Onko kenelläkään kokemusta siitä, miten toimia, jos posti kadottaa liikuntapalvelun tarjoajalle lähetetyt liikuntasetelit. Itella ei varmaan tarjoa edes lämmintä kättä, mutta voisiko noista kadonneista seteleistä saada hyvitystä jotain muuta kautta, lähinnä Smartumista. Luulisi heidän näkevän järjestelmistään, elleivät tietynnumeroiset setelit olisi palautuneet ja näin ollen (luotettavan) katoamisilmoituksen perusteella korvaisivat kadonneet setelit. Käsittääkseni useimmat kuitenkin lähettävät ko. setelit ihan tavallisessa postissa. Vai olenko väärässä? Kirjeen kirjaaminen ei ole pelkästään kallista, vaan se on myös aikaa vievää (kun posti ei satu olemaan ihan "matkan varrella").
Neuvoja, kommentteja?
Kokemusta Smartum-liikuntaseteleiden
4
1762
Vastaukset
- kokematon__
Minulla on kokemusta Smartum älykortista.
Kortti tilattiin ekan kerran marraskuussa eikä tullut perille. Toisen kerran uudenvuoden tienoilla eikä tullut silloinkaan. Kolmannen kerran helmikuussa työnantajan osoitteeseen. Huomioikaa kortin toimitusaika 2 viikkoa eli siihen menneessä 3kk. Tällä kertaa kortti tuli miltei heti, samalla viikolla. Kuitenkin se ei toiminut kun kokeilin ekan kerran.
Pikainen soitto asiakaspalveluun paljastaa, että kortti on sama joka lähetettiin toisella kerrallalla minun omaan osoitteeseen???? Se ei toimi, koska se kuoletettiin samalla kun kolmatta korttia tilattiin!!!
Asiakaspalvelun ihminen ei osannut kertoa syytä tähän, koska heidän kortin toimittajansa on eri taho ja että he eivät sille voi mitään, jos postin palvelut eivät toimi.
Totesi hän lopussa vielä: Kolmas kortti on TÄNÄÄN LÄHETETTY, se TULEE HUOMENNA perille ja TOIMII!!
Siis virheitä sattuu ja tapahtuu, mutta missä on vastuunkanto????
Pienenä asiakkaana en voi paljon vaikuttaa asiaan, mutta jos mahdollista, jatkossa aion käyttää toisia palvelun tarjoajia, joilla on jo nykyaikaisempia ratkaisuja kuin Smartum älykortti. - Anonyymi
Smartumin applikaatio umpisurkea. Useilla ongelmia jatkuvasti.
- Anonyymi
Taitaa olla Smartumin lopun alkua. Ottivat elokuun alusta kuukausimaksut palveluntarjoajilta veloitukseen. Provikat ja kuukausimaksut alkaa olla pienyrittäjille jo liian kalliita.
- Anonyymi
Toivottavasti loppuu koko palvelu!!! Liikunta etuni olivat vanhenemassa vuoden vaihteessa ja ostin lahjakortin, jotta saan 3 kk lisäaikaa. Maksoin hissilipun Ylläksellä ja summa veloitettiin uudesta tammikuussa 2025 tilille tulleesta Smartumplus edusta eikä sieltä lahjakortilta, joka on voimassa tämän kuukauden loppuun. Asiakaspalvelu nostaa kädet pystyyn eikä summaa voi ottaa enää lahjakortilta ja palauttaa smartumplus tilille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305