Kimmo Wilskasta

Pajatso palaa

Mielestäni se, että ko. uutisjuontaja rupeaa pelleilemään alkoholin kanssa on kerrassaan ennenkuulumattoman mautonta "huumoria". Tämä Wilskahan on ollut aamutv:ssä kannabisyhdistyksen edustajana, koska hän kannattaa kannabiksen vapauttamista. Nyt, kun kaikki vouhottaa jostain kieltolaista, niin kysynkin mitä alamaisimmin, että mikä ihmeen kieltolaki. Eiköhän nyt ole hyvin selvää, että lakia tulisi vain kiristää, ettei tällaisia yliampumisia tapahtuisi.. Lisäksi pitäisi ohjata enemmän rahaa huumevalistukseen ja hoitoon, että ihmiset eivät suhtaudu liian heppoisasti huumeisiin.

8

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gratitude

Tää WILSKAjuttu; pilvi on pasakaa kamaa, oon plttanu vaik kuinka nuorempana, saatan vielkin plt kännis, mut psk seon: sulattaa pään, kaiken maailman skitsoi... Vedin pirii 10vuotta: olin tosi hulluna: rikoksia, kytät joka pvä "mitä puuhaat, mistä tuut, oot menossa, ketä nähny, aiot nähdä, onko mitään päällä, oliks siel jasiel jne jne... Velkoja, rosiksia, pidätyksiä. Kaikkee saatanaa. Päätin lopettaa, se meni ihan STOP! MUTTA TÄÄ HTIN VIINA, TOSI VAIKEETA, TOTTAKAI LOPETAN SIT KU KUOLEN. FUCK! Varmaan muillakin rjuttuja...Kertokaa! Sanoivat äsken et" Fairyn tiskausteho 45v. Niinhän minäkin. Hullu olen, mut kiltti ja rauhallinen sellainen. Paniikki ja ryyppy päällä, mut en luovuta! HYVÄÄ ALKUTALVEA HYVÄT IHMISET; ja KOMMENTOIKAA!!! Pal terv v-suomesta toivoo "Gratitude" !

• Pajatso palaa

kysisikö poliisit koskaan, että mitä sulla on farkkujen alla. että millaiset pikkupöksyt minulla on?
        Minulla on sellaisret vaaleat calvin klein pikkupöksyt. aina lauantaisin juuri ne.

• pjcnwende
        Pajatso palaa kirjoitti:

kysisikö poliisit koskaan, että mitä sulla on farkkujen alla. että millaiset pikkupöksyt minulla on?
        Minulla on sellaisret vaaleat calvin klein pikkupöksyt. aina lauantaisin juuri ne.

ai lon kleinin, onksulla ruskeeta edessä, koska olet kertomasi mukaan sellainen puppelipoika?

• Pajatso palaa
        pjcnwende kirjoitti:

ai lon kleinin, onksulla ruskeeta edessä, koska olet kertomasi mukaan sellainen puppelipoika?

siis mitä vittua kaikki tämä paskanjauhanta liittyy keskusteluun?
        Samaan aikaan, kun ympärillänne kuolee ihmisiä huumeisiin, niin te jauhatte paskaa!

• Pajattso palaa
        Pajatso palaa kirjoitti:

Samaan aikaan, kun ympärillänne kuolee ihmisiä huumeisiin, niin te jauhatte paskaa!

en muista enää mitään?

• Pajatso palaa
        Pajatso palaa kirjoitti:

totapuhuen, minulla on sellainen lihamylly ja työnnän sinne ulostetta eli jauhan siis paskaa!
        mutta liitetäänpä tämäkin huumeisiin. kauheasti kuluu rahaa puhumattakan vaivasta, joo.

• ootko koskaan mietti

siis kerrankin joku puhuu järkeä -Mikke, sinut pitäisi saada perussuomalaisten kansanedustajaksi

• Mikken frendi

Eli onko sinusta jo lopultakin ampumaan Mikke? Hän kertoisi sinulle ajan ja paikan, jotta pääsisit toteuttamaan sairaan mielesi suurimman unelman, eli pelastamaan Suomen kannabikselta Mikken ampumalla sillä aseellasi, jolla olet kehuskellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe