eka äitienpäivä

äippä

...mulla on ensimmäinen äitienpäivä äitinä, mutta tyttöni on 4kk ja meille tuli ero mieheni kanssa pian tytön synnyttyä.. yleensä isä muistaa lapsen kanssa yhdessä tuoretta äitiä,mutta mua tuskin kukaan muistaa..itkettää jo valmiiks...mutta täytyy oottaa muutama vuos kun tyttö kasvaa ja osaa tehä ite vaikka kortin..se lämmittää sydäntä jo valmiiks...
onneks kuitenkin mennään omalle äitille syömään ja pääsee juhlimaan äitienpäivää edes sillai..

5

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helminen

      Ei kannata panikoida.

      Kyllä niitä tosiaan kerkiää viettämään noita äitienpäiviä. Ja arvostuksesihan kasvaa vaan vuosi vuodelta ajan myötä. :)

    • Kanssasisar

      Parhaimat onnitelut sinulle äitien päivänä.
      Olet varmasti parhain äiti, kukapa ei yrittäis parhaintaan olessaan äiti.
      Vauva aika on raskasta ilman eroakin.Hienoa että selviät. Sananlasku sanoo se mikä ei ole kuolemaksi vahvistaa. Sinusta on siis tulossa voima nainen.

      Onnea, Onnea Ja Onnea

    • Elviira

      Mä itke Olen Jo Iso Nainen Ja Äiti Sai MaalisKuus Vauvan Joka On Poika Meit Sisaruksii Poika Vauvaa Oli ennen 3 Tyttöö Mut Tuli Tää Poika Sitten Et Lisää Äitin Kunnioitust!! No Ei Mul Muut

    • heikkuli

      muista että antamisen ilo on suurempi kuin saamisen. Oma äitisi on ensimmäistä kertaa äitienpäivänä myös isoäiti. Juhlikaa äitien päivää yhdessä äitisi kanssa, hän varmasti muistaa sinua.
      Minulla itselläni 7vkoa vanha tyttö ja äitini kuoli juuri ennen tytön syntymää joten vaikka on mies ja toiset isovanhemmat niin äitienpäivää vietämme viemällä kukkia äitini haudalle. Iloitkaa toisistanne! Hyvää kevään jatkoa ja jaksamista pienen tyttösi kanssa!

    • äippä

      Toivon sulle todella jaksamista kaiken keskellä..Ei ole todellakaan helppoa kun oot kokenut eron ja jne..Mutta kaikista onnellisin saat olla tytöstä jonka olet synnyttänyt tähän maailmaan,hänen kauttaan saat monia ilonaiheita kun saat seurata hänen kasvuaan...Ja sinulla on oma äitisi sinun tukena se on jo suuri asia...Jaksamista sinulle eteenpäin...Hymyjä päiviisi!!Minä muistan sinua äiteinpäivänä kun vain tiedän minne voin onnittelut lähettää!!Tsemppiä sinulle tyttölapsen ÄITI!!!Aurinkoa päiviisi...Terv.Jaana =)=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe