Onko kenelläkään kokemusta siitä, miten toimia, jos posti kadottaa liikuntapalvelun tarjoajalle lähetetyt liikuntasetelit. Itella ei varmaan tarjoa edes lämmintä kättä, mutta voisiko noista kadonneista seteleistä saada hyvitystä jotain muuta kautta, lähinnä Smartumista. Luulisi heidän näkevän järjestelmistään, elleivät tietynnumeroiset setelit olisi palautuneet ja näin ollen (luotettavan) katoamisilmoituksen perusteella korvaisivat kadonneet setelit. Käsittääkseni useimmat kuitenkin lähettävät ko. setelit ihan tavallisessa postissa. Vai olenko väärässä? Kirjeen kirjaaminen ei ole pelkästään kallista, vaan se on myös aikaa vievää (kun posti ei satu olemaan ihan "matkan varrella").
Neuvoja, kommentteja?
Kokemusta Smartum-liikuntaseteleiden
4
1680
Vastaukset
- kokematon__
Minulla on kokemusta Smartum älykortista.
Kortti tilattiin ekan kerran marraskuussa eikä tullut perille. Toisen kerran uudenvuoden tienoilla eikä tullut silloinkaan. Kolmannen kerran helmikuussa työnantajan osoitteeseen. Huomioikaa kortin toimitusaika 2 viikkoa eli siihen menneessä 3kk. Tällä kertaa kortti tuli miltei heti, samalla viikolla. Kuitenkin se ei toiminut kun kokeilin ekan kerran.
Pikainen soitto asiakaspalveluun paljastaa, että kortti on sama joka lähetettiin toisella kerrallalla minun omaan osoitteeseen???? Se ei toimi, koska se kuoletettiin samalla kun kolmatta korttia tilattiin!!!
Asiakaspalvelun ihminen ei osannut kertoa syytä tähän, koska heidän kortin toimittajansa on eri taho ja että he eivät sille voi mitään, jos postin palvelut eivät toimi.
Totesi hän lopussa vielä: Kolmas kortti on TÄNÄÄN LÄHETETTY, se TULEE HUOMENNA perille ja TOIMII!!
Siis virheitä sattuu ja tapahtuu, mutta missä on vastuunkanto????
Pienenä asiakkaana en voi paljon vaikuttaa asiaan, mutta jos mahdollista, jatkossa aion käyttää toisia palvelun tarjoajia, joilla on jo nykyaikaisempia ratkaisuja kuin Smartum älykortti. - Anonyymi
Smartumin applikaatio umpisurkea. Useilla ongelmia jatkuvasti.
- Anonyymi
Taitaa olla Smartumin lopun alkua. Ottivat elokuun alusta kuukausimaksut palveluntarjoajilta veloitukseen. Provikat ja kuukausimaksut alkaa olla pienyrittäjille jo liian kalliita.
- Anonyymi
Toivottavasti loppuu koko palvelu!!! Liikunta etuni olivat vanhenemassa vuoden vaihteessa ja ostin lahjakortin, jotta saan 3 kk lisäaikaa. Maksoin hissilipun Ylläksellä ja summa veloitettiin uudesta tammikuussa 2025 tilille tulleesta Smartumplus edusta eikä sieltä lahjakortilta, joka on voimassa tämän kuukauden loppuun. Asiakaspalvelu nostaa kädet pystyyn eikä summaa voi ottaa enää lahjakortilta ja palauttaa smartumplus tilille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011620- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696