Fashion House Outlet Centre Gdanskissa?

periferia

oisko jollakin sankarimatkailijalla kokemuksia tästä shoppailukohteesta?

11

5002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlettamalla löyty
      • periferia

        Googlettaminen on kyllä ihan hallussa ja osoite etc. selvillä; halusinkin kuulla KOKEMUKSIA...


      • googlettamalla löyty
        periferia kirjoitti:

        Googlettaminen on kyllä ihan hallussa ja osoite etc. selvillä; halusinkin kuulla KOKEMUKSIA...

        sorry, luin viestisi huolimattomasti


    • jkoute

      En voi ainakaan itse suositella.. Kävin ja oli pettymys. Hinnat ei mitenkään edullisia ja me ainakin poistuttiin tyhjin käsin. En tainnut edes nähdä yhtään ostamisen arvoista tuotetta.. Jotenkin kuollut paikka. Mut tämä nyt on vain mun mielipide :) Taksilla sinne maksaa keskustasta n. 10 euroa.. Bussilla yritettiin tulla pois, mutta bussi vaan ei koskaan saapunut vaikka aikataulun mukaan olisikin pitänyt. Myöskään takseja ei pyöri Outletin lähettyvillä, joten varaa taksin numero valmiiksi.

      • anulinukka

        Vai että ostoskeskuksessa ei saa taksia, vaikea uskoa.

        En ole käynyt mutta olen kuullut kovasti moitteita. Keskustassa on ostoskeskus Madison jossa paljon merkkiliikkeitä, mm Nika, Adidas jne ja yht yli 90 myymälää ravintolat, oli kiva paikka ja lähellä.
        Ohessa linkki:
        http://www.madison.gda.pl/index/about_the_gallery.html

        Vähän kauempana oli Galeria baltica jossa olikin jo kauppoja saman verran kuin Ideaparkissa eli 200, neljässä kerroksessa kaikki tunnetut pikaruokapaikat ja muita ravintoloita. Kävi jo vähän voimille siellä kiertäminen. Menomatka 5e kun ei ollut ruuhkaa, paluu 14e kun oli kovat ip-ruuhkat.
        Tuossa linkki:
        http://www.galeriabaltycka.pl/en/doc_firma_e.html

        Itse pidin Madisonista kun oli kävelyetäisyydelläkin keskustasta, Mercuri-hotellin vieressä.


      • sylwia-shoppailija
        anulinukka kirjoitti:

        Vai että ostoskeskuksessa ei saa taksia, vaikea uskoa.

        En ole käynyt mutta olen kuullut kovasti moitteita. Keskustassa on ostoskeskus Madison jossa paljon merkkiliikkeitä, mm Nika, Adidas jne ja yht yli 90 myymälää ravintolat, oli kiva paikka ja lähellä.
        Ohessa linkki:
        http://www.madison.gda.pl/index/about_the_gallery.html

        Vähän kauempana oli Galeria baltica jossa olikin jo kauppoja saman verran kuin Ideaparkissa eli 200, neljässä kerroksessa kaikki tunnetut pikaruokapaikat ja muita ravintoloita. Kävi jo vähän voimille siellä kiertäminen. Menomatka 5e kun ei ollut ruuhkaa, paluu 14e kun oli kovat ip-ruuhkat.
        Tuossa linkki:
        http://www.galeriabaltycka.pl/en/doc_firma_e.html

        Itse pidin Madisonista kun oli kävelyetäisyydelläkin keskustasta, Mercuri-hotellin vieressä.

        Galeria Baltycka pääsee myös bussilla tai junalla. Fashion Houseen lähtee bussi päärautatieasemalta.


      • periferia
        sylwia-shoppailija kirjoitti:

        Galeria Baltycka pääsee myös bussilla tai junalla. Fashion Houseen lähtee bussi päärautatieasemalta.

        Päärautatieasemalta liikennöi mm. Sopotin suuntaan kaupunkijuna SKM, jonka pysäkeistä yksi on just Galeria Baltycan kohdalla. Junalippuja myydään pikkuisissa kioskeissa asemalla ja ne ei maksa just mitään. En muista em. pysäkin nimeä, mut kunhan kattelee valppaana junan ikkunoista, niin tästä megalomaanisesta ostoskeskuksesta ei voi erehtyä. Gdanskin suunnasta tullessa se sijaitsee radan vasemmalla puolella.


      • jkoute
        anulinukka kirjoitti:

        Vai että ostoskeskuksessa ei saa taksia, vaikea uskoa.

        En ole käynyt mutta olen kuullut kovasti moitteita. Keskustassa on ostoskeskus Madison jossa paljon merkkiliikkeitä, mm Nika, Adidas jne ja yht yli 90 myymälää ravintolat, oli kiva paikka ja lähellä.
        Ohessa linkki:
        http://www.madison.gda.pl/index/about_the_gallery.html

        Vähän kauempana oli Galeria baltica jossa olikin jo kauppoja saman verran kuin Ideaparkissa eli 200, neljässä kerroksessa kaikki tunnetut pikaruokapaikat ja muita ravintoloita. Kävi jo vähän voimille siellä kiertäminen. Menomatka 5e kun ei ollut ruuhkaa, paluu 14e kun oli kovat ip-ruuhkat.
        Tuossa linkki:
        http://www.galeriabaltycka.pl/en/doc_firma_e.html

        Itse pidin Madisonista kun oli kävelyetäisyydelläkin keskustasta, Mercuri-hotellin vieressä.

        Siis kyllä sinne Outletiin Anulinikka taksin sai, mutta se piti itse soittaa paikalle.. Siis takseja ei seissyt (silloin ainaskaan pihassa), niin kuin voisi ostoskeskuksessa kuvitella. SIKSI laitoinkin, että kannattaa varata taksin puhelinnumero jo valmiiksi tämän varalta. Joten höpönhöpö vaan, kun et ole itse siellä edes käynyt :).

        Galeria Baltyckaan (jota suosittelen kovasti) pääsee tosiaan helposti ja hyvin edullisesti keskustasta metrolla, pysäkki on niinkin helppo kuin Galeria Baltycka. Joten ei voi erehtyä :) Metroja kulkee sinne ja takas jatkuvasti.


      • jkoute
        jkoute kirjoitti:

        Siis kyllä sinne Outletiin Anulinikka taksin sai, mutta se piti itse soittaa paikalle.. Siis takseja ei seissyt (silloin ainaskaan pihassa), niin kuin voisi ostoskeskuksessa kuvitella. SIKSI laitoinkin, että kannattaa varata taksin puhelinnumero jo valmiiksi tämän varalta. Joten höpönhöpö vaan, kun et ole itse siellä edes käynyt :).

        Galeria Baltyckaan (jota suosittelen kovasti) pääsee tosiaan helposti ja hyvin edullisesti keskustasta metrolla, pysäkki on niinkin helppo kuin Galeria Baltycka. Joten ei voi erehtyä :) Metroja kulkee sinne ja takas jatkuvasti.

        Metrolla tosiaan :D Tarkoitin tietty ratikkaa :D Sori!


      • mercure
        jkoute kirjoitti:

        Metrolla tosiaan :D Tarkoitin tietty ratikkaa :D Sori!

        Junat lähtevät Gdansk Glowny päärautatieasemalta. Junalla Galeria Baltyckaan ja junasta pois asemalla nimeltä Gdansk Wrzeszcz.


    • periferia

      Aloitin itse tämän kyselyn, mutta nytpä mulla on kerrottavaa Teille, rakkaat matkailijakollegat:
      Ko. kohde sijaitsee kaupungin ulkopuolella (pellolla itse asiassa), taksimatkan päässä. Menimme sinne sunnuntaina heti ovien avauduttua (klo 10). Saapuessamme iso piha oli täynnä autoja ja tukeva jono ihmisiä tunki pääovista sisään. Vaikka outlet-myymälä onkin, niin mitään penkomiskoreja ja tarjousläpäreitä ei siellä juuri ollut. Koko ostoskeskus koostui lukuisista eri merkkituotemyymälöistä, joiden yleisilme oli pikemminkin boutique kuin halpismyymälä. Pikaisen kiertokäynnin perusteella voisin suositella paikkaa ainakin urheiluvaatteista ja -tarvikkeista kiinnostuneille. Tosin mm. laukkuja, kenkiä, vaatteita ja taloustavaroitakin löytyi. - Ja mikä tärkeää, siellä oli ravintola, josta sai sekä ruokaa että viiniä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe