Tätä kunniakasta perinnettä netti fennot

23

293

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgiljjoo värmla saul

Eikös "heimosoturi" Siven ampunut aivonsa pellolle kun ei ryssä ehtinyt napata.

• ..mutta nykyfenno vastaa "pelotteeseen" opettelemalla venäjää ja myymällä datshatontteja entiselle viholliselle.

• marion prossa
        Ankdam kirjoitti:

..mutta nykyfenno vastaa "pelotteeseen" opettelemalla venäjää ja myymällä datshatontteja entiselle viholliselle.

Sivenillä olisi koska tahansa mahdollisuus ollut tulla Suomeen. Ei ollut mitään pelkoa että Tseka tai Puna-Armeija pidättää. Taisi vaan HÄVETÄ sitä että Akseli Isopuro oli parempi sotamies kuin yksikään svekko paska. Samalla tavalla kuin Marttinen oli kaksikymmentävuotta myöhemmin.

• Gallian kukko
        Ankdam kirjoitti:

..mutta nykyfenno vastaa "pelotteeseen" opettelemalla venäjää ja myymällä datshatontteja entiselle viholliselle.

Haluatko sinä Ankdam aktiivisesti rakentaa viholliskuvia itään? Tässä asiassa sinunkin olisi aika tulla tälle vuosikymmenelle niinkuin pyydät nettifennoja tulemaan. Mitä pahaa on kaupankäynnissä entisen vihollisen kanssa? Eikö ole hyvä, että venäjän kielen taito tässä maassa nousee? Onko kaupankäynti Venäjän kanssa mielestäsi "kumartamista itään"? Viholliskuvat eivät ole ikuisia ja suomenruotsalaisten kannattaisi eritisesti välttää viholliskuvien rakentamisesta, sillä valitettavan usein viholliskuvia rakennetaan suomenruotsalaisista itsestään.

• svekko on hovinarri
        Gallian kukko kirjoitti:

Haluatko sinä Ankdam aktiivisesti rakentaa viholliskuvia itään? Tässä asiassa sinunkin olisi aika tulla tälle vuosikymmenelle niinkuin pyydät nettifennoja tulemaan. Mitä pahaa on kaupankäynnissä entisen vihollisen kanssa? Eikö ole hyvä, että venäjän kielen taito tässä maassa nousee? Onko kaupankäynti Venäjän kanssa mielestäsi "kumartamista itään"? Viholliskuvat eivät ole ikuisia ja suomenruotsalaisten kannattaisi eritisesti välttää viholliskuvien rakentamisesta, sillä valitettavan usein viholliskuvia rakennetaan suomenruotsalaisista itsestään.

Ahvenanmaan pääkaupnkihan on nimetty ryssän keisarinnan mukaan. Ei minulla ole mitään sitä vastaan jos Ankka kannataa sen nimen muuttamista Marienhaminasta vaikka Wilhelmstadiksi Keisari Wilhelmin mukaan.

• Niin_noI
        Ankdam kirjoitti:

"AnkdamKäyttäjän viestit14.10.2010 12:51
        ..mutta nykyfenno vastaa "pelotteeseen" opettelemalla venäjää ja myymällä datshatontteja entiselle viholliselle."

Kuinka ihmeessä sinä onneton ruotsalais-torvelo luulet, että teistä pidettäisiin enemmän kuin venäläisistä. Teidän röyhkeyteenne on kerta kaikkiaan kyllästytty eikä mihinkään kompromisseihin kanssanne ole mitään syytä. Kyllä ruotsi hävitetään Suomesta - aivan kuten Ruotsi, Norja ja Ahvenanmaa ovat toimineet ja yhä toimivat suomen suhteen!

Olet todellakin mitään ymmärtämätön moukka, röyhkeä ruotsalais-kolonisaation räkäinen jäänne!

Joko YLE on SVT?
        HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
        Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
        Olen allerginen Närpiön tomaateille.
        Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa

• t.a.p.

Jatka sinä vaan näitä perinteitä:

Ruotsia puhuva sivistynyt luokka kuuluu ruotsalaiseen kansallisuuteen, joka näin ollen oli ollut ja on edelleenkin valtiaskansa;
      Suomalaiset eivät olleet voineet, rotunsa jäsenkansaa kun olivat, luoda ennen ruotsalaisten valloitusta mitään omintakeista kulttuuria;
      Historiasta tiedämme, että niillä kansoilla, jotka kuuluvat turaanilaiseen kansansukuun, ei ole mitään erikoisia luonnonlahjoja itsenäiseen edistymiseen sivistyksen eikä viljelyksen alalla;
      Elleivät suomalaiset ja unkarilaiset olisi jo kehityksensä varhaisessa vaiheessa joutuneet tekemisiin itseään sivistyskykyisempien kansojen kanssa, olisivat ne raakalaisimmat kaikista;
      Ei mikään muu kansa Euroopassa ole osoittanut niin vähän taipumusta itsenäiseen asemaan kansojen joukossa kuin suomalainen ja ylipäänsä koko turaanilainen suku;
      Älyllisessä suhteessa suomalaiset eivät vielä vetäneet vertoja muille kansoille;
      Ruotsalaisen talonpojan mielestä suomalainen ammattitoveri on alempi olento, erämaiden pölkkypää, joka kaikissa suhteissa on hänestä jäljessä.

• Kuinka sinä Tappi nyt tuollaista maanmiehistäsi ja kanssasuomalaisista ajattelet ja kirjoittelet??!! Häpeäisit edes! Ei vastaa ainakaan minun käsitystäni meistä suomalaisista. Millä vuosituhannella sinä oikein elät?

• kypärä & risti

Kunniakas perinne on "soudella" lahden yli kun jotain jossa oma henkikulta on vaarassa pitäis osallistuu. Kunniakkaita perinteitä myös jatkaa maanpetturuus-syyteestä ulos kiemurteleminen nk."iso-veljen" avustuksella. On harmi ettei neuvostoliitto tajunnut minkälaisen käärmeen syliinsä oli hankkinut. Ois tehny soutelijoille gutaa menettää maat ja mannut sekä istua abaut 25v. linnassa. Jossa ei varmasti ois ollu kivaa teillä, ois ollu "suomen kielikylpyjä" niin että, pahaa tekee ajatellakin.

• vm-38

On tietysti hyvä, että Bobi Sivénin tarinasta voidaan keskustella vapaasti, mutta nuo 90 vuoden takaiset tapahtumat ovat jo kaukaista historiaa eikä niihin pidä takertua.

En oikein ymmärtänyt kirjoituksesi tarkoitusta ja esittämääsi moitetta. Kehen kohdistat moitteesi ja minkä vuoksi. Ehkäpä selittäisit ajatuksiasi tarkemmin. - Sukulaismies, joka oli mukana Aunuksen retkellä, kuoli jo vuosikymmenet sitten, ja tuntemani Bobi Sivénin sukulaiset ovat kuolleet hekin. Nykynuorista vain harvat tietävät, kuka hän oli, ja onkin parempi, että hän jää vain tarinan päähenkilöksi.

• Kukkuuko?

Pitää muistaa, että suruilla ei ole koskaan ollut kunniaa ja isänmaata.

• svekopol
        Kukkuuko? kirjoitti:

Pitää muistaa, että suruilla ei ole koskaan ollut kunniaa ja isänmaata.

Ruotsalaisen geeniperimän runtelemat räkäruotsia ruikkivat ruotsikot ovat käytöksellään osoittanneet kuuluvansa siihen epäsosiaaliseen ja yhteiskunnalliseen yhteistyöhön kykenämättömään vähemmistöön, joka vaurioittaa uhteiskuntarakenteita enemmään kuin rakentaa niitä.

Kaikkien kansalaisten tarpeita tämä vähemmistö ei koskaan ota, eikä ole ottanut huomioon, vaan oman edun tavoittelu ja suomalaisten pilkkaaminen ja halventaminen kuuluvat tämän vähemmistön jokapäiväiseen elämään.

• Lenin setä Venäjältä

Varsinkin kun Uljanov joka myös tuosta SIvenin kuolemasta oli vastuussa oli ruotsalainen. Lenin edustaa ruotsalaista parhaimmillaan. Röyhkeä ja suuruudenhullu ukko.

• 23
        svekopol kirjoitti:

Ruotsalaisen geeniperimän runtelemat räkäruotsia ruikkivat ruotsikot ovat käytöksellään osoittanneet kuuluvansa siihen epäsosiaaliseen ja yhteiskunnalliseen yhteistyöhön kykenämättömään vähemmistöön, joka vaurioittaa uhteiskuntarakenteita enemmään kuin rakentaa niitä.

Kaikkien kansalaisten tarpeita tämä vähemmistö ei koskaan ota, eikä ole ottanut huomioon, vaan oman edun tavoittelu ja suomalaisten pilkkaaminen ja halventaminen kuuluvat tämän vähemmistön jokapäiväiseen elämään.

Härrasrodulle pitää PALVELIJOITA saada! Suomalaiset eikun kumartaa ja pyyhkii heidän pärsseet?

Suomalainen pikkuhiljaa hoksaa ettei nyt mene ihan oikein, tasa-arvo nääs. No ruotsalainen svekko alkaa sitten ottaa somalialaista sisään, maksoi mitä maksoi(suomalaisilta pääosin, kulttuurista välittämättä) KUNHAN PALVELIJOITA saadaan!

Hoono soomi on netti svekkon paras ase turaanille, ei ole enää!

• Sinulla on veeämmä aiemminkin ollut vaikeuksia nähdä sitä mistä näkökulmasta minä kirjoitan ja ymmärtää että minun näkökulmastani asiat luonnollisesti näyttävät hieman erilaisilta.

Voidaksesi ymmärtää minua sinun tulee seurata palstaa ja lukea mistä kaikesta meitä ruotsinkielisiä syytetään ja mitä meidän väitetään tehneen ja jättäneen tekemättä. Meidän isänmaallisuutemme ja suomalaisuutemme kyseenalaistetaan tällä palstalla lähes päivittäin ja meidät toivotetaan tervemenneeksi Ruotsiin joka muka on henkinen isänmaamme.

Olen itse, ruotsinkielisyydestäni huolimatta niiden aitojen Snellmannin aikaisten fennomaaninen jälkeläinen, niiden jotka nostivat tämän maan itsenäisten kansakuntien joukkoon ja joiden vakaumuksen, anteliaisuuden, uhrausten ja isänmaallisuuden jäljet ovat nähtävissä vielä tänä päivänä.

Näiden tämän palstan täydellisen historiattomien räkänokkien puheet loukkaavat minua syvästi ja jos pidät kummallisena sitä että viittaan 90 vuotta vanhaan sankaritarinaan niin mitä mieltä olet siitä että mainitut räkänokat väittävät omistavansa tämän maan vedoten joihinkin kivikautisiin marjanpoimijaesi-isiinsä jotka ammoin mammuttien seurassa tallustelivat metsissämme.

Tällä palstalla asettavat netti fennot m.m. venäläisten ja ruotsinkielisten oikeudet vastakkain ja ovat ilmaisset liikuttavan huolestumisensa venäläisten maahanmuuttajien oikeuksista ja huolensa (muka) myös siitä ettei vaan Äiti Venäjä loukkaannu (muka) sen johdosta että meillä suomenruotsalaisilla on täällä paremmat olot ja kielelliset oikeudet kuin venäläisillä mamuilla!!!

Ruotsinkielisten Suomen kansalaisten ja venäläisten mamujen rinnastaminen on törkeätä!

• Nämä herrat: kukkuuko?, svekopol, 23 ja lenin setä jo oikeastaan vastasivat puolestani.

• t.a.p.
        Ankdam kirjoitti:

Sinulla on veeämmä aiemminkin ollut vaikeuksia nähdä sitä mistä näkökulmasta minä kirjoitan ja ymmärtää että minun näkökulmastani asiat luonnollisesti näyttävät hieman erilaisilta.

Voidaksesi ymmärtää minua sinun tulee seurata palstaa ja lukea mistä kaikesta meitä ruotsinkielisiä syytetään ja mitä meidän väitetään tehneen ja jättäneen tekemättä. Meidän isänmaallisuutemme ja suomalaisuutemme kyseenalaistetaan tällä palstalla lähes päivittäin ja meidät toivotetaan tervemenneeksi Ruotsiin joka muka on henkinen isänmaamme.

Olen itse, ruotsinkielisyydestäni huolimatta niiden aitojen Snellmannin aikaisten fennomaaninen jälkeläinen, niiden jotka nostivat tämän maan itsenäisten kansakuntien joukkoon ja joiden vakaumuksen, anteliaisuuden, uhrausten ja isänmaallisuuden jäljet ovat nähtävissä vielä tänä päivänä.

Näiden tämän palstan täydellisen historiattomien räkänokkien puheet loukkaavat minua syvästi ja jos pidät kummallisena sitä että viittaan 90 vuotta vanhaan sankaritarinaan niin mitä mieltä olet siitä että mainitut räkänokat väittävät omistavansa tämän maan vedoten joihinkin kivikautisiin marjanpoimijaesi-isiinsä jotka ammoin mammuttien seurassa tallustelivat metsissämme.

Tällä palstalla asettavat netti fennot m.m. venäläisten ja ruotsinkielisten oikeudet vastakkain ja ovat ilmaisset liikuttavan huolestumisensa venäläisten maahanmuuttajien oikeuksista ja huolensa (muka) myös siitä ettei vaan Äiti Venäjä loukkaannu (muka) sen johdosta että meillä suomenruotsalaisilla on täällä paremmat olot ja kielelliset oikeudet kuin venäläisillä mamuilla!!!

Ruotsinkielisten Suomen kansalaisten ja venäläisten mamujen rinnastaminen on törkeätä!

"Olen itse, ruotsinkielisyydestäni huolimatta niiden aitojen Snellmannin aikaisten fennomaaninen jälkeläinen, niiden jotka nostivat tämän maan itsenäisten kansakuntien joukkoon ja joiden vakaumuksen, anteliaisuuden, uhrausten ja isänmaallisuuden jäljet ovat nähtävissä vielä tänä päivänä."

Niin, lienetkö sitten ns. musta lammas???

• t.a.p. kirjoitti:

"Olen itse, ruotsinkielisyydestäni huolimatta niiden aitojen Snellmannin aikaisten fennomaaninen jälkeläinen, niiden jotka nostivat tämän maan itsenäisten kansakuntien joukkoon ja joiden vakaumuksen, anteliaisuuden, uhrausten ja isänmaallisuuden jäljet ovat nähtävissä vielä tänä päivänä."

Niin, lienetkö sitten ns. musta lammas???

Pikemminkin sinivalkoinen lammas :-)

• Ankdam kirjoitti:

Pikemminkin sinivalkoinen lammas :-)

kelta-punaisia pilkkuja ;)

• kuusen havu

kumartanut itään kuin RKP?

• nicht tötöt

Ei ainakaan toisen maailmansodan jälkeen. Usein ajatellaan että svekot olivat isänmaallisista syistä venäläisvastaisia mutta totuus on toinen. He seurasivat tunnollisesti Freudenthalin ja muiden hurrirasistien oppeja kauan Freudenthalin kuoleman jälkeen.

Vaikka minä nyt en mikään Venäjä-fani ole niin Leninin kätyrit saivat sentään yksi toisensa jälkeen Stalinilta rangaistuksen. Ruotsissa ei järjestetty mitään oikeudenkäyntejä ja ketään ei syytetty rikoksista. Suomen valtio ei tehnyt mitään aloitetta ruotsalaisten vapaaehtoisten rikosten tutkimiseen kuten ei tehnyt myös Virokaan ja moni muu maa jossa nämä siat rellestivät.

Hyvähän se on heikko suomalainen tai virolainen talonpoika hevosmiehen kaataa mutta kun Nekkula oli tosissaan 20 vuotta myöhemmin niin pysyi suurin osa näistä entisistä hevosmiehistä Pohjanlahden toisella puolella.

hehehehe ei paljoa Martin Ekströmiä tai murhaaja Linderiä näkynnyt Suomessa ja Virossa toisen maailmansodan aikana.

Suomalaisilla ja virolaisilla tilanne oli eri. Kalm ja kumppanit saivat tehdä petollisille maanmiehilleen mitä halusivat. Ruotsalaisilla sen sijaan ei koskaan ensimmäisen maailmansodan aikana eikä sen jälkeen ollut mitään asiaa Viroon ja Suomeen rauhallisten ugrien elämää häiritsemään.

Rikokset muistetaan! IKUISESTI!

• pykälänviilaaja

ei ole enää muuta, kuin Venäjän mustamaalaaminen sekä ruotsin ja venäjän vastakkainasettelu, vaikka mitään vastakkainasettelua ei ole, koska me fennot vaadimme, että pitää saada lukea muitakin kieliä eikä vain venäjää tai ruotsia. Ankdamn pitää vain sen turpansa kiltisti kiinni.

• turuhds

Rasisti sika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43