Onko IS Lexukseen tulossa diesel + automaatti

Vm. 2011

yhdistelmää? Onko kelläkään tietoa tai mitään linkkiä? Tuollainen nimittäin kiinnostaisi. Autoa olen varmaankin vaihtamassa ensi vuonna.


Provojen on turha vaivautua.
Minua ei kiinnosta kuvat tai videot Bemareista yms.

6

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsus Linea Luna

      Siis täh, eikö saa Diesel automaattia? Eikös tämän Lexuksen pitänyt olla paras Toyota malli ja no aivan sama. Miten muuten sotket BMW:tä Toyotaan, enemmänkin Kia taitaa olla kilpailija.

      • 350

        Niin, Kia on Toyotan kilpailija. Oikein olet ymmärtänyt. Nyt ollaan eri palstalla. Valioluokassa on eri merkit. Ota selvää niistä ja tule sitten takaisin "keskustelemaan"


      • 5841
        350 kirjoitti:

        Niin, Kia on Toyotan kilpailija. Oikein olet ymmärtänyt. Nyt ollaan eri palstalla. Valioluokassa on eri merkit. Ota selvää niistä ja tule sitten takaisin "keskustelemaan"

        Mitä itse sotket Lexusta Toyotaan??


      • Vm. 2011

        vastauksia en kaipaa. Jos et osaa vastaa kysymykseen, niin älä vastaa mitään.


      • lex.
        Vm. 2011 kirjoitti:

        vastauksia en kaipaa. Jos et osaa vastaa kysymykseen, niin älä vastaa mitään.

        ei ole tulossa


      • IS 220d
        lex. kirjoitti:

        ei ole tulossa

        http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/cadillac-siirtyy-4-sylinteriseen-moottoriin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe