Kokemusta Smartum-liikuntaseteleiden

katoamisesta?

Onko kenelläkään kokemusta siitä, miten toimia, jos posti kadottaa liikuntapalvelun tarjoajalle lähetetyt liikuntasetelit. Itella ei varmaan tarjoa edes lämmintä kättä, mutta voisiko noista kadonneista seteleistä saada hyvitystä jotain muuta kautta, lähinnä Smartumista. Luulisi heidän näkevän järjestelmistään, elleivät tietynnumeroiset setelit olisi palautuneet ja näin ollen (luotettavan) katoamisilmoituksen perusteella korvaisivat kadonneet setelit. Käsittääkseni useimmat kuitenkin lähettävät ko. setelit ihan tavallisessa postissa. Vai olenko väärässä? Kirjeen kirjaaminen ei ole pelkästään kallista, vaan se on myös aikaa vievää (kun posti ei satu olemaan ihan "matkan varrella").

Neuvoja, kommentteja?

4

1762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokematon__

Minulla on kokemusta Smartum älykortista.
      Kortti tilattiin ekan kerran marraskuussa eikä tullut perille. Toisen kerran uudenvuoden tienoilla eikä tullut silloinkaan. Kolmannen kerran helmikuussa työnantajan osoitteeseen. Huomioikaa kortin toimitusaika 2 viikkoa eli siihen menneessä 3kk. Tällä kertaa kortti tuli miltei heti, samalla viikolla. Kuitenkin se ei toiminut kun kokeilin ekan kerran.
      Pikainen soitto asiakaspalveluun paljastaa, että kortti on sama joka lähetettiin toisella kerrallalla minun omaan osoitteeseen???? Se ei toimi, koska se kuoletettiin samalla kun kolmatta korttia tilattiin!!!
      Asiakaspalvelun ihminen ei osannut kertoa syytä tähän, koska heidän kortin toimittajansa on eri taho ja että he eivät sille voi mitään, jos postin palvelut eivät toimi.
      Totesi hän lopussa vielä: Kolmas kortti on TÄNÄÄN LÄHETETTY, se TULEE HUOMENNA perille ja TOIMII!!
      Siis virheitä sattuu ja tapahtuu, mutta missä on vastuunkanto????
      Pienenä asiakkaana en voi paljon vaikuttaa asiaan, mutta jos mahdollista, jatkossa aion käyttää toisia palvelun tarjoajia, joilla on jo nykyaikaisempia ratkaisuja kuin Smartum älykortti.

• Anonyymi

Smartumin applikaatio umpisurkea. Useilla ongelmia jatkuvasti.

• Anonyymi

Taitaa olla Smartumin lopun alkua. Ottivat elokuun alusta kuukausimaksut palveluntarjoajilta veloitukseen. Provikat ja kuukausimaksut alkaa olla pienyrittäjille jo liian kalliita.

• Anonyymi

Toivottavasti loppuu koko palvelu!!! Liikunta etuni olivat vanhenemassa vuoden vaihteessa ja ostin lahjakortin, jotta saan 3 kk lisäaikaa. Maksoin hissilipun Ylläksellä ja summa veloitettiin uudesta tammikuussa 2025 tilille tulleesta Smartumplus edusta eikä sieltä lahjakortilta, joka on voimassa tämän kuukauden loppuun. Asiakaspalvelu nostaa kädet pystyyn eikä summaa voi ottaa enää lahjakortilta ja palauttaa smartumplus tilille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3683
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      38
      2393
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2185
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1609
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1552
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      286
      1372
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe