Kokemuksia / suosituksia hyvästä, mukavasta, ystävällisestä ja osaavasta gynekologista Oulussa? Gynekosta tai Terveystalosta tai jostain muusta yksityisestä. Tarvitsisi löytää uusi paikkakunnalle muuton takia. Kiitoksia :)
Hyvää gyneä?
14
17329
Vastaukset
- atyyppi
Suosittelen Merja Joroa Lääkärikeskus Gynekosta. Erittäin osaava, hyvä ja mukava gynekologi.
- Vastaanotolla käynyt
...on Pirkko Sipilä, jolla on vastaanotto ainakin Gynekossa.
- huono kokemus henkil
jonkun mielestä on ja jonkun ei-ei suosittele itse, huono kokemus.
- nimimerkki -..-
Oritkarissa on monta inssiä jotka on halukkaita rassaamaan rööriä, mutta ei naisilta.
- käyny
Mehiläinen
- yli 10v asiakkaana
ja Marja Vääräsmäki ! On Sydämellinen Ihminen ja hyvä lääkäri. Olen käynyt yli 10v samalla.
- on kokeiltu
Räsänen Annaleena Haukiputaan Lääkärikeskus. En tiedä ottaako vastaan Oulussa, mutta on hyvä gynekologi. Ruusut hänelle. Joron Merja Gynekossa myös hyvä.
- EN
Räsänen oli ainakin keväällä Gynekossa. Voin suositella!
- blättyviikari
Minä voin vilkaista.
Terv.Kyklooppi - ei auttanut
en mee sipilälle enää.
- vierailija7
Jatta Pirkola Gynekosta on paras. Todella ihana ihminen joka jaksaa kuunnella, ottaa asiat tosissaan ja olla empaattinen. Tutkii niin hellävaraisesti ettei sitä juuri edes huomaa. Mikäli voin vaan valita niin en mene enää kenellekään muulle (kokemusta on vaikka kuinka monesta Oulun gynekologista).
- Dick Pettersson.
En ole gynekologi mutta voin vilkaista. T. Dick
- pap3
Jatta Pirkola saa myös minun äänen, markkinoivat täällä myös hintansakin etukäteen: https://www.tohtorille.fi/nuorten-gynekologi/oulu
laitoin tuonne kysymyksen asiastani ja ottivat yhteyttä tarkemmin. - tiina18
Räsäsen Annaleena on hyvä, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779