Työttömyys ja burnout

Työtön uupunut

Olen koulutettu ihminen ja ollut vuosia työttömänä. Töitä vaaan ei ole, eikä sille mitään mahda.

Työkkäri ahdistaa ja patistaa jatkuviin harjoitteluihin ja ilmaistöihin. Kun yksi harjoitelu päättyy pitää jo kuukauden päästä mennnä toiseen. Työympäristö ja ihmiset vaihtuvat, aina sopeuduttava uusiin ihmisiin ja kohtelukin on väliin sitä mitä on ja palkkaa ei makseta, vain tuo 9 euron ruoka/matkakorvaus sekä työmarkkinatuki.

Eli olen Burn-outissa ilmaistyökierteen takia, mitä tehdä? Tätäkö loppuikä eläkkeeseen sakka, olen jo puolivälissä kuuttakymmentä. Ei toivoakaan oikeasta työsuhteesta.

Ei ihme että ihmiset ei työlllisty kun työelämävalmennusta käytetään ilmaistyön tekoon. Työkkärin nimi pitäisi muuttaa orjanvälitysvirastoksi.

6

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paistettu muikku

Itse olin "hyvässä työssä" mut se loppui, no 24 vuotta työelämässä, ja sit se loppui irtisanottiin. No työkkäri apuun hip huraa, ensin johonkin lautatarhaan tutustumaan työelämään, jossa oli kyl kiva kaveri , joka ymmärsi yskän , ja maksoi mulle pimeesti. Mut mihin perustuu nää valtion tutustu siihen , lue tätä opiskele toto, tuntuu oudolta, kirota en osaa, enkä halua.

• akusti3

Vielä asiaan, ois tarjolla sutjakkaa 48 vee kaveria, vaikka konekiväärikomppaniaan, mitäs sanoo hän ? Siis naispuolinen !

• nostantätäkoskayhätotta

Joo tätähän se on vielä 8 vuotta jälkeenpäinkin. Burnout koettu kun aiempi työkokeilu oli kuin naulojen nielemistä, typerää päiväkotitoimintaa, sellainen kunnan paja. En suosittelisi. Sitten taas postista tipahtaa "työtarjous" ennen kuin on edes kerennyt toipumaan. Tämä maa on perseestä.

• Zqsqrn

Yrittäjät tästä vain hyötyy... olen nähnyt sen itse kun yrityksellä oli työharjoittelija työssä ja yrittäjä velotti harjoittelijan tekemästä työstä 60 ekee tunnilta... näin se suomi nousee lamasta...

• jösses66666

Sille yrittäjälle sais antaa nyrkkikyllikki maistuaisia kyl... 8)

• BoikottiPitää

Orjatyöfirmat, niiden tuotteet ja palvelut boikottiin.

- Fb: Orjafirmat
      - Orjafirmat
      Palkatonta työtä teettävien työnantajien boikottilista, orjatyöfirmat.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe