Moi,
Mulla on nettisivut joihin haluaisin laittaa wordillä tehdyn dokumentin.Miten, millä koodilla saisin dokumentin(hiiren vasemmalla näpäytyksellä) latautumaan suoraan käyttäjän koneelle, ettei se yrittäisi avautua nettisivulle ja näytä sekamelskalta. Kiitos tiedoista etukäteen.
T. Maria
Lataus koodi
4
1600
Vastaukset
- fsdflösdfsdkfskdlöfs
kun tuollaisiin dokumentteihin tehdään linkkiä niin kyllä käyttöjärjestelmän pitäisi huomata, ettei se ole nettisivu ja avata dokumentti oikeassa ohjelmassa...
normilinkki asiakirjaan on:
< a href="tiedosto.doc">lataa word dokumentti< /a>
ja jos tää suoli24 taas fuulaa noi tagit niin alussa on < sitten a href ja loppuun > sitten lataa... taas < sitten /a ja viimeiseksi > ...
Varmuuden vuoksi linkin ohje:
http://www.w3schools.com/html/html_links.asp
äläkä vaan sano ettei englanti taivu, sitähän opiskellaan jo 3. luokalta alkaen....No joo tuo linkitys tehdään ihan normaalista, mutta miten voi vaikuttaa miten se aukeaa käyttäjän koneella vastaus on EI MITENKÄÄN. Jokainen käyttäjä voi valita selaimensa asetuksista ohjelman/plugin millä aukaistaan mikäkin tiedosto ja niitä voi jokainen muokata.
- Ogöjkphuifijclkco
Tiedättekö mikä koodi olisi,jos joku painaa painikketta ja pelitiedosto alkaisi lataamaan?
- Turbo-Urpo
Tarvitse kolme tiedostoa, kuvan mukaiseen latauspainikkeeseen.
https://i.imgur.com/uGDtkDB.png
1. - lataa.html
2. - download.png
3. - peli.zip
Nämä kolme yhteen ja samaan kansioon. Kuvan esittämä koodi lataa.html tiedostoon, ja kaikki tämä verkkoon paikallisesti localhostina, tai julkisesti Internetissä tarjolle.
Se oli siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712