppoa ja tiedän että kaikkea ei voi saada. Mutta haluamansa kyllä.

        Olen onnellinen että olen oppinut nauttimaan onnen pienistäkin pipanoista.


      • pieni on kaunista kirjoitti:

        Olen onnellinen että olen oppinut nauttimaan onnen pienistäkin pipanoista.

        Olen onnellinen koska tiedän että Jeesus on kuollut ristillä minun syntieni tähden. Kiitos Jeesus.


    • nuori25nff

      minulla ei ole syitä onnellisuuteen..

      olen onneton, koska olen ollut työtön lähes 8kk, ja tästä johtuen elämme mieheni kanssa "kädestä suuhun".
      olen onneton, koska minulla ei ole ystäviä..kuulemma olen liian outo, tiedä sitten mitä silläkin tarkoitetaan.
      olen onneton, koska asumme ylikalliissa vuokra-asunnossa ja emme saa halvempaa vaikka kuinka haemme, sillä suurin osa rahoistamme hupenee tämän asunnon vuokran maksuun ja muihin maksuihin.
      olen onneton, sillä en ole yhtä kaunis ja laiha kuin muut naiset, vaikka kuinka laihduttaisin.
      olen onneton, koska joskus tuntuu ettei meille tapahdu mitään hyviä asioita, aina minä olen se, joka ei saa työpaikkaa.

      mitä helvettiä varten olen siis täällä "pallolla", tulee aika usein mietittyä. joskus myös mietin että tapan itseni, niin ei tarvitsisi huolehtia itseään kipeäksi.

    • -J-

      ... minulla on perusasiat kunnossa

    • ONNELLISIN NAINEN

      Kun minulla on
      2 ihanaa ja suloista koiraa
      Perhe(isä,äiti,pikkusisko,pikkuveli,mummi,pappa,eno jne..)
      Mies

      • syytä

        Olen vain onnellinen.


      • poistuen
        syytä kirjoitti:

        Olen vain onnellinen.

        Kai pitäisi olla onnellinen, kun ei oo mitään suurempia juttuja. Oman eliikäni voin jotarvata se ole kovin pitkä, mutta nuo pienet ja vähähän suuremmatkin jutut oantaa mukavia muistoja, joita on kiva muistella ja ja ne huonot jutut tahtoo jäädä pikkuisen takaalalle. kiitoksia.


    • OnnellinenHaaveilija

      Olen onnellinen, koska kaikki on minulle avointa elämässä.
      Olen onnellinen siitä, että olen ihastunut, ja onnellinen hymy tulee kasvoilleni ja vatsassani kipristelee kun kohtaan tuon aivan ihanan miehen.
      Olen onnellinen, että osaan nauttia lähes joka päivästä.
      Olen onnellinen kaikesta kauneudesta, mitä maailma tarjoaa.
      Olen onnellinen, että minulla on ympärilläni ihmisiä, jotka välittävät minusta, ja joista minä välitän.
      Olen onnellinen, koska olen terve.
      Olen onnellinen, että maailma on satuttanut minua, koska kivusta toipumisen jälkeen olen vasta todella oppinut arvostamaan tasapainoista elämää, johon ei kuulu sekoilu.
      Olen onnellinen, että jokainen päivä tuntuu minusta ihmeelliseltä; jokaisena päivänä voin oppia jotain uutta ja yrittää tulla paremmaksi ja valmiimmaksi ihmiseksi.
      Olen onnellinen, että saan taas monen vuoden tauon jälkeen tuntea elämäniloa.

    • jebou_283

      Tätä kirjoitettaessa olit vissiin ollut naimisissa jo vuoden. Jos alkuperäinen suunnitelma toteutui. Mitkä on tunnelmat tällä hetkellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe