nyt pitäisi olla oikein. On niin vaikeaa pysyä laskuissa mukana ja kohtahan on taas uusi arvontakierros.
Vastaukset 6
- sm-liiga...
ammattilais liiga vai kasvattaja liiga? mun tietääkseni ensinmäine vaihto ehto joten väliäkö sillä kuinka monta ulkomaalaista joukkueessa on.ja tämähän kertoo vaan suomen jääkiekon tasosta.ei ole näitä hyviä junioreita hirveen monta suomessa.joten täytyy turvautua ulkomaalaisiin.
- Åboy
Vieläkään ei ole perusteluita. Mutu-tuntuma ei onnistu, valitettavasti. Voi sitä kirjoitella että niitä on vaikka sata.
- Lautatarhan Rinadonn
Åboy kirjoitti:
Vieläkään ei ole perusteluita. Mutu-tuntuma ei onnistu, valitettavasti. Voi sitä kirjoitella että niitä on vaikka sata.
toi tyyppi jaksaakin. Nyt se on penkonut Tepsin joukkueessa pelaavat/pelanneet ulkkarit ja saanut hienosti ynnättyä laskutoimituksensa: 9.
Hieno suoritus. Vaikka itse olen Tepsin aktiivinen kannattaja niin olisi tuon listan kokoaminen vienyt vähän aikaa. Eli vilpittömät onnittelut sinne!
Minkä seuran kannattaja sitten lienetkään, Jypin vaiko Hifkin? - Jyppi!
Lautatarhan Rinadonn kirjoitti:
toi tyyppi jaksaakin. Nyt se on penkonut Tepsin joukkueessa pelaavat/pelanneet ulkkarit ja saanut hienosti ynnättyä laskutoimituksensa: 9.
Hieno suoritus. Vaikka itse olen Tepsin aktiivinen kannattaja niin olisi tuon listan kokoaminen vienyt vähän aikaa. Eli vilpittömät onnittelut sinne!
Minkä seuran kannattaja sitten lienetkään, Jypin vaiko Hifkin?Jyppi!
- suuttua siitä
Lautatarhan Rinadonn kirjoitti:
Minkä seuran kannattaja sitten lienetkään, Jypin vaiko Hifkin?että joku kertoo tosiasioita ? Onko kuitenkin arka aihe ?
- dfsdfsdfsd
suuttua siitä kirjoitti:
että joku kertoo tosiasioita ? Onko kuitenkin arka aihe ?
täällähän nää tepsukat huutelee että on hieno ja mahtava ja ennenkaikkea osaava organisaatio, mutta silti ei löydy omasta takaa uusia pelaajia. Siis junnuja. Haetaan pelaajia Cayman-saarilta ja vaikka mistä.
Mutta ei, ollaan paras ja ihanin organisaatio - not.
Lisää turisteja ja äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33435