Kuka valmentamaan Tepsiä ?

Gallup pystyyn

ja pelkkä nimi riittää kiitos. Huom. Suikkanen ei palaa edes rahalla.

27

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilveksenmiäs

      Jarno Pikkarainen.

    • 18

      Hantta Virta

      • Outo Ilveksenmiäs

        Eiköhän sin Ilveksenmiäs kannattais alkaa keskittyä ton Ipan asioihin. Tuskin täällä kovinkaan moni kaipaa sinun mielipiteitäsi. Pidetäänkö sovittuna?


      • Åboy
        Outo Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Eiköhän sin Ilveksenmiäs kannattais alkaa keskittyä ton Ipan asioihin. Tuskin täällä kovinkaan moni kaipaa sinun mielipiteitäsi. Pidetäänkö sovittuna?

        Olen eri mieltä. Ilveksenmiähen kommentointi on lähes ainoaa joka on asiallista ja rakentavaa, selvästikin kokemuksella hankittua. Niissä ei koskaan sorruta haistatteluun joka on valitettavan yleistä tällä palstalla. Jos et pidä hänen tavastaan kommentoida niin jätä ne lukematta sitten. Heplloa kuin heinänteko vai mitä?


      • sadasdasdvbcvb
        Åboy kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Ilveksenmiähen kommentointi on lähes ainoaa joka on asiallista ja rakentavaa, selvästikin kokemuksella hankittua. Niissä ei koskaan sorruta haistatteluun joka on valitettavan yleistä tällä palstalla. Jos et pidä hänen tavastaan kommentoida niin jätä ne lukematta sitten. Heplloa kuin heinänteko vai mitä?

        voi olla vaikeaa saada ketään valmentamaan noin huonoa jengiä.


      • Ilveksenmiäs
        sadasdasdvbcvb kirjoitti:

        voi olla vaikeaa saada ketään valmentamaan noin huonoa jengiä.

        jos saan sanoa..valmentajan löytäminen on nyt helpompaa, mitä suoraan Suikkasen ja mestaruuden jälkeen. Nyt on paljon helpompaa parantaa saati säilyttää taso..Tässä saattaa olla jonkun nuoren ja nälkäisen paikka. Pikkarainen on jotenkin " Suikkasen oloinen " valmentaja ja Mestiksestä se Suikkanenkin löytyi. Helposti on unohtunut se, miten kokematon Suikkanen itseasiassa oli ja on vieläkin, noin valmentajaksi..nälkää ja kunnianhimoa sitten löytyy senkin edestä.


      • Ilveksenmiäs
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        jos saan sanoa..valmentajan löytäminen on nyt helpompaa, mitä suoraan Suikkasen ja mestaruuden jälkeen. Nyt on paljon helpompaa parantaa saati säilyttää taso..Tässä saattaa olla jonkun nuoren ja nälkäisen paikka. Pikkarainen on jotenkin " Suikkasen oloinen " valmentaja ja Mestiksestä se Suikkanenkin löytyi. Helposti on unohtunut se, miten kokematon Suikkanen itseasiassa oli ja on vieläkin, noin valmentajaksi..nälkää ja kunnianhimoa sitten löytyy senkin edestä.

        ehdottelin Pikkaraista jo Suikkasen seuraajaksi, mutta ehkä nyt olisi parempi paikka.
        Ilveksen asioista sen verran, että ne on hyvissä käsissä ja mennään jopa aikataulua edellä..ainut huoli on Tepsipelissä ennestään kaventunut puolustus, mutta antaa niiden nuorien nyt todella näyttää kykynsä..se riittää sitten mihin riittää. Ei tässä mitään leijuta, eikä kuvitella turhia.


      • Miesilves
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        ehdottelin Pikkaraista jo Suikkasen seuraajaksi, mutta ehkä nyt olisi parempi paikka.
        Ilveksen asioista sen verran, että ne on hyvissä käsissä ja mennään jopa aikataulua edellä..ainut huoli on Tepsipelissä ennestään kaventunut puolustus, mutta antaa niiden nuorien nyt todella näyttää kykynsä..se riittää sitten mihin riittää. Ei tässä mitään leijuta, eikä kuvitella turhia.

        ei kai meidän Ilveksen kannattajien paljon kannata turkulaisia alkaa neuvoon. Omissakin ihan tarpeeksi.


      • Ilveksenmiäs
        Miesilves kirjoitti:

        ei kai meidän Ilveksen kannattajien paljon kannata turkulaisia alkaa neuvoon. Omissakin ihan tarpeeksi.

        elämäsi ole ankeaa, kun se pohjaa täysin negatiivisuuteen ja toisten arvosteluun ? Minulla on henkilökohtaiset syyni seurata Tepsiä, vaikka olenkin Ilvesfani. Olen käynyt tällä palstalla monet mielenkiintoiset keskustelut yli fanirajojen..en ole täällä myöskään ilkkumassa Tepsille, jo viimekaudella avoimesti ihailin Tepsin liikkuvaa ja luovaa pelityyliä. Siksi en usko, että ainakaan kaikkia Tepsifaneja häiritsee, kun työnnän lusikkani soppaan. Jääkiekko on mielenkiintoinen aihe..keskustelen siitä paljon mm. Tapparanfanien kanssa, mutta eri " foorumilla "..Ilves ja Tps ovat kumpikin legendaarisia seuroja, joista riittää jutunjuurta moneen lähtöön. Heittäydy sinäkin mukaan keskusteluun, äläkä vain pilkkaa muiden tekemisiä kaiken aikaa. Vaikka onhan sekin tapa pönkittää heikkoa itsetuntoa, että morkkaa muita, sen sijaan että yrittäisi elää omaa elämäänsä ja tehdä siitä elämisen arvoista.


      • että olet...
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        elämäsi ole ankeaa, kun se pohjaa täysin negatiivisuuteen ja toisten arvosteluun ? Minulla on henkilökohtaiset syyni seurata Tepsiä, vaikka olenkin Ilvesfani. Olen käynyt tällä palstalla monet mielenkiintoiset keskustelut yli fanirajojen..en ole täällä myöskään ilkkumassa Tepsille, jo viimekaudella avoimesti ihailin Tepsin liikkuvaa ja luovaa pelityyliä. Siksi en usko, että ainakaan kaikkia Tepsifaneja häiritsee, kun työnnän lusikkani soppaan. Jääkiekko on mielenkiintoinen aihe..keskustelen siitä paljon mm. Tapparanfanien kanssa, mutta eri " foorumilla "..Ilves ja Tps ovat kumpikin legendaarisia seuroja, joista riittää jutunjuurta moneen lähtöön. Heittäydy sinäkin mukaan keskusteluun, äläkä vain pilkkaa muiden tekemisiä kaiken aikaa. Vaikka onhan sekin tapa pönkittää heikkoa itsetuntoa, että morkkaa muita, sen sijaan että yrittäisi elää omaa elämäänsä ja tehdä siitä elämisen arvoista.

        vihdoin tullut kaapista ulos!

        "...jo viimekaudella avoimesti ihailin Tepsin liikkuvaa ja luovaa pelityyliä."


      • ARI VUORI

      • Ilveksenmiäs
        että olet... kirjoitti:

        vihdoin tullut kaapista ulos!

        "...jo viimekaudella avoimesti ihailin Tepsin liikkuvaa ja luovaa pelityyliä."

        Mitä kummaa siinä on, että ihaili viimekaudella Tepsin pelityyliä. Se oli murhaavan tehokasta ja näyttävää..tuskin minä ja Dufva ollaan ainoat sen asian todenneet. Eikä se Ristostakaan Tepsifania tee..kunhan osaa kunnioittaa ja antaa arvoa myös vastustajalle..aina se ei ole kyseiseltäkään ihmiseltä oikein luonnistunut.
        Siinä on sinullekkin kasvun paikka, se toisten ihmisten kunnioittaminen, sitten kun tulet omasta kaapistasi oikeaan elämään.


      • rupee...
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Mitä kummaa siinä on, että ihaili viimekaudella Tepsin pelityyliä. Se oli murhaavan tehokasta ja näyttävää..tuskin minä ja Dufva ollaan ainoat sen asian todenneet. Eikä se Ristostakaan Tepsifania tee..kunhan osaa kunnioittaa ja antaa arvoa myös vastustajalle..aina se ei ole kyseiseltäkään ihmiseltä oikein luonnistunut.
        Siinä on sinullekkin kasvun paikka, se toisten ihmisten kunnioittaminen, sitten kun tulet omasta kaapistasi oikeaan elämään.

        sentään kiusaamaan toisia. Ite oot tymä ja oikein idootti!

        Sitä paitsi se tukaton RD saa kannattaa ihan mitä vaan, sen Bob Hopensa kanssa...


      • Ilveksenmiäs
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Mitä kummaa siinä on, että ihaili viimekaudella Tepsin pelityyliä. Se oli murhaavan tehokasta ja näyttävää..tuskin minä ja Dufva ollaan ainoat sen asian todenneet. Eikä se Ristostakaan Tepsifania tee..kunhan osaa kunnioittaa ja antaa arvoa myös vastustajalle..aina se ei ole kyseiseltäkään ihmiseltä oikein luonnistunut.
        Siinä on sinullekkin kasvun paikka, se toisten ihmisten kunnioittaminen, sitten kun tulet omasta kaapistasi oikeaan elämään.

        puolustan Leimettäkin..tuskin hän tahallaan häviää pelejä ja on varmasti Tepsiläinen ja varmasti kärsii tilanteesta, vaikka päällepäin kaikki ei näkyisikään.
        Leime tuli tilanteeseen johon monikaan ei olisi suostunut edes tulemaan, ei Tamikaan jonka nyt on helppoa tarjota itseään ratkaisuna kaikkiin Maailman ongelmiin.
        Ymmärrän toki sen että valmentajan vaihtaminen on kohta pakko tehdä.


      • Ilveksenmiäs
        rupee... kirjoitti:

        sentään kiusaamaan toisia. Ite oot tymä ja oikein idootti!

        Sitä paitsi se tukaton RD saa kannattaa ihan mitä vaan, sen Bob Hopensa kanssa...

        tyhmä ja idiootti, mutta pystyn elämään sen asian kanssa, miten on sinun kohdalla pystytkö sinä ?


      • Hikka ja aivastus
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        puolustan Leimettäkin..tuskin hän tahallaan häviää pelejä ja on varmasti Tepsiläinen ja varmasti kärsii tilanteesta, vaikka päällepäin kaikki ei näkyisikään.
        Leime tuli tilanteeseen johon monikaan ei olisi suostunut edes tulemaan, ei Tamikaan jonka nyt on helppoa tarjota itseään ratkaisuna kaikkiin Maailman ongelmiin.
        Ymmärrän toki sen että valmentajan vaihtaminen on kohta pakko tehdä.

        rauhoittuu. Se on peace, tai tulee turpaan!


      • TPS ei edes
        Hikka ja aivastus kirjoitti:

        rauhoittuu. Se on peace, tai tulee turpaan!

        tarjonnut sopimusta ja tuskin tulee tarjoamaan jatkossakaan.nyt on kyse leimeen valmennustavasta se on vaan ollut liian lepsu alusta alkaen.reenit vedetään niin että kivaa kun kaikilla on hauskaa.ei sanota ei hudeta mennään yhdessä pizzalle ei mitään äijjä mäistä touhua.johan sen nyt näkee miten se valmentaa pelin aikana.ei korota kertaakaan ääntä pelin aikana.sit ihmettelee kun pelaajat ei syty peliin,niin eikö silloin valmentajan pitäisi herätellä joukkoja.ei se edes osaa aika lisää oikeaan aikaa.viime pelissäkin 2.11 jäljellä ilves päädyssä aloitus mitä tekee leime ei mitään.toinen esimerkki ollaan tps on häviöllä 2 maalilla peli aikaa jäljelle 0:09 sekunttia niin ottaa sitten vasta aika lisän.eli hoh hoijjaa.ei sen lempinimi turhaan ole UNSKI


      • Voiyhrenkerran
        TPS ei edes kirjoitti:

        tarjonnut sopimusta ja tuskin tulee tarjoamaan jatkossakaan.nyt on kyse leimeen valmennustavasta se on vaan ollut liian lepsu alusta alkaen.reenit vedetään niin että kivaa kun kaikilla on hauskaa.ei sanota ei hudeta mennään yhdessä pizzalle ei mitään äijjä mäistä touhua.johan sen nyt näkee miten se valmentaa pelin aikana.ei korota kertaakaan ääntä pelin aikana.sit ihmettelee kun pelaajat ei syty peliin,niin eikö silloin valmentajan pitäisi herätellä joukkoja.ei se edes osaa aika lisää oikeaan aikaa.viime pelissäkin 2.11 jäljellä ilves päädyssä aloitus mitä tekee leime ei mitään.toinen esimerkki ollaan tps on häviöllä 2 maalilla peli aikaa jäljelle 0:09 sekunttia niin ottaa sitten vasta aika lisän.eli hoh hoijjaa.ei sen lempinimi turhaan ole UNSKI

        Sullahan on piukkaa analyysiä. Kiinnostaisko pestautua koutsiks?


      • ei mua
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        tyhmä ja idiootti, mutta pystyn elämään sen asian kanssa, miten on sinun kohdalla pystytkö sinä ?

        haittaa sun tyhmyys yhtään...


      • Ilveksenmiäs
        ei mua kirjoitti:

        haittaa sun tyhmyys yhtään...

        Tähän asti se on sinunlaistasi älykköä kovastikkin vaivannut. Vain oliko se tymyys joka haittaa elämääsi..


      • minua haittaa...
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        Tähän asti se on sinunlaistasi älykköä kovastikkin vaivannut. Vain oliko se tymyys joka haittaa elämääsi..

        ennemminkin huvittaa...

        Eikä sinun tymyys tai idoottisuus haittaa elämääni lainkaan... (oletin, että olisit huomannut tarkoitukselliset kirjoitusvirheet... ehkä olet jopa tyhmempi, mitä luulin?).


      • Säälin suo
        ARI VUORI kirjoitti:

        Siltähän leime kaiken kysyy,ennenkuin uskaltaa mitään päättää itse.

        http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010101412520124_jk.shtml

        Leime on itse täysin kuutamolla on ollut alusta asti .Hän tuli vain valmentaan ,että voi sitten joskus kehua myös valmentaneensa SM-liigan (ylivoimaisesti) menestyneintä joukkuetta. Nyt hän jo tosin ehkä katuu tuloaan ja hänen kaverinsa Vuori säälii häntä niin ettei tohdi nolata tätä potkuilla.


      • xvvv
        Voiyhrenkerran kirjoitti:

        Sullahan on piukkaa analyysiä. Kiinnostaisko pestautua koutsiks?

        Ismo Läntinen
        Pertti Hasanen


      • Ilveksenmiäs
        minua haittaa... kirjoitti:

        ennemminkin huvittaa...

        Eikä sinun tymyys tai idoottisuus haittaa elämääni lainkaan... (oletin, että olisit huomannut tarkoitukselliset kirjoitusvirheet... ehkä olet jopa tyhmempi, mitä luulin?).

        sinunlaistesi älynjättiläisten kanssa on vain välillä niin vaikeaa..pyydän anteeksi olemassa oloani ja lupaa kirjoitella, vaikka en millään yllä sinun tasollesi. On kuitenkin hienoa lukea sinun asiantuntevaa jääkiekkokirjoittelua, on kuin olisi paikanpäällä pelissä niitä lukiessani..aina ei tälläinen tyhmä itse tajua esim. että miten tärkeä asia jonkun valmentajan tukkamalli on pelillisesti..olen aina keskittynyt täysin vääriin asioihin elämässäni. Nyt menen käymään ulkona ja heti kun näen jonkun kävelevän mielestäni hassusti, niin menen nauramaan viereen..oppisi on siis menossa pikkuhiljaa perille..anna aikaa meille tyhmemmille, muutos ei tapahdu hetkessä.


      • pienin askelin...
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

        sinunlaistesi älynjättiläisten kanssa on vain välillä niin vaikeaa..pyydän anteeksi olemassa oloani ja lupaa kirjoitella, vaikka en millään yllä sinun tasollesi. On kuitenkin hienoa lukea sinun asiantuntevaa jääkiekkokirjoittelua, on kuin olisi paikanpäällä pelissä niitä lukiessani..aina ei tälläinen tyhmä itse tajua esim. että miten tärkeä asia jonkun valmentajan tukkamalli on pelillisesti..olen aina keskittynyt täysin vääriin asioihin elämässäni. Nyt menen käymään ulkona ja heti kun näen jonkun kävelevän mielestäni hassusti, niin menen nauramaan viereen..oppisi on siis menossa pikkuhiljaa perille..anna aikaa meille tyhmemmille, muutos ei tapahdu hetkessä.

        etiäpäin, niin kyllä se siitä alkaa sutjaantumaan!


    • Blackorange

      Ismo Lehkonen
      Juhani Tamminen
      Petri Mattila

      Kaikki ovat valmentaneet Liigassa. Valitse ihan kuka vaan.

      Kaupan päälle saatte vielä semmoisen pelaajan ettei ole vielä Mestiksessä nähty!
      Blaaaaiir Yaworski!!!!!!!!

      • divariiii

        aloitus viestissä lukee "ja pelkkä nimi riittää kiitos"

        täälä on jauhettu kaikesta muusta melkein muttei nimistä

        itse sanon että Matti Nykänen..=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe