Niin siinä sitten kävi kuin aikanaan totesin, että kun virkamies tai lautakunta tekee kielteisen päätöksen niin päätös on aina perusteltava,mitä henkilö vaati ja siihen kannanotto eli päätös on aina perusteltava sen olen aikaisemmin jo todennut.
Nyt Lieksanehdessä oli etusivun juttu miten Kuopion Hallinto-oikeus palautti koulukyytipäätöksen rehtorin uudelleen käsiteltäväksi.
Aina olisi ollut paikallaan vaikka itseoikaisu mutta tässä yhteydessä näyttää olevan hyvinkin taitamattomuutta niin lautakunnassa kuin kaupungin hallinnossa että aina näin toimitaan. Tätä asiaa kyllä hieman ihmettelen luotetaanko siihen, että ihmiset tyytyvät noihin" koppavuuksiin"
Meillä kuitenkin on mahdollisuus kaupungilla käyttää lakiasiantuntemusta tietääkseni ja uskoisi kouluja käyneiden hallitsevan asiat paremmin kuin tälläinen tavan tallaaja MK
Lasten tarpeet?
29
535
Vastaukset
- sinkomies
Hiljainen on tie joko karhut nukkuu?
- Hammar.r.
Kyyti lapselle olisi järjestynyt taatusti heti, jos hän olisi sattunut olemaan tummaihoinen maahanmuuttajalapsi!
Rasistin leimaahan karttaa joka ainoa lieksalainen virkamies ja kaupungin virassa oleva työntekijäkin, haaman loppuun saakka!
Minusta on rasismia sortaa syrjäkylien valkoista lasta, eväten häneltä turvallinen koulukyyti! - Ovelus
Hammar.r. kirjoitti:
Kyyti lapselle olisi järjestynyt taatusti heti, jos hän olisi sattunut olemaan tummaihoinen maahanmuuttajalapsi!
Rasistin leimaahan karttaa joka ainoa lieksalainen virkamies ja kaupungin virassa oleva työntekijäkin, haaman loppuun saakka!
Minusta on rasismia sortaa syrjäkylien valkoista lasta, eväten häneltä turvallinen koulukyyti!Etåinen Luurailija tarkkailija
Hammar.r. kirjoitti:
Minusta on rasismia sortaa syrjäkylien valkoista lasta, eväten häneltä turvallinen koulukyyti!selkeässti mitä tulee aina päätöksentijän todeta, ainavastineessa eli päätös on aina perusteltava MK
- elä ällyytä
markkukorpinen kirjoitti:
selkeässti mitä tulee aina päätöksentijän todeta, ainavastineessa eli päätös on aina perusteltava MK
kirkollisvalityöstä!!!!!!!
elä ällyytä kirjoitti:
kirkollisvalityöstä!!!!!!!
Olen asian aloituksessa todennut miten on toimittu ja mielestäni olen ottanut kantaa jo aikaisemmin asiaan ja myöskin eri asioihin.
Yksi osoitus toimistani on ollut lasten leikkikenttä asia Rauhalaan vaikka siitä asiasta aikanaan en saanut puhua teknisessä lautakunnassa puheenjohtajan estettyä sen.
Mutta kuitenkin yleensä asia sitkeydellä uudelleen ja uudelleen nostaen tuli kuntoon.
koska tarvittiin verkostoitumista ja selkeä tarve oli olemassa.mutta vetoan teihin moponuorison vanhemmat että tuo leikkikenttä ei ole ajoharjoittelurata.
Mitä tulee sitten kirkollivaaleihin niin kovasti akat on asialla Lieksan lehdessä kuinkas sattuikaan.MKOvelus kirjoitti:
Etåinen Luurailija tarkkailija
Kertausharjoituksissa olen armeijassa ampunut singolla mutta minulla on nimi olemassa MK
Varmaan on olemassa armeijan käyneitä sinkomiehiä muitakin.
Mutta minun asiani on kuitenkin se, että töppäyttä on Lieksassa tapahtunut ja ei liene tuon lautakunnan osalta ensimmäinen kerta joten hallinnollista koulutusta tarvitaan enemmän.MK- ihan ite
Olen asian aloituksessa todennut miten on toimittu ja mielestäni olen ottanut kantaa jo aikaisemmin asiaan ja myöskin eri asioihin.
Yksi osoitus toimistani on ollut lasten leikkikenttä asia Rauhalaan vaikka siitä asiasta aikanaan en saanut puhua teknisessä lautakunnassa puheenjohtajan estettyä sen.
Mutta kuitenkin yleensä asia sitkeydellä uudelleen ja uudelleen nostaen tuli kuntoon.
koska tarvittiin verkostoitumista ja selkeä tarve oli olemassa.mutta vetoan teihin moponuorison vanhemmat että tuo leikkikenttä ei ole ajoharjoittelurata.
Mitä tulee sitten kirkollivaaleihin niin kovasti akat on asialla Lieksan lehdessä kuinkas sattuikaan.MKKuhan vain minä ite oon esilllä. Mistäpä arvelet seuraavan aiheen kehuillesi keksii.
Kirkkovaaleista senverta ett onko kmuuan MK kepu siirtynyt kokonaan ja kokopäiväsesti mainostamaan tälle palstalle. ihan ite kirjoitti:
Kuhan vain minä ite oon esilllä. Mistäpä arvelet seuraavan aiheen kehuillesi keksii.
Kirkkovaaleista senverta ett onko kmuuan MK kepu siirtynyt kokonaan ja kokopäiväsesti mainostamaan tälle palstalle.Olet hyvä kampanjoimaan vetämään asiaa varsinaisesta keskustelusta eli tuosta Kuopion hallinto-oikeuden päätöksestä koskien esikoululaisen koulukyyditystä
Mutta tuon vielä esiin mistä olen todennut ja mistä oli lehdessä vain lausuma eriävästä mielipiteestäni eli noista löytöeläinten hoidosta
Eriävässä mielipiteessä olen asian todennut eriävä mielipide poistaa vastuun jos päätös on virheellinen.
Mielestäni siinä ei ole toimittu oikein esim kilpailuttamisen kohdalla ja myöskin tuossa virkamiehen selvityksessä on mielestäni käytetty jopa kyseenalaista kieltä ja toimia jota en voi hyväksyä.Jokaisella ihmisellä täytyy olla oikeus toimia ilman mitään Ns uhkailuja jos valitat niin sitten ei ainakaan.jne sellaista toimintaa en voi hyväksyä mitä asiakirjoista selviää.MK- kirjotettuna
Olet hyvä kampanjoimaan vetämään asiaa varsinaisesta keskustelusta eli tuosta Kuopion hallinto-oikeuden päätöksestä koskien esikoululaisen koulukyyditystä
Mutta tuon vielä esiin mistä olen todennut ja mistä oli lehdessä vain lausuma eriävästä mielipiteestäni eli noista löytöeläinten hoidosta
Eriävässä mielipiteessä olen asian todennut eriävä mielipide poistaa vastuun jos päätös on virheellinen.
Mielestäni siinä ei ole toimittu oikein esim kilpailuttamisen kohdalla ja myöskin tuossa virkamiehen selvityksessä on mielestäni käytetty jopa kyseenalaista kieltä ja toimia jota en voi hyväksyä.Jokaisella ihmisellä täytyy olla oikeus toimia ilman mitään Ns uhkailuja jos valitat niin sitten ei ainakaan.jne sellaista toimintaa en voi hyväksyä mitä asiakirjoista selviää.MKpienellä kampanjalla
Joko asiasta on syntynyt ratkaisua?
Lieksan lehden yleisön osastolla oli vanhempien vetoomus ja sivistysjohtajan vastaus asiaan joten vastauksesta en selvyyttä saanut,
Kuitenkin kysyn onko niin, että joku voimakas politiikko yksin päättää sapelia kalistaen miten virkamiesten tulee toimia, missä on ne lasten ja kotien puollustajat nyt jotka rinta rottingilla olivat kotien ja lasten puolella vaalien alla?
"En mä neuvo mä vaan sanon, tuumas anoppi miniälle" pohojalaanen sananparsi MK- 2714sss
Lieksan lehden yleisön osastolla oli vanhempien vetoomus ja sivistysjohtajan vastaus asiaan joten vastauksesta en selvyyttä saanut,
Kuitenkin kysyn onko niin, että joku voimakas politiikko yksin päättää sapelia kalistaen miten virkamiesten tulee toimia, missä on ne lasten ja kotien puollustajat nyt jotka rinta rottingilla olivat kotien ja lasten puolella vaalien alla?
"En mä neuvo mä vaan sanon, tuumas anoppi miniälle" pohojalaanen sananparsi MKVoi,voi.
Eipä taida Määttäsellä olla itsellään lapsia,jos olisi voisi tehdä kokeen miten 6 vuotias lapsi kulkee
vaikka vain tuon 500 metriä,pimeässä linja-auto pysäkille.No voi olla katuvalot,siis onkohan?
En ymmärrä miten noin sivistynyt mies voi olla näin sydämetön,kun on kyse lapsesta,kaupunki ei
köyhdy rutiköyhäksi ja rahaa menee hullumpaankin asiaan esim.ilotulituksiin,sinne euroja piisaa taivaalle
syydettäväksi,mutta pieni lapsi ei saa turvallista koulumatkaa.Hävetkää päättäjät. 2714sss kirjoitti:
Voi,voi.
Eipä taida Määttäsellä olla itsellään lapsia,jos olisi voisi tehdä kokeen miten 6 vuotias lapsi kulkee
vaikka vain tuon 500 metriä,pimeässä linja-auto pysäkille.No voi olla katuvalot,siis onkohan?
En ymmärrä miten noin sivistynyt mies voi olla näin sydämetön,kun on kyse lapsesta,kaupunki ei
köyhdy rutiköyhäksi ja rahaa menee hullumpaankin asiaan esim.ilotulituksiin,sinne euroja piisaa taivaalle
syydettäväksi,mutta pieni lapsi ei saa turvallista koulumatkaa.Hävetkää päättäjät.Mutta ei tässä yksin voine asiasta syyttää häntä mutta oliko sitten alunpitäen päätöksen tehneellä ja myöskin lautakunnan ja valtuuston jäsenillä sydän oikealla kohdalla vai tuliko juuri nyt rytmihäiriö tämän asian kohdalla ja millainen sitten on tuo säästöleikkaus ollut tuon sydämen kohdalla vaihtoko sappi ja sydän paikkaa tai vaikka pers reikään.
Tunnustan minun huumori ja sananvalinta on hyvinkin kansanomaista.MK- minäitte ja minä
Mutta ei tässä yksin voine asiasta syyttää häntä mutta oliko sitten alunpitäen päätöksen tehneellä ja myöskin lautakunnan ja valtuuston jäsenillä sydän oikealla kohdalla vai tuliko juuri nyt rytmihäiriö tämän asian kohdalla ja millainen sitten on tuo säästöleikkaus ollut tuon sydämen kohdalla vaihtoko sappi ja sydän paikkaa tai vaikka pers reikään.
Tunnustan minun huumori ja sananvalinta on hyvinkin kansanomaista.MKPerkules jos Minä oisin ollut lautakunnassa niin minä oisin ottanut persien kautta koko lautakunnan sapettomaan tilaan. Niin minä se oisin vaan tehnyt. Siinä ei minät oisi tehny tiukkaa. Oon vaan minä senverran kova minä. Ja vielä oisin parit Minä eriävät pöytäkirjaan kirjannu. Ja minä hallinto-oikeuteen minä oisin minät laittanut. Lopuksi minä oisin minähuumoria kehunut.
- Myötähäpeä
minäitte ja minä kirjoitti:
Perkules jos Minä oisin ollut lautakunnassa niin minä oisin ottanut persien kautta koko lautakunnan sapettomaan tilaan. Niin minä se oisin vaan tehnyt. Siinä ei minät oisi tehny tiukkaa. Oon vaan minä senverran kova minä. Ja vielä oisin parit Minä eriävät pöytäkirjaan kirjannu. Ja minä hallinto-oikeuteen minä oisin minät laittanut. Lopuksi minä oisin minähuumoria kehunut.
taitaapi olla vaan se maaninen vauhtivaihe mänössä. Ei välitetä antaa vouhkata vaan, ittensähän se vaan munaa.,
Myötähäpeä kirjoitti:
taitaapi olla vaan se maaninen vauhtivaihe mänössä. Ei välitetä antaa vouhkata vaan, ittensähän se vaan munaa.,
Millä koulutuksella voinet asian todeta, tuota diaknoosia minusta ei ole vielä asiantuntijat tehneet. Joten ei sinun tarvitse myötähävetä vaan häpiä ihan reilusti tuallaasia toteamuksias.
Olen tietysti hyvin vaaralllinen joillekin tahoille kun tuon asiat julki ja kenen housuissa istuisin tuleen kysyn vaan, en voi sanoa kuin entinen emäntä kotonä luimauttamalla isäntänsä päälle silimäyksen ja laittamalla kädet olkapäitä myöden ristiin ja toteamalla ME päätettiin tämä asia, jotta sillä tavalla.
Minä oon meiltä ja muut on meirän krannista MKminäitte ja minä kirjoitti:
Perkules jos Minä oisin ollut lautakunnassa niin minä oisin ottanut persien kautta koko lautakunnan sapettomaan tilaan. Niin minä se oisin vaan tehnyt. Siinä ei minät oisi tehny tiukkaa. Oon vaan minä senverran kova minä. Ja vielä oisin parit Minä eriävät pöytäkirjaan kirjannu. Ja minä hallinto-oikeuteen minä oisin minät laittanut. Lopuksi minä oisin minähuumoria kehunut.
Miten on käyny kun on haettu vauhtia asiaha Kuopiosta saakka joten" me olimma oikias" MK
- Havukan ajattelija.
"En mä neuvo mä vaan sanon, tuumas anoppi miniälle" pohojalaanen sananparsi MKTietäähän tuon ja pitäisi herra Korpisenkin tietää että jos yhdelle myönetään taksikyyti niin silloin toiset asetetaan eriarvoiseen asemaan!
Yhden kohdalla taipuminen, johtaisi kymmeniin eri taksikuljetuksiin, eri puolilla Lieksaa! - taksikuski56
Havukan ajattelija. kirjoitti:
Tietäähän tuon ja pitäisi herra Korpisenkin tietää että jos yhdelle myönetään taksikyyti niin silloin toiset asetetaan eriarvoiseen asemaan!
Yhden kohdalla taipuminen, johtaisi kymmeniin eri taksikuljetuksiin, eri puolilla Lieksaa!Kuulehan esikoululaisia on yhteensä alle sata,ehkä 80-90.Suurin osa ei tarvitse kuljetusta.
Eli kyydit eivät takuulla kymmeniin nouse.
Ja kohta varmaan lapsia on kouluun tulossa vähemmän ja vähemmän,jos tätä rataa menee. Havukan ajattelija. kirjoitti:
Tietäähän tuon ja pitäisi herra Korpisenkin tietää että jos yhdelle myönetään taksikyyti niin silloin toiset asetetaan eriarvoiseen asemaan!
Yhden kohdalla taipuminen, johtaisi kymmeniin eri taksikuljetuksiin, eri puolilla Lieksaa!Kyllä tiedän sen asian,että olemme sentään Lieksalaisia ja olosuhteet erilaiset.
Tiedän myöskin aika hyvin tuon hallintolain ja myöskin kuntalain kiemurat, joten siihen myöskin perustu hallinto-oikeuden päätös joten töppäys mikä töppäys joten elä kiemurtele yhtään. päätös tulee perustella mitä vaatimuksia on esitetty siltä osin MK- Pysyhän asiassa minä
Kyllä tiedän sen asian,että olemme sentään Lieksalaisia ja olosuhteet erilaiset.
Tiedän myöskin aika hyvin tuon hallintolain ja myöskin kuntalain kiemurat, joten siihen myöskin perustu hallinto-oikeuden päätös joten töppäys mikä töppäys joten elä kiemurtele yhtään. päätös tulee perustella mitä vaatimuksia on esitetty siltä osin MKvaatimuksia siltä osin, että lopettaisit tällä palstalla vaalikamppanjoinnin. Jos on asiaa ja kommentoitavaa kommentoi, mutta ilman minä minä minä isekehuja ja mainostuksia.
Pysyhän asiassa minä kirjoitti:
vaatimuksia siltä osin, että lopettaisit tällä palstalla vaalikamppanjoinnin. Jos on asiaa ja kommentoitavaa kommentoi, mutta ilman minä minä minä isekehuja ja mainostuksia.
Nuo esittämäsi vaatimukset voinet heittää kohdaltani ö mappiin
Kysymys on nyt ollut miten kohdellaan lapsiperheitä ja lasten oikeuksia yksilöinä.
Kysymys oli ja myöskin hallinto -oikeuden näkemys sama mitä olen todennut ja totean sen uudelleen.Eli Lieksassa myöskin tarvitaan parempaa tietämystä siitä, että aina jokin päätös pitää perustella ja näin ei ole tapahtunut sen todistaa tuo mainitsemani lain tulkinta.
Joten lienee asia niin että yrität minua kohtaan heittää tuota sapelia mutta se ei tehoa ainakään näillä toimenpiteillä.
Minulla on oikeus kirjoittaa siinä kuin muillakin Lieksalaisena Lieksalaisia koskevista asioista ja millään jonkun politrukin taholta ei liene tarpeellista siihen puuttua.MK- DEJAVUU huu
Nuo esittämäsi vaatimukset voinet heittää kohdaltani ö mappiin
Kysymys on nyt ollut miten kohdellaan lapsiperheitä ja lasten oikeuksia yksilöinä.
Kysymys oli ja myöskin hallinto -oikeuden näkemys sama mitä olen todennut ja totean sen uudelleen.Eli Lieksassa myöskin tarvitaan parempaa tietämystä siitä, että aina jokin päätös pitää perustella ja näin ei ole tapahtunut sen todistaa tuo mainitsemani lain tulkinta.
Joten lienee asia niin että yrität minua kohtaan heittää tuota sapelia mutta se ei tehoa ainakään näillä toimenpiteillä.
Minulla on oikeus kirjoittaa siinä kuin muillakin Lieksalaisena Lieksalaisia koskevista asioista ja millään jonkun politrukin taholta ei liene tarpeellista siihen puuttua.MKkirkollisvaalit olisi tulossa, niin tuskinpa kirjoittelisit noita lainnauksiasi ja kopiointejasi eri lainkohdista ,näin kärkkäästi tänne palstoille. Ehkäpä täällä kirjoittelusi ei kuitenkaan edistä ko. asiaa piirun vertaa. Yrität vain saada taas minä minääsi esille. Meille lieksalaisille tämä pyrkimyksesi on valitettavan tuttua.
DEJAVUU huu kirjoitti:
kirkollisvaalit olisi tulossa, niin tuskinpa kirjoittelisit noita lainnauksiasi ja kopiointejasi eri lainkohdista ,näin kärkkäästi tänne palstoille. Ehkäpä täällä kirjoittelusi ei kuitenkaan edistä ko. asiaa piirun vertaa. Yrität vain saada taas minä minääsi esille. Meille lieksalaisille tämä pyrkimyksesi on valitettavan tuttua.
Kysymys on tässä kohtaa noista esikoululaisen koulukyydityksestä ja en ole laittanut juuri nyt tähän lainausta lainkohdasta vaan olen todennut olisi paikallaan tutustua paremmin päättäjien todella siihen asiaan mitä kuopion hallinto-oikeus on todennut, joten ei kannata viedä asiaa pois varsinaisesta asiasta tässä ei ole mitään minulla henkilökohtaista etuutta ja siksi olen vain ihmisten asialla ihan pyyteettömästi kuten olen elämäni aikana ollut monesti.MK
- äääääää
2714sss kirjoitti:
Voi,voi.
syydettäväksi,mutta pieni lapsi ei saa turvallista koulumatkaa.Hävetkää päättäjät.Matka on 700 metriä. Jos oikein tarkoiksi heittäydytään. Ja siinä on joka metri liikaa pienelle yksin kuljettavaksi.
- äääääää
Havukan ajattelija. kirjoitti:
Yhden kohdalla taipuminen, johtaisi kymmeniin eri taksikuljetuksiin, eri puolilla Lieksaa!Jokainen koulukyydin tarvitsija tutkitaan erikseen. Ei yhdelle kyydityksen myöntäminen tarkoita automaattisesti sitä että kaikki muutkin saavat. Hakemuksia voi tosin tulla lisää mutta se ei ole sama asia kuin kyydityksen myöntäminen.
äääääää kirjoitti:
Jokainen koulukyydin tarvitsija tutkitaan erikseen. Ei yhdelle kyydityksen myöntäminen tarkoita automaattisesti sitä että kaikki muutkin saavat. Hakemuksia voi tosin tulla lisää mutta se ei ole sama asia kuin kyydityksen myöntäminen.
On aivan selvää, että aina päätöksenteossa tarvitaan ajatusta myöskin yksilön tarpeesta ja lapsen kehitystä tukevista toimista.
Juuri kuulin uutisissa että taas on vielä karhut liikkeella juuri tuolla suunnalla emo poikasen kanssa.
Mutta todella varsinainen asia ja tuo äää n huomio on hyvä huomio sinänsä mutta vielä totean kun tehdään esitys tai vaatimus niin asian valmistelijan tulee huomioida se seikka mitä vaatimuksia esitetään ja jos päätös on kielteinen sekin tulee perustella ,eli vastata kysymykseen siitä oli nyt kysymys kun Kuopian hallinto-oikeus asian tutki ja palautti sen Lieksan kaupungille joten töppäystä töppäyksen perään ja niiden suojelua kaikin tavoin.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723