S60 D5 ja geartronic

1511

Hei, olen tässä katsellut S60 D5 185 hv versiota Geartronicin kanssa, että mitä vikaa todennäköisesti odotettavissa? Kyseinen Volvo S60 minkä aion ostaa, olisi vuosimallia 2007-2009, johon todennäköisesti tämän korimallin S60 valmistus loppui. Saksasta katsellessa, niin on tosi sopivan hintaisia ja kilometrejäkään ei ole paljoa. Kannattaako tuota hakea Saksasta? HUOM! se geartronic on tuon koneen yhteydessä 7-lovinen.

Lisäksi vertailin uudemman mallisen S80:een tätä, niin varmasti ainut merkittävin ero on tiloissa. Hintaeroa näiden mallin välillä Saksassa ei ollut kun muutamia tonneja, ja se ei paina tämän luokan autoissa enää.

Eli siis kiitoksia jo vastauksista etukäteen!

2

649

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisinw

En oo kuullutkaan 7 vaihteisesta volvon automaattivaihteistosta. Taitaa olla kyseessä sama Aisinin 6 vaihteinen
      automaatti

• Kulkineessa

Tuskin pahemmin vikoja mitä nyt normaali kulumisesta tulee ja kyllä se Saksasta tuontikin on järkevä kun vaan on varma vastapuoli eli yksin ei kannata mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe