Silmämääräisesti vai koepalalla? Itselläni iholla yksi ainoa psoria muistuttava läikkä, jonka ihotautilääkäri nopeasti vilkaisemalla totesi psoriksi. Daivobet-voide jota hän määräsi, ei ole auttanut.
Se on kyllä vienyt hilsekerroksen, mutta punainen arpi on jäljellä kuukauden kuurin jälkeen, ja nyt hilsettä alkaa taas muodostumaan. Mahtaakohan olla sittenkään psorista kysymys?? Ihmettelen tuota lääkärin nopeaa diagnoosia.
Miten teidän psori on diagnosoitu?
5
812
Vastaukset
- näin minulla
kas kun ihot.lääkäri ei ollut varma oliko kyseessä punajäkälä vai psori.
- kakejuhantalo
Napa on arpi!
- ppp+psori
Ensin silmämääräisesti alkuarvio ja sitten koepaloja eri puolilta, jolloin paljastui kaksi eri diagnoosia.
Läiskät voivat olla kuukausia näkyvillä ennenkuin ne häviävät. Kokeile suolavesikylpyjä ja esim. Ceridal-voidetta läiskiin kylvyn jälkeen. Itse en voi käyttää kortison-voiteita, sillä ne pahentavat ihottumaa.
Tri Paganon kirjan saa kirjastosta ja siinä on hyvät ohjeet hoitoihin. Lisää tietoa myäs www.psorinet.com- ppp+psori
www.psorinat.com
Mulla kun on psorias kanssa, mut diagnosoitiin viime vuoden Toukokuussa Turussa.
Sitä ennen mä olin koululääkärillä ainakin viisi kertaa ja hän sanoi mulle: "ei tämä psoriasta ole, kun vanhemmillasi ei ole."
Kuudennen käynnin jälkeen kyseinen lääkäri sanoi, hän laittaa lähetteen tyksiin niin siellä osataan kertoo paremmin.
Sitä ennen käytin kaiken mahdollisemmat rasvat ja antibiootit, mut mikään ei auttanaut, paheni vaan.
Kun pääsin tyksin ihotauti lääkärille, niin tämä lääkäri sanoi samantien että mulla on psoriasis ja tervetuloa osastolla.
Olin osastolla viikon verran käyttäen erillaisia voitetita ja käymällä valohoidoissa.
Kaikki auttoi, mut kun on on pakkaset tulee uudestaan.
Mut enemmän mua auttoi trexan-lääke.
Vei kaikki mahdolliset läikät yms mukanaan pois.
Nyt ei ole missään enää länttejä, vaan mustat jäljet käsissä, missä näkyy missä läikät on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208