Onko mahdollisesti oireita jostain vakavammasta.. kaksi viikkoa on huimannut koko ajan (varsinkin kun laitan silmät kiinni) ja kun menen nukkumaan niin periaatteesa "pyörryn uneen" ja oikea käteni puutuu koko ajan? Puutuminen ilmenee suurimmaksi osaksi kun olen koneella, kyseessä siis hiirikäsi (välillä saan myös hiirikäteen "hermosätkyjä"), mutta kyllä tuota puutumista esiintyy paljon muissakin päivittäisissä asioissa, myös levossa. Välillä myös vasen käsi puutuu, mutta enimmäkseen oikea. Niska-hartia seutu ei ole kipeänä eikä mikään paikka tunnu olevan jumissakaan.
Huimaus & käden puutuminen
Mietin vain
4
1909
Vastaukset
- asiaa,
Varmaan jo tiedätkin, että nyt kannattaa käväistä lääkärin juttusilla ja kertoa oireensa hänelle. Silloin kun yrittää itse tehdä diagnoosia tuloksena on usein jotain paljon mahtavavampaa, kuin mistä todellisuudessa on kyse.
- aloittaja.......
Kyseessä oli pinne niskassa :/
- Mustuaiset
Voih. :( Aika useasti syy löytyy niskasta... Sitä vaan TK- lääkärit eivät osaa huomioida...
- ....................
Mustuaiset kirjoitti:
Voih. :( Aika useasti syy löytyy niskasta... Sitä vaan TK- lääkärit eivät osaa huomioida...
juu ei varsinkaan täällä arvauskeskuksessa, täällä aina ensimmäinen vastaus on umpisuoli, vaikka tulisit ilman kättä tk:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894