Ulkomaalainen nro. 9 arvottu

Tarkistettu tieto

nyt pitäisi olla oikein. On niin vaikeaa pysyä laskuissa mukana ja kohtahan on taas uusi arvontakierros.

6

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sm-liiga...

ammattilais liiga vai kasvattaja liiga? mun tietääkseni ensinmäine vaihto ehto joten väliäkö sillä kuinka monta ulkomaalaista joukkueessa on.ja tämähän kertoo vaan suomen jääkiekon tasosta.ei ole näitä hyviä junioreita hirveen monta suomessa.joten täytyy turvautua ulkomaalaisiin.

• Åboy

Vieläkään ei ole perusteluita. Mutu-tuntuma ei onnistu, valitettavasti. Voi sitä kirjoitella että niitä on vaikka sata.

• Lautatarhan Rinadonn
        Åboy kirjoitti:

Vieläkään ei ole perusteluita. Mutu-tuntuma ei onnistu, valitettavasti. Voi sitä kirjoitella että niitä on vaikka sata.

toi tyyppi jaksaakin. Nyt se on penkonut Tepsin joukkueessa pelaavat/pelanneet ulkkarit ja saanut hienosti ynnättyä laskutoimituksensa: 9.
        Hieno suoritus. Vaikka itse olen Tepsin aktiivinen kannattaja niin olisi tuon listan kokoaminen vienyt vähän aikaa. Eli vilpittömät onnittelut sinne!
        Minkä seuran kannattaja sitten lienetkään, Jypin vaiko Hifkin?

• Jyppi!
        Lautatarhan Rinadonn kirjoitti:

toi tyyppi jaksaakin. Nyt se on penkonut Tepsin joukkueessa pelaavat/pelanneet ulkkarit ja saanut hienosti ynnättyä laskutoimituksensa: 9.
        Hieno suoritus. Vaikka itse olen Tepsin aktiivinen kannattaja niin olisi tuon listan kokoaminen vienyt vähän aikaa. Eli vilpittömät onnittelut sinne!

Jyppi!

• suuttua siitä
        Lautatarhan Rinadonn kirjoitti:

että joku kertoo tosiasioita ? Onko kuitenkin arka aihe ?

• dfsdfsdfsd
        suuttua siitä kirjoitti:

että joku kertoo tosiasioita ? Onko kuitenkin arka aihe ?

täällähän nää tepsukat huutelee että on hieno ja mahtava ja ennenkaikkea osaava organisaatio, mutta silti ei löydy omasta takaa uusia pelaajia. Siis junnuja. Haetaan pelaajia Cayman-saarilta ja vaikka mistä.

Mutta ei, ollaan paras ja ihanin organisaatio - not.

Lisää turisteja ja äkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      76
      4251
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      90
      3968
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2478
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      66
      2324
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2044
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1919
    7. 118
      1901
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1678
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1672
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      66
      1582
    Aihe