Mikä lääkitys teillä on??

Punkero :(

Minulle on määrätty fluoksetiini-lääke, jonka aloitan tänään.
Te joilla on lääkitys, miten se on toiminut?
Millaisia sivuvaikutuksia olette huomanneet?
Kuinka nopeasti lääke alkoi vaikuttaa ja millaisia tuloksia olette saaneet sen avulla?
Kuinka kauan olette käyttäneet lääkitystä.

Siis aloitan tänään elämäni ensimmäistä kertaa tämänkaltaista lääkitystä, ylipainoa on kymmeniä kiloja, eikä ruokailu pysy hallinnassa :(
Monenkaltaisia ajatuksia pyörii mielessä ja toisten kokemuksista olisi suunnattomasti apua.

3

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyt.

hyvin toimii, olen nyt ollut ahmimatta yli 2 kk ja painoa on tipahtanut liki 20 kg (on varaa mistä tippua!). Alussa oli päänsärkyä ja huimausta, siis lääkkeestä, sekä kuvotusta, menivät parissa viikossa ohitse.

Terapiassa käyn kerran viikossa. (ja syömishäiriöissä tuo lääkitys on sitten aina korkea-annoksinen, toki aloitetaan matalalla annoksella, mutta nostetaan sitten ajan kanssa)

Tsemppiä!

ps. osasyy painon tippumiseen on myöskin hyvään hoitotasapainoon saatu kilpirauhasen vajaatoiminnan lääkitys

• punkero :(

Aloitin tunnollisesti lääkityksen, saa nähdä kuin käy.
        Alitajunnassa pelko, että ei kai tässä vaan käy niinpäin, että lääke toimiikin nurinkurisesti...
        musta tulee tuorekurkku, turvonnut plösö!!!
        Kuitenkin tää on mieli-ala lääke, toisillehan voi käydä niin.
        Eilen otin eka annoksen ja tänään toisen, viime yönä valvoin monta tuntia....ei nukuttanut ei yhtään, kuitenkin olen tänään virkeä ja pirteä.
        Outoa, ruoka ei pyöri koko ajan mielessä....nälkä, mitä syön...mitä seuraavaksi.
        Tietysti tämä on mielikuvaa, ei mikään lääke voi vaikuttaa heti, uskon kuurin alkavan tehota viikon parin päästä.
        Nyt siis vaan pelottaa, etten ala turvota kuin pullataikina, olen tarpeeksi paksu muutenkin.

• Punkero :(
        punkero :( kirjoitti:

Aloitin tunnollisesti lääkityksen, saa nähdä kuin käy.
        Alitajunnassa pelko, että ei kai tässä vaan käy niinpäin, että lääke toimiikin nurinkurisesti...
        musta tulee tuorekurkku, turvonnut plösö!!!
        Kuitenkin tää on mieli-ala lääke, toisillehan voi käydä niin.
        Eilen otin eka annoksen ja tänään toisen, viime yönä valvoin monta tuntia....ei nukuttanut ei yhtään, kuitenkin olen tänään virkeä ja pirteä.
        Outoa, ruoka ei pyöri koko ajan mielessä....nälkä, mitä syön...mitä seuraavaksi.
        Tietysti tämä on mielikuvaa, ei mikään lääke voi vaikuttaa heti, uskon kuurin alkavan tehota viikon parin päästä.
        Nyt siis vaan pelottaa, etten ala turvota kuin pullataikina, olen tarpeeksi paksu muutenkin.

neljäs päivä menossa lääkityksellä, mieli vähän sitä ja tätä.
        Perjantaina ja lauantaina en voinut olla syömättä karkkia, jotka ostin nuorisolle, niille ei maistuneet....
        väärää merkkiä ostin, minua ne häiritsivät ..... suorastaan ilkkuivat pöydällä.
        Siinä ei niitä ole enää, joten ei tee mieli makeaa.
        Oikeastaan minulla ei tee lainkaa mieli makeaa, joku ihmeen pakkomielle oli vaan ne syödä pois, kerta ei muille kelvannut.
        Yksi ainut yö oli jolloin uni hakusessa,nyt olen nukkunut vähän liiankin hyvin.
        Ruoka ja jatkuva syöminen ei sillai ole jatkuvasti mielessä tai siis ainakin pakkomielteinen syöminen on jäämässä pois, ei kuola valu kun jääkaappiin katsoo!!!
        Puntaroida en ole uskaltanut, ei tässä niin monta päivää ole vielä mennyt, että mitään puntari kertoisi mieltä ylentävää.

Olisi tosi kiva, jos jollain on tämänhetkisiä tai menneitä kokemuksia....
        olisi mukava vaihtaa kuulumisia, koskas en varmasti ole ainut punkero joka samankaltaista lääkitystä käyttää ja yrittää tapella ruokaholismia vastaan......siltä tämä minusta tuntuu, pakkomielteinen himo ruokaan--> ruokaholisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 478
      6906
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      219
      2488
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      143
      1774
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1708
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1113
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      920
    Aihe