Työttömyys ja burnout

Työtön uupunut

Olen koulutettu ihminen ja ollut vuosia työttömänä. Töitä vaaan ei ole, eikä sille mitään mahda.

Työkkäri ahdistaa ja patistaa jatkuviin harjoitteluihin ja ilmaistöihin. Kun yksi harjoitelu päättyy pitää jo kuukauden päästä mennnä toiseen. Työympäristö ja ihmiset vaihtuvat, aina sopeuduttava uusiin ihmisiin ja kohtelukin on väliin sitä mitä on ja palkkaa ei makseta, vain tuo 9 euron ruoka/matkakorvaus sekä työmarkkinatuki.

Eli olen Burn-outissa ilmaistyökierteen takia, mitä tehdä? Tätäkö loppuikä eläkkeeseen sakka, olen jo puolivälissä kuuttakymmentä. Ei toivoakaan oikeasta työsuhteesta.

Ei ihme että ihmiset ei työlllisty kun työelämävalmennusta käytetään ilmaistyön tekoon. Työkkärin nimi pitäisi muuttaa orjanvälitysvirastoksi.

6

916

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paistettu muikku

Itse olin "hyvässä työssä" mut se loppui, no 24 vuotta työelämässä, ja sit se loppui irtisanottiin. No työkkäri apuun hip huraa, ensin johonkin lautatarhaan tutustumaan työelämään, jossa oli kyl kiva kaveri , joka ymmärsi yskän , ja maksoi mulle pimeesti. Mut mihin perustuu nää valtion tutustu siihen , lue tätä opiskele toto, tuntuu oudolta, kirota en osaa, enkä halua.

• akusti3

Vielä asiaan, ois tarjolla sutjakkaa 48 vee kaveria, vaikka konekiväärikomppaniaan, mitäs sanoo hän ? Siis naispuolinen !

• nostantätäkoskayhätotta

Joo tätähän se on vielä 8 vuotta jälkeenpäinkin. Burnout koettu kun aiempi työkokeilu oli kuin naulojen nielemistä, typerää päiväkotitoimintaa, sellainen kunnan paja. En suosittelisi. Sitten taas postista tipahtaa "työtarjous" ennen kuin on edes kerennyt toipumaan. Tämä maa on perseestä.

• Zqsqrn

Yrittäjät tästä vain hyötyy... olen nähnyt sen itse kun yrityksellä oli työharjoittelija työssä ja yrittäjä velotti harjoittelijan tekemästä työstä 60 ekee tunnilta... näin se suomi nousee lamasta...

• jösses66666

Sille yrittäjälle sais antaa nyrkkikyllikki maistuaisia kyl... 8)

• BoikottiPitää

Orjatyöfirmat, niiden tuotteet ja palvelut boikottiin.

- Fb: Orjafirmat
      - Orjafirmat
      Palkatonta työtä teettävien työnantajien boikottilista, orjatyöfirmat.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1491
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1216
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      116
      1094
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      861
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      451
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe