Taitaapa olla niin, että adventismi on kuihtumassa pikkuhiljaa kokonaan pois. Onhan se jo nytkin aivan marginaalinen, minimaalinen lahko, jolla ei ole juuri lainkaan kannattajia jos ajatellaan ihan koko maailman mittakaavassa. Se vain tuppaa usein unohtumaan näillä palstoilla mekastavilta. Moniko on oikeasti adventisti? Ei juuri kukaan.
Mikäs siinä. Parasta on hylätä kaikki uskonnot ja alkaa elää omaehtoista, riippumatonta elämää.
Hauskaa päivänjatkoa kaikille.
Terveisiä Tampereelta,
Reiska
Taitaapa olla niin...
8
117
Vastaukset
- pyh!
kaltaisesi uskottoman jorinat.
- höh!
etpä taida mitään tietää...
jäsenmäärä kasvaa koko ajan
adventistit / koko maailman väestö -suhde on tällä hetkellä n. 1 / 440, joka on tilastollisesti kaikkea muuta kuin minimaalinen.
Parempi olla Herran oma kuin suomalainen juntti.Hyvin on propaganda uponnut ainakin sinuun.
Paperilla näillä amerikan humpuukilahkoilla saa olla jäseniä aivan niin paljon kuin kehtaavat valehdella.
>>> adventistit / koko maailman väestö -suhde on tällä hetkellä n. 1 / 440, joka on tilastollisesti kaikkea muuta kuin minimaalinen. >>
Niin. Jos ne paperijäsenet ripoteltaisiin tasaisesti maapallolle. Valitettevasti tätä tilannetta vääristää se, että lähes kaikki jäsenet onnettomaan lahkoosi tulevat tällä hetkellä kehitysmaista, joissa asuu valtavasti huijattavia.
http://news.adventist.org/images/AC 2010 Statistical Report.pdf
Trans-european alueella vain joka 5709. ihminen on adventisti, eli eipä juuri kukaan.
Euro-african alueella vain joka 3383. ihminen on, eli eipä juuri kukaan.
Sivistyneissä maissa tilanne on surkea, eikä muuksi muutu.
Koska Etelä-Amerikassa yms muulla alueella jopa joka 64. ihminen on, niin se hiukan vääristää tilannetta.
Suomalaisessa juntissa ei ole mitään vikaa, verrattuna amerikkalaisten liikemiesten huijaamiin onnettomiin ihmisparkoihin, jotka kuvittelevat olevansa jonkin herran omia, mutta eivät ole.- !!??!!
bushmanni kirjoitti:
Hyvin on propaganda uponnut ainakin sinuun.
Paperilla näillä amerikan humpuukilahkoilla saa olla jäseniä aivan niin paljon kuin kehtaavat valehdella.
>>> adventistit / koko maailman väestö -suhde on tällä hetkellä n. 1 / 440, joka on tilastollisesti kaikkea muuta kuin minimaalinen. >>
Niin. Jos ne paperijäsenet ripoteltaisiin tasaisesti maapallolle. Valitettevasti tätä tilannetta vääristää se, että lähes kaikki jäsenet onnettomaan lahkoosi tulevat tällä hetkellä kehitysmaista, joissa asuu valtavasti huijattavia.
http://news.adventist.org/images/AC 2010 Statistical Report.pdf
Trans-european alueella vain joka 5709. ihminen on adventisti, eli eipä juuri kukaan.
Euro-african alueella vain joka 3383. ihminen on, eli eipä juuri kukaan.
Sivistyneissä maissa tilanne on surkea, eikä muuksi muutu.
Koska Etelä-Amerikassa yms muulla alueella jopa joka 64. ihminen on, niin se hiukan vääristää tilannetta.
Suomalaisessa juntissa ei ole mitään vikaa, verrattuna amerikkalaisten liikemiesten huijaamiin onnettomiin ihmisparkoihin, jotka kuvittelevat olevansa jonkin herran omia, mutta eivät ole.sitten valehtelijakin.
Pohjois-Amerikassa on yli miljoona adventistia, joten se siitä sun "sivistyneissä maissa tilanne on surkea".
Olet puhdas rasisti, edelleen, etkä näköjään osaa muuta olla. Annan piut paut sun huuhaallesi. !!??!! kirjoitti:
sitten valehtelijakin.
Pohjois-Amerikassa on yli miljoona adventistia, joten se siitä sun "sivistyneissä maissa tilanne on surkea".
Olet puhdas rasisti, edelleen, etkä näköjään osaa muuta olla. Annan piut paut sun huuhaallesi.>> Pohjois-Amerikassa on yli miljoona adventistia, joten se siitä sun "sivistyneissä maissa tilanne on surkea". >>
No mitäpä ihmettä ne miljoona adventistia siellä haittaavat, kun USA:ssa asuu hiukan laskutavasta riippuen 350 - 370 miljoonaa ihmistä. Ei siellä miljoona uskonnollista hörhöä tunnu yhtään missään.
Mainittakoon, että mormoneja on 6 miljoonaa USA:ssa, joten jostain syystä se menee paremmin kaupaksi.
Ehkäpä mormonit valehtelevat paremmat edut pölvästeillä, kuin mitä adventistit valehtelevat.
Mitenkä minä olen rasisti?
Minusta on väärin, että amerikkalaistet lahkot huijaavat kehitysmaiden ihmisiä liittymään näihin onnettomiin järjestöihin. Ei se ole rasismia.- Raamattu on totuus.
bushmanni kirjoitti:
>> Pohjois-Amerikassa on yli miljoona adventistia, joten se siitä sun "sivistyneissä maissa tilanne on surkea". >>
No mitäpä ihmettä ne miljoona adventistia siellä haittaavat, kun USA:ssa asuu hiukan laskutavasta riippuen 350 - 370 miljoonaa ihmistä. Ei siellä miljoona uskonnollista hörhöä tunnu yhtään missään.
Mainittakoon, että mormoneja on 6 miljoonaa USA:ssa, joten jostain syystä se menee paremmin kaupaksi.
Ehkäpä mormonit valehtelevat paremmat edut pölvästeillä, kuin mitä adventistit valehtelevat.
Mitenkä minä olen rasisti?
Minusta on väärin, että amerikkalaistet lahkot huijaavat kehitysmaiden ihmisiä liittymään näihin onnettomiin järjestöihin. Ei se ole rasismia.tunnustuksella eksyksissä oleva pakana, joka ei tunnusta Raamatullisen Jumalan sanaa todeksi.
Raamattu on totuus. kirjoitti:
tunnustuksella eksyksissä oleva pakana, joka ei tunnusta Raamatullisen Jumalan sanaa todeksi.
Ongelma taitaa olla siinä, että sinä onneton annat 10 % tuloistasi amerikkalaisille liikemiehille ja se ottaa sinua päähän, koska et saa sillä rahalla mitään.
Mutta se on sinun häpeäsi, ei minun.
Minun Jumalani ei ole ahne, eikä perso rahalle. Sinun on. Siinä on pieni ero.
- ei ollenkaan.
Kun Jumalan kädessä on kaikki, niin ongelma ei ole Adventtikirkon sanomassa, vaan vastaanottajan kuulossa.
Jeesus on ensinnäkin pelastaja ja Lunastaja, sekä käskee meidän olevan seurajiaan..
Jeesus sanoi lähetettäville evankeliumin sanomasta, että laista ei katoa yksikään kirjain eikä ainoakaan piirto, ennenkuin taivas ja maa on kadonnut, älkääkä muuta opettako.
Jeesus sanoi, että kun hän saapuu, niin hän herättää haudan levosta eli unesta Hänessä kuolleet ja muut täällä vielä uskossa olevat muutetaan yhtäaikaa 1 ylösnousemuksessa elämän ylösnousemukseen ja vielä lohduttakkaa toisianne, lisäsi Paavali tähän sanomaan kirjoituksissa.
Sunnuntaita hän ei ole koskaan nostanut Pyhäksi, vaan Sapatin Herrana opettaa Jumalan Pyhyyden siunausmäärää oikeaksi.
Niin, Hän sanoi, että luodaan Uusi taivas ja maa... koska kaikki entinen menee, eikä sitä edes muitsella.
Koska Jumala paratiisissa sanoi, että jumalattomalla ei ole mahdollisuus elää iankaikkisesti.
Asiaa olisi enemmänkin, mutta tämä olisi noin aluksi, siinäpä puntaroikaa, että opettaako ken samanlaisesti kuin Sana opettaa...
Tämä on raamatullinen opetus, mitä Sana opettaa ja Jumalan mielenmukainen.
Ei amerikkalainen, ei Lutterilainen, eikä muukaan, vain itse taivaasta.
Kuka myöntyy Sanan mukaiseen valintaan, niin sanokoon Halleluja.!!
Ehkäpä siitä löytyy seurakuntakin mukaan senjälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481