Homoilta

Hei

mitä tuolla TV-kirkkohomoillassa on puhuttu kun 2633 erosi kirkosta heti?

Omasta puolestani voin vastata että jos istuisin kirkkojen päätöksentekopaikoilla sanoisin heti
ettei asia sovi edes keskustelunaiheeksi kirkolliskokouksiin- kirkko on syntisen paikka- mutta siellä pitää tehdä parannusta- ei siunata syntiä.


Aina pitääs olla itte joka paikas.

Homoilu on yksityisasia, jokainen saa laillisesti homoilla huoneistoissaankin kunhan ikää on tarppeeksi- itse nostaisin ikärajoja- mutta asia olisi mahdoton lainsäätäjän ja palveluksessa olisjoiden valvoa- asia kuuluu siksi holhoajalle jos on tuollaisista 16 kesäisistä kyse.

Yhteiskunta on kovin homoystävällinen- homoilu nostaa usein miehen karismaa, heh,- entinen likka sanoi:
"Kunnia meni ja maine sen kun kasvoi" hiukan sama asia.

Perse saa punottaa yksityisasiana- mutta jos seurakunnat tahtovat valvoa jäseniensä ns "julkisyntiasioita" kuitenkin- asia kuuluu seurakunnan sisään- ihminen pyritään auttamaan ja erottaminen on vasta vihoviimeinen mahdollisuus ja keino asiassa-
tosin isojen kirkkojen penkeillä ei kukaan valvo mitään tavallisesti.

Seurakunta voi valvoa ihmista jos ihminen osallistuu srk elämään, jos pysyy poissa ei ole mahdollisuuksia puuttua asiaan- ehtona on osllistuminen srk elämään jos jollakin jotakin sanomista voisi olla.

yst terve
jari

28

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun televisiossa pääsee ääneen itseään parempina kristittyinä pitäviä ihmisiä, mm. aina niin ihanan vastenmielinen Päivi Räsänen, niin yleensä se johtaa kirkosta eroamiseen ja Jumalan sekä Raamatun arvovallan romahtamiseen.

      Näin kävi tälläkin kertaa. Kun Päivi pääsee kertomaan siitä, kuinka oikea raamatullinen kristitty ajattelee lähimmäisistään, niin ei hyvä seuraa. Samanlainen seuraamus olisi sillä, jos varastat karkkia lapsen kädestä.

      Näiden parempien ja enemmän oikeassa olevien kristittyjen ajatukset ovat tavallisista, lähimmäisistään huolehtivien ja kaikkia ihmisiä kunnioittavien kansalaisten mielestä hyvinkin vastenmielisiä ja kammottavia, joten siksi ihmiset ovat taas eronneet kirkosta suurin joukoin, koska haluavat osoittaa, että he eivät halua olla samassa veneessä noiden iljetysten kanssa.

      >>> Perse saa punottaa yksityisasiana- mutta jos seurakunnat tahtovat valvoa jäseniensä ns "julkisyntiasioita" kuitenkin- asia kuuluu seurakunnan sisään >>

      Nämä ovat niitä ajatuksia, joita pidetään vastenmielisinä. Näin Räsänenkin ajattelee, mutta hän muotoilee sanansa hiukan asiallisemmin, mutta minusta on hienoa, että sinä et tapasi mukaan kiertele ja kaartele, vaan kerrot asiat kuten adventistit yleisesti ajattelevat.

      >>> homoilu nostaa usein miehen karismaa >>>

      Tämä kuuluu samaan sarjaan ja tällaisten ajatusten ääneen kertomista ei pidetä kovin fiksuna, mutta sinusta se kertoo enemmän kuin haluatkaan.

      >>> Seurakunta voi valvoa ihmista jos ihminen osallistuu srk elämään >>>

      Amerikkalaiset lahkot valvovat jäsentensä elämää, sillä se on niille melkeinpä pakollista, koska jäsenet halutaan pitää kurissa.

      • Miten olet niin varma asioista. Entäs jos eroamiset johtui Pastori Leena Huovisen esityksistä? Hänhän nimenomaa edusti kirkkoaan tuossa tilaisuudessa ja Räsänen puolestaan puoluettaan.


      • Hei

        Kiitos

        Minusta julkihomot ovat varsin suosittuja henkilöitä-
        tuo karisma asia, siinäå oli toki huumorimieli-
        ettei väärinkäsityksiä- mutta hengellinen- uskonnollinen- ja maailmallinen maailma ovat kaikki eri asioita- ja jossakin määrin lausumani pitää paikkansa.

        Itse olen ymmärtänyt korvikeasiat- mutta en ole koskaan voinut sietää homoaatteen julistamista yms.
        rakkaus ei ole oikea sana saman sukupuolien välillä jos asiassa on seksuaalisuutta- rakkaus miesten kesken on hieno asia- mutta silloin jos rakkaudesta näin puhutaan ei seksuaalisuutta sovi olla kuvassa.
        Sukupuolisen himon korvikekanavat ovat sitten toinen juttu- sellaisena itse henkilökohtaisesti homoilua ymmärrän. Näin minä olen aina ajatellut.
        Ettei väärinkäsityksiä.
        En ymmärrä kenenkä mahdollisiin henkilökohtaisiin- hengellisiin- tai yhteisöllisiin intresseihin on kuulunut julistaa minua toisinaan homoksi- minä olen perseestä neitsyt ja aina olen elämässä rakastunut naisiin. En minä ole koskaan miehiin rakastunut- kuvottaisi ajatuskin- rakastanut olen toki ystäviäni samaa sukupuolta- ei meillä sukupuolista- minulla on ollut on elämässäni noin 200-300 hyvää kaveria ja ystävää- monet hyvinkin läheisiä- ei kenenkään kanssa puuroa lennätetty ole- eli ihan ouhtaita ystävyyksiä ilman seksuaalisuutta- joten tämä näistä.

        yst terv
        jari


      • DSynri on tarttuva tauti- ja kun raamattua tutkii- on kurinpitomenettelyt ihan raamatullinen asia.
        Jumala on halunnut pitää joukkonsa puhtaana- synti tarttuu-
        VT:n aikana oli kuolemanrangaistus- tuo ei toki tarkoittanut että laakista- armon mahdollisuudet aina tarjottu- ja parannuksen mahdollisuus on aina Jumala armossaan tarjonnut.
        Synnintekijä seurakunnassa langettaa toiseen- ja seuraukset ovat kauhistuttavat.
        Jos henkilö ei istu srk penkillä- asialla ei ole väliä.
        Silloin ihminen pysyy poissa srk elämästä- yhteisöstä- ja kurisnpidosta kun ei istu seurakunnassa- pysyy himassa.

        Kaikki amerikkailaiset kristillset kirkot ovat syntyneet uskonpuhdistuksen tuloksena.
        Tietysti on olemassa kaikenlaisia uusia- jotkaovat mitä ovat- mutta monet kirkot ovat tulelet suomeen jotka syntyivät 1800 kuvulla paljolti.
        Kerron asian lyhyesti; - Uskonpuhdistusken aikaan oli myös vainoja. Amerikka oli ainoa maa jossa uskonnonvapaus. Siksi uskovaiset pakenivat sinne. Kun saarnaaja löysi raamatusta uutta tietoa- syntyi saarnaajan ympärille hengellinen liike joka saattoi kasvaa kokonaiseksi isoksi kirkoksi.
        Raamattuhan oli kansalta suljettu melkein 1300 vuootta, sitä sai selittää vain papit latinaksi.
        Joten ei pidä panna halvalla uskonopuhdistuksen hedelmiä- Jumala on niitä siunannut itse.

        Lahkolaisuuden syntii tarkoittaa seurakunnan jakautumista kahtia- eri mielipiteiden taakse.
        Suomessa ymmärtääkseni isokirkko luterilaiset ovat haukkuneet lahkolaisiksi muut- eivä tole ymmärtäneet että luterilainen kirkko on lahkolaisuuden syntiin suurin syyllinen- on jakautunut ainakin tusinaan herätysliikkeeseen.
        Toki ahkerammalla hengellisyydellä on myös hyvät puolensa.
        Kaikki Jeesuksen jälkeiset seurakunnat ovat "lahkoja" mikään ei seuraa alkuseurakuntaa- alkuseurakunta jakautui roomalaisten takia kahtia- ja roomalaiset tappoivat uskolliset eli sen toisen puolen kirjaimellisesti- siis murhaamalalla murhasivat.
        Ne 1800 uskonpuhdistusken seurauksena syntyneet hengelliset liikkeet ovat kaikkein lähimpänä alkuseurakuntaa- koska aate on syntynyt II adventin ympärille.

        Lisäys edelliseen;
        - En muuten koskaan ole saanut yhtyntää onnistumaan peräaukkoon- missähän kulkee homojen määritelmä ?
        Omassakiin perseessä neitsyys tallella.

        yst terv
        jari


      • Utulila kirjoitti:

        Miten olet niin varma asioista. Entäs jos eroamiset johtui Pastori Leena Huovisen esityksistä? Hänhän nimenomaa edusti kirkkoaan tuossa tilaisuudessa ja Räsänen puolestaan puoluettaan.

        >> Miten olet niin varma asioista. Entäs jos eroamiset johtui Pastori Leena Huovisen esityksistä? >

        Suurin osa erokirkosta.fi -sivuston kautta eronneista oli kirjoittanut yhden syyn, joka oli ytimekkäästi: Päivi Räsänen. Siellä voi jättää myös syyn kirjoittamatta, mutta ihmiset olivat halunneet ilmoittaa tämän yhden nimen syyksi. Se kertoo paljon.

        Pastori Huovinen on vain pastori, eli hänen sanoillaan ei ole suurtakaan merkitystä, eli hän ei päätä asioista. Hän voi olla jotain mieltä, mutta siihen se jää.

        Piispa Repo on niitä, joiden mielipide ratkaisee, sillä hän käyttää valtaa valtiokirkossamme. Hän on piispa.

        Päivi Räsänen on kansanedustaja, eli hän käyttää myös valtaansa.

        Ainoa, jonka mielipiteillä ei ollut asian kannalta mitään merkitystä, oli pastori Huovinen. Hän kannatti homoliittoja, mutta hänen mielipiteensä ei ratkaise, sillä hänellä ei ole valtaa.

        Tässä perusteluni.


      • Jalmari -64

        Niin VT kuin UT tuomitsee homoseksuaalisuuden poikkeamaksi; joka on Jumalalle kauhistus!
        Jotta Bushmanni saisi terveytensä takaisin suositetlen ripillä käyntiä, paastoa ja rukousta!

        jalmari


    • R.yssä

      homo-aihe sopii kirkkojen keskustelutilaisuuksiin ja asiasta olisi keskusteltava enemmän, ettei Raamatun totuus aiheeseen liityen jäisi olettamusten ja luulojen varaan, vaan että kirkkojen edustajat sanoisivat suoran mielipiteensä sekä seisoisivat jämäkästi Raamatun totuuden edessä paikallaan.

      Seurakunnat eivät ole laisinkaan kokoontuneet asian vuoksi yhteiseen kirkkosymposiumiin, vaikka Herra sanoo sanassaan, että neuvotellen meidän on sotaan lähdettävä ja neuvonantajien runsaus tuo menestyksen.

      Seurakunnat eksyvät pois totuudesta, ellei kirkkokunnille yhteisistä pelisäännöistä keskustella näissä asioissa.

      • >>> homo-aihe sopii kirkkojen keskustelutilaisuuksiin ja asiasta olisi keskusteltava enemmän, ettei Raamatun totuus aiheeseen liityen jäisi olettamusten ja luulojen varaan, vaan että kirkkojen edustajat sanoisivat suoran mielipiteensä sekä seisoisivat jämäkästi Raamatun totuuden edessä paikallaan. >>>

        Erilaiset kristinuskon tuhosta haaveilevat ihmiset ovat taatusti kanssasi samaa mieltä. Kun vaikkapa tämä piispa Repo pääsee ääneen kertomaan lähinnä rotusortoa muistuttavia mielipiteitään lähimmäisistämme, niin kyllä siinä jämäkästi silloin seisotaan, mutta kenen puolesta ja ketä vastaan, on toinen asia.

        Raamatunopettaja Pasi Turunen oli määrättyyn pisteeseen asti kaikkein järkevimmän oloinen, mutta kun hänkin alkoi kantaansa perustella tarkemmin, oltiin heikoilla jäillä. Hän koetti kuitenkin pitää Raamatun ja Jumalan poissa perusteluistaan (joka oli toki järkevää) ja hän koetti perustella kantaansa luonnollisuudella. Mutta kun hänen ajatuksiaan pohti kaksi sekuntia kauemmin, oli haaksirikko edessä. Pasi Turunen, no points, sanottaisiin euroviisuissa.

        Perussuomalaisten Oinonen veti pisteet kotiin kaikista vastenmielisimmillä kommenteilla, jotka mielipiteet toki nostivat taatusti tämän puolueen suosiota heidän peruskannattajien keskuudessaan.

        Kirkkovaltuutettu Sonja Falk kertoi, että mahdollisten homoliittojen kautta voisi käydä niin, että heterot eivät sen jälkeen viitsisi mennä naimisiin ja lisääntyä. Edessä olisi jopa ihmisten sukupuutto!!!

        MInä vain ihmettelin sitä, että kuinka hän oli nämä ajatuksensa kasannut ja mistä aineksista?

        Sonja Falk ei taida tietää sitä, että esimerkiksi Bushmanni ei muutu homoksi, homoseksuaaliksi, jos homoliitot sallitaan. En aio myöskään erota vaimostani ja en rupea "homostelemaan".

        Minusta tuntuu siltä, että mahdollisten homoliittojen jälkeenkin heterot jatkavat lisääntymistään ja vaikka homoliitot sallitaan, niin siitä huolimatta heterot saavat edelleen mennä keskenään naimisiin.

        Onneksi Sonja täsmensi, että hänen ajatuksenkulkunsa oli pelkkää mielikuvitusleikkiä ja hyvä niin, sillä hänen ajatuksensa olivat harvinaisen typeriä jopa ns. paremmaksi kristityksi.

        Ihmisistä on hyvin pieni osa sellaisia, jotka ovat saaneet uskonlahkojen kokousten jälkeen määrätyn mielenterveydellisen häiriötilan, että Päivi Räsäsen, Sonja Falkin yms mielipiteet kuulostivat järkeviltä.

        Ja tämä hyvin pieni osa ihmisistä tekee erittäin hyvää terroria sen puolesta, että normaalijärkiset ihmiset eivät halua tulla leimatuiksi kristityiksi missään tilanteessa. He mieluummin eroavat kirkosta ja ovat uskonnottomia, vaikka uskoisivat Jumalaan, kuin kannattaisivat Räsäsen tai Falkin mielipiteitä.

        Ne eivät olleet millään mittarilla järkeviä, eikä niiden ajatusten logiikkaa pysty kukaan selväpäinen ihminen puolustamaan yhdelläkään järkevällä argumentilla. Heidän mielipiteensä olivat hyvin vastenmielisiä, sekä epäinhimillisiä kaikilla tasoilla, jota he itse eivät valitettavasti tule koskaan tajuamaan.

        Jokainen niistä lausahduksista, joita he sinä iltana suustaan päästivät, romutti kristinuskon suosiota maassamme niiden ihmisten keskuudessa, joilla ei ole uskonlahkoista hankittua vääristynyttä käsitystä kanssaihmisistä, jotka eivät jostain syystä satu olemaan juuri samanlaisia, kuin me valtaväestö olemme.

        Tämä on surullista, mutta totta.


    • Olisi hyvä erottaa "homoilu "( jota sinäpidät puistokäyttäytymisenä ja muuna irstailuna) ja homous toisistaan.
      On ihmisiä jotka omaa tällaisen suuntauksen (homo identiteetti) jo syntymässään.
      Hetero suhteessakin on syntiä kaikenlainen irstailu, uskottomuus ja "dogingit".


      Minusta homoille kuuluu oikeudet siinä missä kaikille muillekin yhtesskunnassa. Ei heitä pitäisi syrjiä missään muodossa.
      Kuitenkin olen sitä mieltä, että Raamatun mukainen ( avioliitto) vihkimen kuuluu ainoastaan heteroille, mutta homoille olisi hyvä suunnitella oma instanssikuviomalli, jotta eivät koe itsensä ulkopuoliseksi.
      Tuohan toive tuossa keskusteluissa tuli ilmi kummaltakin puolelta ja siihen yhtyi molemmat osapuolet.

      Esim. oma vaimoni erosi kirkosta sen johdosta, koska eräs piispa oli sitä mieltä että homoille tulee antaa sellainen vihkiminen kuin heteroille( ei erotusta) siis kirkossa.
      Uskon tämän olevan suurin syy siihen että kirkosta erotaan . Eikä se että kirkko ei olisi suvaitsevainen.
      Ja muutenkin olen sitä mieltä että luterilaisen kirkon tulisi erota valtiosta. Eikä liikaa perustua demokratiaan Jumalan Sanaa verottaen. Kristillisyys on uskoa (uskontietä), joka perustuu Raamatuun ja sen tulkintoihin. Kenenkään ei ole pakko elää Raamatun ohjeiten mukaisesti. Mutta pitäisi yrittää elää kaikkia tahoja rakastaen ja kunnioittaen, eikä ketään tulisi syrjiä.

      • Se kai on tärkeintä?

        Sinä olet tuota mieltä ja kirkossa ollaan kirkon mieltä, mutta mitä sanoo Raamattu?


      • Kyllä miehet puuroa lennättää saavat laillisesti toki.
        jos Raamattau tutkitaan asiassa ei päästä yli eikä ympäri etteikö asia ole synti.

        Puistohomoilut saattavat olla jännää seikkailua- heh.

        Kyllä miehillä erilaisia hankalia aikoja voi olla korvikejuttuja- menee ohi ittellänsä- vastaan voi rakkaus kävellä hamehelma.

        Ei aivan kaikki ole inhottavia, pahoja ja räkättäviä akkoja aina.

        yst terv
        jari


      • Helvi-Marjatta

        Kukaan ei ole homo syntyessään.Se on väite jota homoaktivistit yrittävät pitää yllä.Tutkimusten mukaan homoudesta voi parantua.Rukoilkaa noitten ressukoitten puolesta,rukos saa ihmeitä aikaan.


      • Helvi-Marjatta kirjoitti:

        Kukaan ei ole homo syntyessään.Se on väite jota homoaktivistit yrittävät pitää yllä.Tutkimusten mukaan homoudesta voi parantua.Rukoilkaa noitten ressukoitten puolesta,rukos saa ihmeitä aikaan.

        >>> Tutkimusten mukaan homoudesta voi parantua >>>

        Minkä tutkimusten?

        Jos esittää väitteen, se pitäisi todistaa.

        Homous ei ole sairaus, joten siitä ei parannuta. Ei lääkkeillä, eikä rukoilulla.


      • Helvi-Marjatta
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Tutkimusten mukaan homoudesta voi parantua >>>

        Minkä tutkimusten?

        Jos esittää väitteen, se pitäisi todistaa.

        Homous ei ole sairaus, joten siitä ei parannuta. Ei lääkkeillä, eikä rukoilulla.

        En enää viimekesän juttua löydä,joka tukee väitettäni.Se oli tehty Austraaliassa.Juttu oli hellareitten
        puolella josta sen luin, siinä oli tarkka osoite tietolähteeseen.Se että homous on synnynnäistä en ole
        havainnut mitään tutkimusta, joka puoltasi väitettäsi.Moni lapsi,nuori on kokenut jossakin vaiheessa
        lapsuuttaan vaikeitakin asioita jotka ovat synnyttäneet homouden.Kun näitä vaiketakin asioita on käyty läpi on moni vapautunut väärästä suuntauksestaan.


      • !!??!!
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Tutkimusten mukaan homoudesta voi parantua >>>

        Minkä tutkimusten?

        Jos esittää väitteen, se pitäisi todistaa.

        Homous ei ole sairaus, joten siitä ei parannuta. Ei lääkkeillä, eikä rukoilulla.

        SYNTIÄ, ja siitä pitää tehdä parannus.


      • Helvi-Marjatta kirjoitti:

        En enää viimekesän juttua löydä,joka tukee väitettäni.Se oli tehty Austraaliassa.Juttu oli hellareitten
        puolella josta sen luin, siinä oli tarkka osoite tietolähteeseen.Se että homous on synnynnäistä en ole
        havainnut mitään tutkimusta, joka puoltasi väitettäsi.Moni lapsi,nuori on kokenut jossakin vaiheessa
        lapsuuttaan vaikeitakin asioita jotka ovat synnyttäneet homouden.Kun näitä vaiketakin asioita on käyty läpi on moni vapautunut väärästä suuntauksestaan.

        >>> En enää viimekesän juttua löydä,joka tukee väitettäni. >>>

        No etpä sinä sitä tule koskaan löytämäänkään, sillä se ei ole mikään oikea tieteellinen tutkimus.

        >>>Se että homous on synnynnäistä en ole havainnut mitään tutkimusta, joka puoltasi väitettäsi. >>>

        Homouden syntyä ei täysin ymmärretä, kuten ei sitäkään, miksi joistakin tulee vasenkätisiä. Se tiedetään kyllä, että homoseksuaalisuus ei ole sairaus ja että se on biologinen taipumus, mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

        Tuossa Tiede-lehden juttu aiheesta:

        http://www.tiede.fi/artikkeli/347/homoseksuaalisuuden_synty_oli_eduksi_lajille_

        Uskonlahkojen eheytyshoidot ovat puutaheinää, jolla saadaan vain mielenterveydellisiä ongelmia aikaan, sillä homoseksuaalisuus ei poistu sillä, että ihminen aivopestään kieltämään oma biologinen taipumuksensa.

        Tiedämme vaikkapa sen, että jostain syystä naiset, jotka synnytttävät pelkkiä poikia, niin jostain syystä viidennen-kuudennen pojan jälkeen seuraavien poikien homoseksuaalisuus alkaa olla todella todennäköistä.

        Emme tiedä sitä, mistä ihmeestä tämä johtuu, mutta tiedämme sen, että näin tapahtuu.

        Myös aivotutkimus puhuu sen puolesta, että seksuaalinen suuntautuneisuus on jo pitkälle määräytynyt ennen syntymää.

        Magneettikuvissa homojen ja lesbojen aivot muistuttivat enemmän vastakkaisen kuin oman sukupuolen heteroseksuaalisten aivoja. "Tämä on tähän mennessä vankin näyttö homoseksuaalisten ja heteroseksuaalisten koehenkilöiden aivojen eroista", kirjoitti neurotutkija Ivanka Savic Pnas-lehden artikkelissa.


    • hiram edison

      Olen tullut siihen käsitykseen, että piilohomoja on adventtikirkoissa paljon. Eivät uskalla tulla kaapeistaan ulos, koska joutuisivat adventtivainon ja syrjinnän kohteeksi.

      Lesboja on adventtikirkoissa luonnollisesti myös runsaasti. He pysyvät vanhoina piikoina ja salaa rakastavat toisia sisaria seurakunnassa. Naisten kerhot ovat salattuja miehiltä ja siellä sitten halaillaan ja pussaillaan keskenään uskontoon vedoten.

      • Hei

        Aivan kaikissa piireissä pn potentiaalisia syntisiä toki-
        Kuitenkin tiedän että A-kirkossa on mahdotonta olla pitkään srk elämässä mukana jos piilottelee ns julkiisyntoiä- ei se onnistu vaikka kuinka salassa yrittäisi olla.

        Minä otin pitkät heti ja eroa tehtävistäni kun uuvuin ja istuin illan naapurien kanssa kaljalla.
        Heti seuraavana päivänä. Kannoin vastuni 100% tai erosin. Niin pitää tehdä joka paikassa- minun ei olisi tarvinnut tuon takia muuta kuin katua ja jatkaa entisen malliin- olin väsynyt.
        Ei tuon kummempi asia.

        olen pysytellyt poissa sen vuoksi koska olen rehellinen.
        En minä ole muuhun syyllistynytkään kuin epäraittiuteen- ja sekin on ohi.

        Kirkko on syntisten paikka- ei synnissä jatkamisen paikka kuitenkaan.
        Inhimillisistä syistä taas en pystynyt palaamaan srk elämään kun asiaa viime syksynä yritin.
        Yksinään ihminen on horjuva- yhtenä päivänä toista ja toisena toista.

        yst terv
        jari


      • käänny tieltäsi

        kun siellä saa kunnon vastuksen - ei kansan kirkossa enää saa mitään vastusta, kun jo piispankin puolusteli homoutta oikein todenteolla ja lespo nainen haki piispan paikkaa..


      • Helvi-Marjatta

        Tilastojen mukaan homoja on noim 1% .Siis varsin pieni joukko.Homosteliat pitävät kyllä itsestään kovaa mekkalaa,vaikka vähanpikin riittäis


      • Helvi-Marjatta kirjoitti:

        Tilastojen mukaan homoja on noim 1% .Siis varsin pieni joukko.Homosteliat pitävät kyllä itsestään kovaa mekkalaa,vaikka vähanpikin riittäis

        Ns. Kinseyn tilastojen mukaan homoseksuaaleja on n. 4-6 % väestöstä. Myös adventisteista, myös jehovista, myös mormoneista, myös muslimeista ja niin edelleen.

        Oletettavasti taipumuksen perimmäinen syy on synnynnäinen, eli perintötekijät ja äidin raskaudenaikainen hormoonitoiminta. Homoseksuaalisuuden esiintyminen on normaalia luonnonvaihtelua.


      • promille, ennemmin.
        bushmanni kirjoitti:

        Ns. Kinseyn tilastojen mukaan homoseksuaaleja on n. 4-6 % väestöstä. Myös adventisteista, myös jehovista, myös mormoneista, myös muslimeista ja niin edelleen.

        Oletettavasti taipumuksen perimmäinen syy on synnynnäinen, eli perintötekijät ja äidin raskaudenaikainen hormoonitoiminta. Homoseksuaalisuuden esiintyminen on normaalia luonnonvaihtelua.

        Ei voi yleistää.

        Sitä en kiellä, etteikö joku ole, mutta yksi yhteen valtaväestö / joku vapaasuunta, niin ei mene näin.

        Ensinnäkin vapaissa suunnissa on seurakuntiin liittyvä tehtävä parannus ja seurakunnat kiertää moni jo kaukaa sen suuntautumisensa eli tapansa mukaan.

        Se harva, joka sitten astuu seurakuntaan, niin on varmasti prossasi väittämä ehkä promille, varsinkin tuonne jehoviin nähden. Heillä rima on niin korkea, että ei sinne tavallinen rahvas mene, ellei jokin sisältä muutu.

        Se, että ihminen on taipuvainen mieltymään samaan sukupuoleen, hyljäten kokonaan vastapuolen, niin joku on korvien välissä erilailla, kuin valtaväestössä, hyväksyttäneen se näin.
        Taakka se on kantajalle, jonka osaan se on tullut, näin uskon.


      • !!??!!
        bushmanni kirjoitti:

        Ns. Kinseyn tilastojen mukaan homoseksuaaleja on n. 4-6 % väestöstä. Myös adventisteista, myös jehovista, myös mormoneista, myös muslimeista ja niin edelleen.

        Oletettavasti taipumuksen perimmäinen syy on synnynnäinen, eli perintötekijät ja äidin raskaudenaikainen hormoonitoiminta. Homoseksuaalisuuden esiintyminen on normaalia luonnonvaihtelua.

        ajan että tuo luku pätee adventisteihinkin, mutta et pysty tarjoamaan yhtä ainoaa TODISTETTA. Adventisti on henkilö, joka tunnustaa adventistista uskoa ja siihen uskoon kuuluu kuuliaisuus Raamatun ilmoitukselle, että homoilu on syntiä ja homoilijat joutuvat kadotukseen. Tuon perusteella yksikään homoilija ei voi olla adventisti eikä adventisti homoilija. Jos on, niin pihalle seurakunnasta, kuten Raamattu sanoo. Revi siitä. Länsimäinen yhteiskunta ja kulttuuri on pelkkä iljetys Jumalan silmissä. Onneksi tää palaa poroksi.


      • !!??!! kirjoitti:

        ajan että tuo luku pätee adventisteihinkin, mutta et pysty tarjoamaan yhtä ainoaa TODISTETTA. Adventisti on henkilö, joka tunnustaa adventistista uskoa ja siihen uskoon kuuluu kuuliaisuus Raamatun ilmoitukselle, että homoilu on syntiä ja homoilijat joutuvat kadotukseen. Tuon perusteella yksikään homoilija ei voi olla adventisti eikä adventisti homoilija. Jos on, niin pihalle seurakunnasta, kuten Raamattu sanoo. Revi siitä. Länsimäinen yhteiskunta ja kulttuuri on pelkkä iljetys Jumalan silmissä. Onneksi tää palaa poroksi.

        >> ajan että tuo luku pätee adventisteihinkin, mutta et pysty tarjoamaan yhtä ainoaa TODISTETTA. >>

        Meillä on aivan tarpeeksi todisteita siitä, että 4-6 % ihmisistä syntyy homoseksuaalina. Se on biologinen taipumus, joka ei noudata uskonlahkojen rajoja, vaan sen taipumuksen kanssa voi syntyä kaikkialla.

        Myös uskonlahkoissa näin tapahtuu.

        Se, että ahdasmieliset onnettomat uskonlahkot pakottavat ihmisen salaamaan valtaväestöstä poikkeavan seksuaalisuutensa ei tarkoita sitä, että siellä ei olisi homoseksuaaleja. Heidän on vain elettävä kaapissa, eli salattava taipumuksensa. Salaaminen ei poista ihmisestä homoseksuaalisuutta.

        >>> Onneksi tää palaa poroksi. >>

        Tällaisia henkisesti sairaita ihmisiä uskonlahkot tuottavat. Kovin harva meistä toivoo maailmanloppua, saatikka sitä, että kaikki palaa poroksi. Sinä toivot ja se on hyvä näyttö siitä, että adventtikirkko kannattaa kiertää kaukaa. Onneksi ihmiset kiertävät ja lahkosi kuolee, ennemmin tai myöhemmin, mutta paljon ennemmin kuin kaikki palaa poroksi.


    • eronneita
      • !!??!!

        ei ne eronneet mitään uskovia kuitenkaan olleet (paitsi jos olivat ja päättivät mennä muihin kirkkohin)


    • puhdistus..

      Sitten lähtee sitä suosivat papit, sekä leviitat.

      • pyörii sittenkin

        pyörii, kun sieltä lähtee kaappiporukka.

        Ajatella, jos sieltä lähtisi homojen ja lesbojen ja naispappien kannattajat, niin sehän kaatuisi rähmälleen.

        Sitä paremmin ev.lut. kirkko pyörii mitä enemmän siellä tango ja rokki soi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe