pihasuunnittelua kiimingin lähellä?

minni

Olen ostanut vanhan omakotitalon. pihan laitto olisi edessä. Suositelkaa Oulun seudulta hyviä ja helpoja suunnittelijoita! Minkälaisia kokemuksia? Ja hintaisia?

6

1406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras

Itse olet paras pihasi suunnittelija, ei tuosta kannata vieraalle maksaa. Pikemminkin elä ammattilaisa pihallesi päästä, piiskalla aja pois.

Olin talkkarina kerrostalossa, jossa oli ammattilaisilla teeteetty pihasuunnitelma.
      Talvi oli unehtunut pois, sillä pihalumille ei ollut paikkaa ja ne oli kannettava kadunreunaan josta sitten ajatettava pois. Arvaa tuliko maksaan ja oliko epäkäytännöllistä.

Turhia roskapensaita loputtomasti, jotka pysäytti ilman kulun ja sai sääsket viihtymään pihassa.
      Kuuma ja tukala.

• Peukalo

sellainen, ettei ota huomioon olosuhteita ja pihan toimivuuden ehtoja. Tainnut olla joku haihattelija, muttei missään tapauksessa ammattilaissuunnittelija!

• aika läheltä

Olikohan se Kallion puutarha Iistä, joka tekee pihasuunnittelua sielläpäin. Muistaakseni perussuunnitelma luonnoksineen oli noin 400 euroa tarjouksen perusteella. Vaikutti ihan järkevänoloiselta ja sopivalta paketilta.

• Anonyymi

Hurumuori. Ei saanut aikaiseksi mitään järkevää, ei tosin veloittanutkaan mitään kun ostin taimia, joista osa kuitenkin kuoli talven aikana. Ei takuuta.

• Tiina

Kukkiva Kunnas, Kuusamontien varressa Oulun ja Kiimingin rajalla.

• Orvokki

Katoppa täältä: http://koti.mbnet.fi/jaanae/index.htm

Teetin hänellä suunnitelman ja olen ollut tyytyväinen, valitsin itse hänet ystävän suosittelemana. Veloitus oli kohtuullinen verrattuna vinkkien ja neuvojen määrään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7925
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    4. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      1720
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1452
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1291
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1230
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1101
    Aihe