Onko kenelläkään kokemusta siitä, miten toimia, jos posti kadottaa liikuntapalvelun tarjoajalle lähetetyt liikuntasetelit. Itella ei varmaan tarjoa edes lämmintä kättä, mutta voisiko noista kadonneista seteleistä saada hyvitystä jotain muuta kautta, lähinnä Smartumista. Luulisi heidän näkevän järjestelmistään, elleivät tietynnumeroiset setelit olisi palautuneet ja näin ollen (luotettavan) katoamisilmoituksen perusteella korvaisivat kadonneet setelit. Käsittääkseni useimmat kuitenkin lähettävät ko. setelit ihan tavallisessa postissa. Vai olenko väärässä? Kirjeen kirjaaminen ei ole pelkästään kallista, vaan se on myös aikaa vievää (kun posti ei satu olemaan ihan "matkan varrella").
Neuvoja, kommentteja?
Kokemusta Smartum-liikuntaseteleiden
4
1732
Vastaukset
- kokematon__
Minulla on kokemusta Smartum älykortista.
Kortti tilattiin ekan kerran marraskuussa eikä tullut perille. Toisen kerran uudenvuoden tienoilla eikä tullut silloinkaan. Kolmannen kerran helmikuussa työnantajan osoitteeseen. Huomioikaa kortin toimitusaika 2 viikkoa eli siihen menneessä 3kk. Tällä kertaa kortti tuli miltei heti, samalla viikolla. Kuitenkin se ei toiminut kun kokeilin ekan kerran.
Pikainen soitto asiakaspalveluun paljastaa, että kortti on sama joka lähetettiin toisella kerrallalla minun omaan osoitteeseen???? Se ei toimi, koska se kuoletettiin samalla kun kolmatta korttia tilattiin!!!
Asiakaspalvelun ihminen ei osannut kertoa syytä tähän, koska heidän kortin toimittajansa on eri taho ja että he eivät sille voi mitään, jos postin palvelut eivät toimi.
Totesi hän lopussa vielä: Kolmas kortti on TÄNÄÄN LÄHETETTY, se TULEE HUOMENNA perille ja TOIMII!!
Siis virheitä sattuu ja tapahtuu, mutta missä on vastuunkanto????
Pienenä asiakkaana en voi paljon vaikuttaa asiaan, mutta jos mahdollista, jatkossa aion käyttää toisia palvelun tarjoajia, joilla on jo nykyaikaisempia ratkaisuja kuin Smartum älykortti. - Anonyymi
Smartumin applikaatio umpisurkea. Useilla ongelmia jatkuvasti.
- Anonyymi
Taitaa olla Smartumin lopun alkua. Ottivat elokuun alusta kuukausimaksut palveluntarjoajilta veloitukseen. Provikat ja kuukausimaksut alkaa olla pienyrittäjille jo liian kalliita.
- Anonyymi
Toivottavasti loppuu koko palvelu!!! Liikunta etuni olivat vanhenemassa vuoden vaihteessa ja ostin lahjakortin, jotta saan 3 kk lisäaikaa. Maksoin hissilipun Ylläksellä ja summa veloitettiin uudesta tammikuussa 2025 tilille tulleesta Smartumplus edusta eikä sieltä lahjakortilta, joka on voimassa tämän kuukauden loppuun. Asiakaspalvelu nostaa kädet pystyyn eikä summaa voi ottaa enää lahjakortilta ja palauttaa smartumplus tilille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632