Mitähän keittoa tässä nyt keitellään ihmettelin muutama päivä sitten. Pääkokki Leimeellä on kyysoppaa tarjolla näköjään. Jos Jypiä vastaan heitetään tepsin junnut jäälle kuten hän visioi niin siinä olisi ainakin temppu jota ei ennen ole SM-liigassa nähty.
Olen samaa mieltä Leimeen kanssa siitä että ei junnut ainakaan huonommin voi pelata. Toivon oikeasti että tämäkin vaihtoehto nähtäisiin käytännössä. Tässä tilanteessa ei mitään ainakaan voi hävitä ja jäisi se sitten ainakin historian kirjoihin temppuna johon loistavaa juniorityötä tekevällä seuralla on mahdollisuus.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010101412520124_jk.shtml
Junnut kehiin?
Åboy
2
136
Vastaukset
- tähän
paskaan löydä enään sanoja.
- Åboy
Jos Jypiä vastaan pistetään junnut laatikkoon niin pitäisikö Leimeenkin jäädä katsomoon ja junnuja käskyttämään pistettäisiin R-P lehtonen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450