katko

kalukalle.

pitkäputki takana en oikein uskalla lopettaa pitäisi mennä katkolle lähin kouvolassa kuinka kauan pitävät siellä ja mitä jyviä syöttävät.

32

1698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hörhör..

      5-7 vuorokautta ja halutessa pidempäänkin.
      Pois voi lähteä milloin vain.
      Itse olin kerran monista kerroista kaverin kanssa Kouvolan katkolla sen aikaa, että juuri oli jo vaihdettu vaatteet ja huone saatu, niin syntyi ahaa-elämys lähteä kuitenkin Alkoon. Ei kun menoksi, ja perään paljon kummastelevia katseita.
      Oli höyryä vielä liikaa päässä, ja promillet uhkasivat laskea.

      Nappeina tulee diapameja, ja illalla nukahtamislääkkeet. Tarvittaessa krampinestolääkkeet.

      • Kari_Makkara

        Kuulostaa aika hyvältä. Mun on pakko mennä sinne, kun rahat ei vain riitä enää edes ahdistuksen pois-juomiseen.


    • asdfkjl-io7854y

      piriä ja pollee ne antaa sen 7 krt päivässä ja alkossa saa käydä, kunhan promillet on alle 1,0 palatessa.

      • ...

        Olet jo taantunut lapsen tasolle...


    • Olin juuri Kouvolan katkolla. Hyvä paikka, lääkkeet, ystävälliset hoitsut, keslustelumahdollisuus, hyvä ruoka, 4 kertaa sauna viikossa. lääkäri. Mitä muuta voi toivoa toipumiseen!

    • sissikersantti

      olisko hyvä mennä katkolle siellä saa lääkettä kramppeihinkin ja muutakin apua

      • Kk_

        Ne ovat kouristuksia, jotka tulevat deliriumissa. Pienet krampit mitään niihin verrattuna, sillä jos kouristus sattuu sydänlihaksen kohdalle, se on henki pois. Tai vähintään kammiovärinä ja sydänkohtaus.


      • Faktaa_vakioista
        Kk_ kirjoitti:

        Ne ovat kouristuksia, jotka tulevat deliriumissa. Pienet krampit mitään niihin verrattuna, sillä jos kouristus sattuu sydänlihaksen kohdalle, se on henki pois. Tai vähintään kammiovärinä ja sydänkohtaus.

        Keijo pahoitteli jälkeenpäin videolla käyttämäänsä sanavalintaa, sillä se viimeinen päivä mihin asti se kesti sitä alkoholitonta kokeiluansa, sisälsi juuri nimenomaan kouristuksia, eikä mitään pikku lihaskramppeja.

        Video antoi liian lievän kuvan Kylmiksen kärsimyksistä ja deliriumista ylipäätään.


    • sissikersantti

      mee vaan katkolle niin kaikki alkaa taas sujua pikkuhiljaa itse lähden huomenna

    • alkkis

      Millä perusteella pääsee katkolle?

      • Keijo_Keripukki

        Kyllä ne minulle suoraan sanoivat, kun sossusta pakottivat menemään A-klinikalle ja ihan ajanvarauksen kanssa. Puhalsin jotain 1.5 promillea ja henkilökuntakin aivan ihmeissään, miten voin olla niin asiallinen ja selvän oloinen. Puhalsin toiseen mittariin, sama lukema.

        Toleranssi kasvanut yhdeksässä vuodessa melkoiseksi. Kaikki rahani menevät lähikaupan tai Lidlin olueen.


      • alkkis
        Keijo_Keripukki kirjoitti:

        Kyllä ne minulle suoraan sanoivat, kun sossusta pakottivat menemään A-klinikalle ja ihan ajanvarauksen kanssa. Puhalsin jotain 1.5 promillea ja henkilökuntakin aivan ihmeissään, miten voin olla niin asiallinen ja selvän oloinen. Puhalsin toiseen mittariin, sama lukema.

        Toleranssi kasvanut yhdeksässä vuodessa melkoiseksi. Kaikki rahani menevät lähikaupan tai Lidlin olueen.

        Muutama vuosi sitten juhannuspäivänä epäilin ajokuntoani ja koska vaimoni oli pysynyt aaton vesilinjalla ja hänellä oli ajokortti niin menimme pollariasemalle ja minä puhaltamaan.
        Hönkäisin 2,4 promillea. Väitin vehkeiden valehtelevan.
        Vaimoni hönkäisi 0:n kuten myös toinen pollari.

        Tivasin edelleen vehkeen virhettä koska en sopertanut, en horjunut ja pystyi sujuvasti laskemaan 100:sta alaspäin vähentäen 3 kerrallaan.
        Toinen pollari epäili minulla olevan tottumusta.
        Vaimo ajoi kotiin.

        Pari kesää sitten, yli 7-kymppisenä, hörpin eräällä viikon täysihoitoristeilyllä 65 annosta laivalla, rannekkeen kirjaaman tulosteen mukaan sekä lisäksi satamakaupungeissä noin 30 annosta lisää. Aloitin aamuisin klo 10:n tienoissa koska silloin alkoi saamaan täysihoitoviinaa. Söin hyvin ja otin viimeisen paukun ennen klo22:a.
        Missään vaiheessa en horjunut enkä örveltänyt.

        Tuossa laivan luvussa on mukana, viskien lisäksi, 12cl viinit ja 0,58l oluet.


      • Faktaa_vakioista
        alkkis kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten juhannuspäivänä epäilin ajokuntoani ja koska vaimoni oli pysynyt aaton vesilinjalla ja hänellä oli ajokortti niin menimme pollariasemalle ja minä puhaltamaan.
        Hönkäisin 2,4 promillea. Väitin vehkeiden valehtelevan.
        Vaimoni hönkäisi 0:n kuten myös toinen pollari.

        Tivasin edelleen vehkeen virhettä koska en sopertanut, en horjunut ja pystyi sujuvasti laskemaan 100:sta alaspäin vähentäen 3 kerrallaan.
        Toinen pollari epäili minulla olevan tottumusta.
        Vaimo ajoi kotiin.

        Pari kesää sitten, yli 7-kymppisenä, hörpin eräällä viikon täysihoitoristeilyllä 65 annosta laivalla, rannekkeen kirjaaman tulosteen mukaan sekä lisäksi satamakaupungeissä noin 30 annosta lisää. Aloitin aamuisin klo 10:n tienoissa koska silloin alkoi saamaan täysihoitoviinaa. Söin hyvin ja otin viimeisen paukun ennen klo22:a.
        Missään vaiheessa en horjunut enkä örveltänyt.

        Tuossa laivan luvussa on mukana, viskien lisäksi, 12cl viinit ja 0,58l oluet.

        No huh! Moni säikähti. Miten olet voinut elää noin vanhaksi, jos 2.4 promillen kännissäkin pystyt olemaan asiallinen? Kylmiskin jo sammuu tuossa vaiheessa totaaliseen koomaan.

        Jotain Lapinlisää tässä täytyy nyt kyllä olla?


    • Hiligcc

      Taidan avata punkkupullon ja käyn vääntämässä sonnat.

    • Asdfh4523

      Seinäjoen kyllä Brown moment kun punkun nauttimisen jälkeen kuuluu iloista lorinaa

    • kiljun

      On sellainen lämmin tunne anuksen seutuvilla. Olisikohan karannut ribulit pöksyihin? Eikun lisää viinaa!!!

      • åsa-jako

        Saatteko te ilmaiseksi tuollaista lepokotihoitoa? Tosin olette niin paljon tukeneet valtiota Alkon kautta, että sen täysihoidon on ansainnutkin!
        Onkos teillä naisseuraa siellä katkaisulla?


      • Kk_
        åsa-jako kirjoitti:

        Saatteko te ilmaiseksi tuollaista lepokotihoitoa? Tosin olette niin paljon tukeneet valtiota Alkon kautta, että sen täysihoidon on ansainnutkin!
        Onkos teillä naisseuraa siellä katkaisulla?

        Ei sinne kuka tahansa pääse ja ne jotka pääsee, eivät mene sinne. Yhteiskunnallinen dilemma: ne jotka oikeasti apua tarvitsevat, eivät sitä halua.


      • Anonyymi
        åsa-jako kirjoitti:

        Saatteko te ilmaiseksi tuollaista lepokotihoitoa? Tosin olette niin paljon tukeneet valtiota Alkon kautta, että sen täysihoidon on ansainnutkin!
        Onkos teillä naisseuraa siellä katkaisulla?

        eiköhän aika monet "alan miehet" ryyppää jonkunlaisilla tuilla. jos vaikka 500e/kk saa käteen sillä ostaa aika paljo alkoholia kun kalorit saa kaljasta/helsingissä hurstin valinnasta


      • Anonyymi
        Kk_ kirjoitti:

        Ei sinne kuka tahansa pääse ja ne jotka pääsee, eivät mene sinne. Yhteiskunnallinen dilemma: ne jotka oikeasti apua tarvitsevat, eivät sitä halua.

        kyllä muuten menee. pahimmista pahimpienkin juoppojen pitää käydä välillä katkolla lepäilemässä jotta jaksaa ryypätä lisää. katkoilla on omat vakkarinsa.


    • Asdfh4523

      Vähän skeptinen olen. Isona miehenä olen tyytynyt Välillä 17 annokseen, ja illalla olen jonkinlaista tyytymättömyyttä ja usein olenkin paikkaillut vajausta keltaisella jaffalla. Tästä taas on tullut hauska efekti että iho ja silmät ovat alkaneet kellertää luultavasti Jaffan väriaineista johtuen. Mielestäni käyvän hoidon ohjeistusta voitaisiin hyvin nostaa 21 annokseen.

      • fghuhigf

        KÄYVÄN hoidonpa hyvinkin.


      • Maksakirous

        LOL se on GAME OVER kun iho rupeaa kellertämään.


      • Anonyymi
        Maksakirous kirjoitti:

        LOL se on GAME OVER kun iho rupeaa kellertämään.

        Iho ja silmät rupeaa herkästi kellertämään jos nauttii enemmän kuin suositellut 17 annosta alkoholia vuorokauden aikana jonka lisäksi se on alkoholismia.

        t. nuori lääkäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iho ja silmät rupeaa herkästi kellertämään jos nauttii enemmän kuin suositellut 17 annosta alkoholia vuorokauden aikana jonka lisäksi se on alkoholismia.

        t. nuori lääkäri

        Sä et oo lääkärii nähnykkää muutaku lähimmässä arvauskeskuksessa


    • Anonyymi

      aaaaaaaaa raiskaan mun maksaaa aaaaaaaaaaaaaaaa

    • Anonyymi

      Ei nyt mitään tapahdu, jos olet kaljalla tai viinillä dokannut. Jos taas on viina kyseessä, niin tarvitset joko rauhoittavia tai sitten juot aina yhden kaljan, kun olo käy sietämättömäksi. Toki jos olet vanhempi mies, niin ei varmaan pumppu oikein tykkää hyvää, jos lopetat kerralla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe