Silmämääräisesti vai koepalalla? Itselläni iholla yksi ainoa psoria muistuttava läikkä, jonka ihotautilääkäri nopeasti vilkaisemalla totesi psoriksi. Daivobet-voide jota hän määräsi, ei ole auttanut.
Se on kyllä vienyt hilsekerroksen, mutta punainen arpi on jäljellä kuukauden kuurin jälkeen, ja nyt hilsettä alkaa taas muodostumaan. Mahtaakohan olla sittenkään psorista kysymys?? Ihmettelen tuota lääkärin nopeaa diagnoosia.
Miten teidän psori on diagnosoitu?
5
818
Vastaukset
- näin minulla
kas kun ihot.lääkäri ei ollut varma oliko kyseessä punajäkälä vai psori.
- kakejuhantalo
Napa on arpi!
- ppp+psori
Ensin silmämääräisesti alkuarvio ja sitten koepaloja eri puolilta, jolloin paljastui kaksi eri diagnoosia.
Läiskät voivat olla kuukausia näkyvillä ennenkuin ne häviävät. Kokeile suolavesikylpyjä ja esim. Ceridal-voidetta läiskiin kylvyn jälkeen. Itse en voi käyttää kortison-voiteita, sillä ne pahentavat ihottumaa.
Tri Paganon kirjan saa kirjastosta ja siinä on hyvät ohjeet hoitoihin. Lisää tietoa myäs www.psorinet.com- ppp+psori
www.psorinat.com
Mulla kun on psorias kanssa, mut diagnosoitiin viime vuoden Toukokuussa Turussa.
Sitä ennen mä olin koululääkärillä ainakin viisi kertaa ja hän sanoi mulle: "ei tämä psoriasta ole, kun vanhemmillasi ei ole."
Kuudennen käynnin jälkeen kyseinen lääkäri sanoi, hän laittaa lähetteen tyksiin niin siellä osataan kertoo paremmin.
Sitä ennen käytin kaiken mahdollisemmat rasvat ja antibiootit, mut mikään ei auttanaut, paheni vaan.
Kun pääsin tyksin ihotauti lääkärille, niin tämä lääkäri sanoi samantien että mulla on psoriasis ja tervetuloa osastolla.
Olin osastolla viikon verran käyttäen erillaisia voitetita ja käymällä valohoidoissa.
Kaikki auttoi, mut kun on on pakkaset tulee uudestaan.
Mut enemmän mua auttoi trexan-lääke.
Vei kaikki mahdolliset läikät yms mukanaan pois.
Nyt ei ole missään enää länttejä, vaan mustat jäljet käsissä, missä näkyy missä läikät on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906