eka äitienpäivä

äippä

...mulla on ensimmäinen äitienpäivä äitinä, mutta tyttöni on 4kk ja meille tuli ero mieheni kanssa pian tytön synnyttyä.. yleensä isä muistaa lapsen kanssa yhdessä tuoretta äitiä,mutta mua tuskin kukaan muistaa..itkettää jo valmiiks...mutta täytyy oottaa muutama vuos kun tyttö kasvaa ja osaa tehä ite vaikka kortin..se lämmittää sydäntä jo valmiiks...
onneks kuitenkin mennään omalle äitille syömään ja pääsee juhlimaan äitienpäivää edes sillai..

5

1432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helminen

Ei kannata panikoida.

Kyllä niitä tosiaan kerkiää viettämään noita äitienpäiviä. Ja arvostuksesihan kasvaa vaan vuosi vuodelta ajan myötä. :)

• Kanssasisar

Parhaimat onnitelut sinulle äitien päivänä.
      Olet varmasti parhain äiti, kukapa ei yrittäis parhaintaan olessaan äiti.
      Vauva aika on raskasta ilman eroakin.Hienoa että selviät. Sananlasku sanoo se mikä ei ole kuolemaksi vahvistaa. Sinusta on siis tulossa voima nainen.

Onnea, Onnea Ja Onnea

• Elviira

Mä itke Olen Jo Iso Nainen Ja Äiti Sai MaalisKuus Vauvan Joka On Poika Meit Sisaruksii Poika Vauvaa Oli ennen 3 Tyttöö Mut Tuli Tää Poika Sitten Et Lisää Äitin Kunnioitust!! No Ei Mul Muut

• heikkuli

muista että antamisen ilo on suurempi kuin saamisen. Oma äitisi on ensimmäistä kertaa äitienpäivänä myös isoäiti. Juhlikaa äitien päivää yhdessä äitisi kanssa, hän varmasti muistaa sinua.
      Minulla itselläni 7vkoa vanha tyttö ja äitini kuoli juuri ennen tytön syntymää joten vaikka on mies ja toiset isovanhemmat niin äitienpäivää vietämme viemällä kukkia äitini haudalle. Iloitkaa toisistanne! Hyvää kevään jatkoa ja jaksamista pienen tyttösi kanssa!

• äippä

Toivon sulle todella jaksamista kaiken keskellä..Ei ole todellakaan helppoa kun oot kokenut eron ja jne..Mutta kaikista onnellisin saat olla tytöstä jonka olet synnyttänyt tähän maailmaan,hänen kauttaan saat monia ilonaiheita kun saat seurata hänen kasvuaan...Ja sinulla on oma äitisi sinun tukena se on jo suuri asia...Jaksamista sinulle eteenpäin...Hymyjä päiviisi!!Minä muistan sinua äiteinpäivänä kun vain tiedän minne voin onnittelut lähettää!!Tsemppiä sinulle tyttölapsen ÄITI!!!Aurinkoa päiviisi...Terv.Jaana =)=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5163
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3252
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2705
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2328
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      129
      1835
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1673
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1461
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1397
    9. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      107
      1318
    10. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1297
    Aihe