Valkahelvetissä 10 lainaa päällä

velkainen mies

Vakuudettomia kulutusluottoja on nyt päällä yhtäaikaa 10 kpl. jokaisessa erä 80-150e/kk elikkä talous erittäin heikossa hapessa. töissä käyn. ei laskuja rästissä.

Voiko noiden velkojien kanssa sopia sellaista että jättäisin esimerkiksi 8kpl lainaa väliaikaisesti maksamatta ja lyhentäisin 2 lainaa maximi määrillä jotta pääsisin niistä nopeammin eroon?
Jos se niille sopii onko se niin että kuitenkin vähintään korot pitää maksaa /kk ja jos se on sitten niin niin sitten tuo homma ei auta minua koska monessa lainassa on koron osuus 3/4 osaa lyhennyksestä eli kk maksuni niissä lainoissa ei juuri pienenisi.

Pahimmat korot on 22% ja siten koron osuus on iso. ensi vuonna koitan takuusäätiön takausta mutta nyt velkaa on liikaa. törkweästi voisin päästää osan ulosottoon mutta en halua häiriömerkintää ja sitäkin kautta tulee hieman lisää maksuja ja kuluja.

Yhdistämis laina olisi ratkaisu mutta sitä en saa olen yrittänyt kivijalka pankeista. voisikohan netissä olla paikkaa josta voisi saada yhdistämis lainan noin 35000eur tulonio noin 2000 netto.
tilanteeni on todella todella tiukka ja tämä meno ottaa jo melkoisesti hermon päälle. lisää en ole velkautunut tänä vuonna ja lainoja lyhennetään mutta käyttörahaa ei jää yhtään vaan melkeimpä saldo on miinusmerkkinen ja mm jotain kampetta olen joutunu myymään ja muutoinkin kitsaileen ruuassa jne.. asioissa.

31

3122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polttaako kuuma?

Olisi vain kannattanut ajatella tämä asia siinä vaiheessa, kun niitä lainoja oli vähän vähemmän, esimerkiksi kaksi kappaletta. Silloin niitä kahdeksaa ei tarvitsisi maksaa ollenkaan eikä koskaan...

• Maria_91

Turha viisastella jälkikäteen. Tilanne on nyt kirjoittajalla mikä on, joten tuollainen ei auta yhtään. Koita löytää jostain sellainen yhdistämislaina ja myydä kaikki ylimääräinen roinasi pois ja lyhennä sillä velkoja. Käy ostamassa safkat Lidlistä kalliiden suomalaisten kauppojen lisäksi, niin minäkin teen.

Kaikille vippejä harkitseville: älkää ottako vippejä jos ette tiedä saavanne varmasti rahaa ennen vipin eräpäivää. Pikavipin maksaminen uudella pikavipillä on paha kierre jota ei kannata ikinä aloittaa! Kannattaa myös vertailla ne vipit esim http://pikavippisivut.com -tyylisellä saitilla niin että löytää luotettavan ja edullisimman vaihtoehdon kaikista kymmenistä pikavippifirmoista, joista osaan ei todellakaan voi luottaa.

• F.Eddie
        Maria_91 kirjoitti:

Turha viisastella jälkikäteen. Tilanne on nyt kirjoittajalla mikä on, joten tuollainen ei auta yhtään. Koita löytää jostain sellainen yhdistämislaina ja myydä kaikki ylimääräinen roinasi pois ja lyhennä sillä velkoja. Käy ostamassa safkat Lidlistä kalliiden suomalaisten kauppojen lisäksi, niin minäkin teen.

Kaikille vippejä harkitseville: älkää ottako vippejä jos ette tiedä saavanne varmasti rahaa ennen vipin eräpäivää. Pikavipin maksaminen uudella pikavipillä on paha kierre jota ei kannata ikinä aloittaa! Kannattaa myös vertailla ne vipit esim http://pikavippisivut.com -tyylisellä saitilla niin että löytää luotettavan ja edullisimman vaihtoehdon kaikista kymmenistä pikavippifirmoista, joista osaan ei todellakaan voi luottaa.

Aivan, välttäkää pikavippejä viimeiseen saakka!! Korot ovat aivan sikamaisia (vaikka niitä käsittelykuluiksi kutsuttaisiinkin). Ja ottakaa ajoissa yhteyttä lainanantajaan jos näyttää siltä että lyhennykset käyvät liian raskaiksi.

Itse olen syvällä suossa johon en olisi ehkä joutunut ilman pikavippejä.

Ja kunpa olisin tiennyt että noiden perintäfirmojen kanssa voi tehdä niin joustavia maksusopimuksia, niin en olisi tässä jamassa :(
        Kävi niin että pikavipeistä tuli pari perintä-ilmoitusta ja hätäpäissäni en sitten maksanut luottokorttivelkaa - ja siitähän poksahti todella nopeasti julkinen merkintä. Ja sinne katosivat luottokortit: korttiluotosta (jota pystyi lyhentämään ja taas käyttämään) tuli velka.
        Eipä näitä missään koulussa eikä opistossa opeteta. Vain kokemuksen kautta...

Monen luottolaitoksen kanssa voi sopia asioita, mutta eihän semmoista tietenkään niissä papereissa lue; ukaasit vain uhkaavat välittömällä irtisanomisella jne...

• Tyhmyydellä rajaa?!

35 000 euroa?!

No myy se kama jota ole tällä rahalla ostanut niin pääset lainoistasi kerralla eroon.

Jos olet käyttänyt baariin, viinaan, taksiin, kokaiiniviivoihin ja Stockman vaatteisiin voi mennä peilin eteen ja lyödä itseäsi. Tyhmästä päästä maksaa koko kroppa.

• velkainen mies

Sinällään en nyt tarvitsisi kommenttia siihen että oliko tuo velan otto järkevää ei tietenkään ollut. siinä oli avioeroa ja muuta ongelmaa yhtäaikaa päällä ja siinä meni 1-2 vuotta melkoisessa sumussa.

Nyt sumu on hälvennyt ja lisää en velkaannu. kaikki maksan pois mutta kunhan saan vaan noi jotenkin yhteen pakettiin. varsinaisesti mitään myytävää ei ole ja peilin edessä on seisty useastikkin. itseäni en nyt viihti lyödä mutta olen toki jokusen saarnan pitänyt.

Tänään löysin netistä etua.fi sivuston jossa voi hakea yhdistämis lainaa hainkin mutta jostain syystä Nordean verkkotunnistautuminen ei toimi heillä. pitää huomenna mietiskellä muita vaihtoehtoja.

• F.Eddie
        velkainen mies kirjoitti:

Sinällään en nyt tarvitsisi kommenttia siihen että oliko tuo velan otto järkevää ei tietenkään ollut. siinä oli avioeroa ja muuta ongelmaa yhtäaikaa päällä ja siinä meni 1-2 vuotta melkoisessa sumussa.

Nyt sumu on hälvennyt ja lisää en velkaannu. kaikki maksan pois mutta kunhan saan vaan noi jotenkin yhteen pakettiin. varsinaisesti mitään myytävää ei ole ja peilin edessä on seisty useastikkin. itseäni en nyt viihti lyödä mutta olen toki jokusen saarnan pitänyt.

Tänään löysin netistä etua.fi sivuston jossa voi hakea yhdistämis lainaa hainkin mutta jostain syystä Nordean verkkotunnistautuminen ei toimi heillä. pitää huomenna mietiskellä muita vaihtoehtoja.

Samanlaisen taustan omaavana ja kolhuja paikkailevana toivon että esim. lainojen yhdistäminen onnistuu ja että olet liikkellä ajoissa. Itse olin myöhässä..

• F.Eddie

Viisastelijoita kehottaisin menemään peilin eteen ihailemaan täydellisyyttään. Ihan hiljaa...

• iloinenlainansaaja

Itse sain sosiaalitoimistosta 8000 euron sosiaalisen luoton. Sain kaikki velkani kerralla maksettua. Nyt maksan sosiaalille 120 euroa joka kuukausi. Kohta on jo velka maksettu. Kokeile sinäkin!
      Asun Tampereella, joten siellä tämä palvelu ainakin pelaa.

• velkainen mies

Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. hyvä että keksit tuon mahdollisuuden ja sait sen.

Jo noin puolivuotta sitten soitin sossulaan ja tiedustelin asiaa mutta se kaatui siinä puhelimessa jo alkumetreillä. syynä se että minulla on liikaa velkaa eikä heidän maximimääräkään (tais olla 10000eur) pystyisi auttamaan tilannetta riittävästi.

Samoiten tiedustelin että voisinko saada jotain avustusta heiltä vaikkapa vuokraan mutta tuomio oli erittäin tyly ja varmaan oikeinkin. velkaantumista he eivät ota huomioon ja koska olen töissä minun pitää pärjätä. toisaalta kurjaa kun on maksanut veroja yli 20 vuotta niin mitään apua hädässä ei saa mutta mm mamut saavat kaiken tuen ja sympatian.

Todellisuudessa se sossun laina auttaisi minua kyllä melko paljonkin mutta he eivät halua jostain syystä lähteä auttamaan minua. sillä 10K lainalla saisin noin 5 lainaa nippuun ja sitä kautta koron alenemaan ja kk erät pienenemään ja siten hitusen pelivaraa ja käyttövaraa elämään. mutta kun olen suomalainen töissäkäyvä verot maksava mies en juoppo enkä edes tupakoi niin sympatiaa ei heru.

• gfhfghffghfh

Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. hyvä että keksit tuon mahdollisuuden ja sait sen.

Jo noin puolivuotta sitten soitin sossulaan ja tiedustelin asiaa mutta se kaatui siinä puhelimessa jo alkumetreillä. syynä se että minulla on liikaa velkaa eikä heidän maximimääräkään (tais olla 10000eur) pystyisi auttamaan tilannetta riittävästi.

Samoiten tiedustelin että voisinko saada jotain avustusta heiltä vaikkapa vuokraan mutta tuomio oli erittäin tyly ja varmaan oikeinkin. velkaantumista he eivät ota huomioon ja koska olen töissä minun pitää pärjätä. toisaalta kurjaa kun on maksanut veroja yli 20 vuotta niin mitään apua hädässä ei saa mutta mm mamut saavat kaiken tuen ja sympatian.

Todellisuudessa se sossun laina auttaisi minua kyllä melko paljonkin mutta he eivät halua jostain syystä lähteä auttamaan minua. sillä 10K lainalla saisin noin 5 lainaa nippuun ja sitä kautta koron alenemaan ja kk erät pienenemään ja siten hitusen pelivaraa ja käyttövaraa elämään. mutta kun olen suomalainen töissäkäyvä verot maksava mies en juoppo enkä edes tupakoi niin sympatiaa ei heru.

>Samoiten tiedustelin että voisinko saada jotain avustusta heiltä vaikkapa vuokraan mutta tuomio oli >erittäin tyly ja varmaan oikeinkin. velkaantumista he eivät ota huomioon ja koska olen töissä minun pitää >pärjätä. toisaalta kurjaa kun on maksanut veroja yli 20 vuotta niin mitään apua hädässä ei saa mutta mm >mamut saavat kaiken tuen ja sympatian.

Siis ei helvetti. Sä vedät homman käteen ja kehtaat sitten parkua kun on laskun aika. Mietit kuinka väärin se olisikaan jos sossu alkaisi maksamaan sinun velkojasi.

• KTYFKGLLYHIUO
        gfhfghffghfh kirjoitti:

>Samoiten tiedustelin että voisinko saada jotain avustusta heiltä vaikkapa vuokraan mutta tuomio oli >erittäin tyly ja varmaan oikeinkin. velkaantumista he eivät ota huomioon ja koska olen töissä minun pitää >pärjätä. toisaalta kurjaa kun on maksanut veroja yli 20 vuotta niin mitään apua hädässä ei saa mutta mm >mamut saavat kaiken tuen ja sympatian.

Siis ei helvetti. Sä vedät homman käteen ja kehtaat sitten parkua kun on laskun aika. Mietit kuinka väärin se olisikaan jos sossu alkaisi maksamaan sinun velkojasi.

et noista muuten selviä se on totuus.Eli äkkiä kaikki kallis tavara myy pois ja auto jos on ja ei mitään rahaa pankkitilille saa jäädä tilin nostat heti.15V ON PIKKU AIKA.

• 11+20

Hei sä nim. iloinenlainansaaja. Kun hait sitä sosiaalista luottoa niin olitko töissä silloin?

• velkainen mies
        gfhfghffghfh kirjoitti:

Ajatuksella niin ei tarvitsisi tuollaisia heitellä. en parku yhtään mitään. sanoin että maksan kaikki kyllä pois. sosiaalitoimistoon soitin pyytääkseni yhdistämis lainaa pääasiassa toki kysyin samalla mahdollisuutta muihin avustuksiin.

Olen ollut ikäni töissä ja maksanut valtiolle veroja. samoin kaikki lainani olen aina maksanut takaisin niin maksan nämäkin. koko asian pointti on se että lainani ei ole mega suuri mutta se on pirstoutunut liikaa ja tarvitsisin järjestely lainan.

• velkainen mies
        KTYFKGLLYHIUO kirjoitti:

et noista muuten selviä se on totuus.Eli äkkiä kaikki kallis tavara myy pois ja auto jos on ja ei mitään rahaa pankkitilille saa jäädä tilin nostat heti.15V ON PIKKU AIKA.

ei noista muuten selviä se on totuus?

Auto minulla toki on mutta tarvitsen sitä työmatkoihin ja se on muutoinkin melko vähäarvoinen. tälläkin hetkellä siis maksan noita kaikkia lainoja ja lainat lyhenee kokoajan. minusta 15 vuotta on helvetin pitkä aika jos sitä vertaa 7 vuoteen tai 5 vuoteen joka noissa menisi jos saisin järjestelylainan.

Ulosotossa 10 lainaa tulee nostamaan kokonaisvelkamäärää melkoisesti ehkäpä noin 10000eur kaikkine kuluineen. eli en näe mitään järkeä lähteä ulosoton tiellle. toki jos pakko on niin sitten on mutta nyt kun olen töissä tämä pitää jotenkin muuten ratkaista.

• kaikessa missä voit

ei noista muuten selviä se on totuus?

Auto minulla toki on mutta tarvitsen sitä työmatkoihin ja se on muutoinkin melko vähäarvoinen. tälläkin hetkellä siis maksan noita kaikkia lainoja ja lainat lyhenee kokoajan. minusta 15 vuotta on helvetin pitkä aika jos sitä vertaa 7 vuoteen tai 5 vuoteen joka noissa menisi jos saisin järjestelylainan.

Ulosotossa 10 lainaa tulee nostamaan kokonaisvelkamäärää melkoisesti ehkäpä noin 10000eur kaikkine kuluineen. eli en näe mitään järkeä lähteä ulosoton tiellle. toki jos pakko on niin sitten on mutta nyt kun olen töissä tämä pitää jotenkin muuten ratkaista.

Kuinka paljon maksat vuokraa ja oletko ajatellut hankkia halvemman asunnon tai peräti kimppakämppään siksi aikaa kun lyhennät velkaa? Entä ottaisiko joku sukulainen tai tuttava sinut nurkkiisi asumaan?

• velkainen mies
        kaikessa missä voit kirjoitti:

Kuinka paljon maksat vuokraa ja oletko ajatellut hankkia halvemman asunnon tai peräti kimppakämppään siksi aikaa kun lyhennät velkaa? Entä ottaisiko joku sukulainen tai tuttava sinut nurkkiisi asumaan?

Tällä hetkellä asun kaksiossa hieman kauempana keskustasta joten vuokrakin lienee inhimillinen 500e se kimppakämppä ei ehkä oikein toimi kohdallani en kestä nyt oikein seuraa haluun olla yksin. samoin sukulaisten nurkkiin en suostu meneen jos ne nyt ottaiskaan.

samoin koitan säästää aivan kaikessa kokoajan. ruuan teen itse ja vielä ns halvalla tyylillä ja se sujuukin aika hyvin samoin töissä syön omia eväitä. kapakoissa ei luuhaa mutta kotona otan välillä jotta saa päätä nollattua. tupakkaa en käytä. marjoja on melko reilusti pakkasesa niitä keräsin metsästä ilmaiseksi.

Mutta minulla on se olljen korsi että jos nyt vaan jaksan ja pärjään vuodenvaihteen yli voin hakea Takuusäätiön takausta. se ratkaisisi tilanteeni kerta heitolla.

• Järkimies75

Ajatuksella niin ei tarvitsisi tuollaisia heitellä. en parku yhtään mitään. sanoin että maksan kaikki kyllä pois. sosiaalitoimistoon soitin pyytääkseni yhdistämis lainaa pääasiassa toki kysyin samalla mahdollisuutta muihin avustuksiin.

Olen ollut ikäni töissä ja maksanut valtiolle veroja. samoin kaikki lainani olen aina maksanut takaisin niin maksan nämäkin. koko asian pointti on se että lainani ei ole mega suuri mutta se on pirstoutunut liikaa ja tarvitsisin järjestely lainan.

"Olen ollut ikäni töissä ja maksanut valtiolle veroja."

No miten helkkarissa voit sitten olla korviasi myöten veloissa?

2 000/kk netto on yli mediaanitulon. Tienaat siis enemmän kuin reippaasti yli puolet suomalaisista. Ymmärrätkö ettei sossulla ole omaa rahaa? Sossu käyttää veronmaksajien rahoja. Miksi sossun pitäisi käyttää mm. 1 000/kk tienaavien, mutta oman taloutensa kunnialla hoitavien, siivoojien maksamia veroja sinun hyväksesi?

Ei valtiolla tai kenelläkään ole velvollisuutta antaa sinulle halvempaa lainaa. Ei sinullakaan ole velvollisuutta vipata muille. Etkä varmasti vippaisi tuntemattomille, jotka eivät ole maksaneet entisiäkään velkojaan takaisin. Vaikka kuinka vakuuttelisivat että kyllä he maksavat kun jaksavat.

Jos ei ole vakuuksia ja rahat menevät kulutukseen, maksetaan isoa korkoa. Jos vippaa lisää ja lisää, velat "pirstoutuvat". Mitä enemmän velkaa, sitä köyhemmin joutuu elämään tulevaisuudessa. Tämän kyllä tiesit lainaa ottaessasi.

"sanoin että maksan kaikki kyllä pois."

Oikea asenne. Näin pitää toimia. Onnea matkaan!

• Ammattilainen

Velkaneuvojalle heti ajanvaraus. Vaikuttaa siltä että tuossa tilanteessa on järkevintä antaa ammattilaisen hoitaa neuvottelut velkojien kanssa. Kannattaa yrittää velkojen kohtuullistamista. Paras ratkaisu on pankkilaina kohtuullisemmalla korolla. Ihmettelen miksi et sellaista saisi jos sinulla on säännöllinen työ, eikä vielä maksuhäiriömerkintöjä?????

• velkainen mies

Järkimiehelle75 vastaus että niinkuin kerroin. olin alunperin jo melkoisesti velkainen siis mm asuntovelkaa. siihen tuli aivan puskista avioero talo myyntiin ja sitten mentiin "sumussa" 1-2 vuotta. jolloin noi velat lisääntyi entisestään.

tällä hetkellä minulla onkin kohtuu hyvä palkka olen siihen tyytyväinen ja sen turvin nämä maksetaan kyllä aikanaan pois. tilanteessani hyvää on se että v2010 en ole velkaantunut lisää vaan nämä kaikki on "vanhaa" perua nyt olen ryhdistynyt mutta toki noi velat on päällä.

Ammattilaiselle vastaan että sitä minäkin ihmettelen lopulta toi velkani ei ole kuin yhden autolainan verran eli ei tänäpäivänä paljoa mitään. arvelen suurimmaksi syyksi sen että minulla oli tässä jokin aika sitten erittäin paha pikavippi kierrekkin päällä ja pankkihenkilöthän sen näkee tilitiedoistani. siis kaikki vipit maksettiin kyllä ajallaan pois mutta niitä otettiin ainakin 5 kpl joka kuukausi pitkän aikaa.

• Kokeileppas tuota

Järkimiehelle75 vastaus että niinkuin kerroin. olin alunperin jo melkoisesti velkainen siis mm asuntovelkaa. siihen tuli aivan puskista avioero talo myyntiin ja sitten mentiin "sumussa" 1-2 vuotta. jolloin noi velat lisääntyi entisestään.

tällä hetkellä minulla onkin kohtuu hyvä palkka olen siihen tyytyväinen ja sen turvin nämä maksetaan kyllä aikanaan pois. tilanteessani hyvää on se että v2010 en ole velkaantunut lisää vaan nämä kaikki on "vanhaa" perua nyt olen ryhdistynyt mutta toki noi velat on päällä.

Ammattilaiselle vastaan että sitä minäkin ihmettelen lopulta toi velkani ei ole kuin yhden autolainan verran eli ei tänäpäivänä paljoa mitään. arvelen suurimmaksi syyksi sen että minulla oli tässä jokin aika sitten erittäin paha pikavippi kierrekkin päällä ja pankkihenkilöthän sen näkee tilitiedoistani. siis kaikki vipit maksettiin kyllä ajallaan pois mutta niitä otettiin ainakin 5 kpl joka kuukausi pitkän aikaa.

www.omillejaloille,fi ja takuusäätiön sivut joissa on laskureita ja muuta asiaa. Paikalliset a-killat antavat velallisille myös neuvontaa. Takuusäätiön kauttas saat lainaa omasta pankista ja prosessio vie n. puoli vuotta, niin ja sitä ei saa kuin kerran. Oletko hakenut asumistukea? Kirkon diakonia antaa myös apua vähätuloisille
        Ulosotto perii joka lyhennyksen tilityksestä 7 egeä, joten kalliiksi tulee laskujen maksut sitä kautta,
        Kyllä ne asiat saa jotain kautta järjestymään.

• Jepes

Kyllä sinä pääset tuolla asenteella kuiville ihan järkevässä ajassa. Mulle itselle tulee mieleen Takuu-Säätiö ja sitten, että JOS kokeilisit pyytää edes jonkinlaista lainaa pienemmistä pankeista (mitä nämä on paikallisosuuspankit, Aktia, Tapiola-pankki jne. Ei sitä tiedä, jos tärppäisi. Sulla on kuitenkin töitä ja ihan kohtuutulot. Velkaneuvojalle kannattaa tietysti varata aika. Kun kerran töitä ja rahantuloa on, niin kyllä siihen ratkaisu löytyy, ammattilaiset ainakin sen keksivät. Yritä vielä sieltä sossustakin sitä kymppitonnin lainaa, tai edes pienempää velkaa.
      Jos sulla on parin tonnin nettotulot, niin nuukempi saattaisi saada siitä lähemmäs tonnin säästöön. Sillä rahalla maksaa lainaa hyvää vauhtia, vaikka korko olisi kovempikin. Kun sitä tekisit jonkun aikaa, niin siinä olisi kunnon näyttö esim. pankille tai Takuu-Säätiöön, että maksat lainaa tosissasi pois.
      Puolen vuoden päästä asiasi ovat tuolla asenteella varmasti paljon paremmalla tolalla! Tsemppiä taisteluun!

• metall-leidi

Jos on säännölliset tulot ja vaktuinen työpaikka niin Takuu- säätiön puoleen kannattaa kääntyä. Niillä on velan katto 34000 jos haet sieltä velkatakausta niin ennen hakua koeta saada velkasi mahtumaan 34000.n tuhanteen. Ja kun sulla on nettotulot 2000€ niin jos sulle takaus myönnetään niin sulle lasketaan kohtuullisen kokoinen maksuvara millä velkaasi lyhennät.
        Takuu- Säätiö antaa siis velkatakauksen ja voit valita pankin mistä haet järjestelylainaa. Mulle myönnettiin takaus vuosi sitten ja laina on lähtenyt pinentymään mukavaa tahtia.
        Takuu- Säätiön sivuilta sain hyviä neuvoja ja kun oli vilpitön asenne maksaa velkani pois niin mä onnistuin ainakin saamaan takauksen.
        PS. kun laatii velkahakemusta niin siihen pitää laittaa kaikki velkojat eli hakemuksessa on oltava ehdottoman rehellinen ja realistinen.Kunnallinen velkaneuvoja antaa hyvää apua hakemuksen laadinnassa. Nyt vaan toimi ja äkkiä aika velkaneuvojalle ja hakemukset pika pikaa Takuu Säätiöön.

• Vähemmälläin ellää
        metall-leidi kirjoitti:

Jos on säännölliset tulot ja vaktuinen työpaikka niin Takuu- säätiön puoleen kannattaa kääntyä. Niillä on velan katto 34000 jos haet sieltä velkatakausta niin ennen hakua koeta saada velkasi mahtumaan 34000.n tuhanteen. Ja kun sulla on nettotulot 2000€ niin jos sulle takaus myönnetään niin sulle lasketaan kohtuullisen kokoinen maksuvara millä velkaasi lyhennät.
        Takuu- Säätiö antaa siis velkatakauksen ja voit valita pankin mistä haet järjestelylainaa. Mulle myönnettiin takaus vuosi sitten ja laina on lähtenyt pinentymään mukavaa tahtia.
        Takuu- Säätiön sivuilta sain hyviä neuvoja ja kun oli vilpitön asenne maksaa velkani pois niin mä onnistuin ainakin saamaan takauksen.
        PS. kun laatii velkahakemusta niin siihen pitää laittaa kaikki velkojat eli hakemuksessa on oltava ehdottoman rehellinen ja realistinen.Kunnallinen velkaneuvoja antaa hyvää apua hakemuksen laadinnassa. Nyt vaan toimi ja äkkiä aika velkaneuvojalle ja hakemukset pika pikaa Takuu Säätiöön.

Suu säkkiä myöten. Pikavipit kannattaa kiertää kaukaa. Semmoinen on laillista ryöstöä. Halonenkin huolissaan.

• kdjk
        Vähemmälläin ellää kirjoitti:

Suu säkkiä myöten. Pikavipit kannattaa kiertää kaukaa. Semmoinen on laillista ryöstöä. Halonenkin huolissaan.

Nyt pelaamaan bingoa. Saat voitoilla lahjakortteja mm- s-ja k-kauppoihin :) Ilmainen kymppi kaikille!

http://www.bingoon.fi suosittelijaksi mimmuliini

Saatte ilmaisen kympin kun laitatte suosittelijaksi mimmuliini Ilman suosittelijaa vain 5€

• 4+9

Ihmettelen kyllä miten tuohon jamaan voi päätyä?? Itellä n. 40000e lainaa, omistus kaksio ja n. 10000e arvoinen auto plus muu irtaimisto. Eikä ikääkään ole kun 22v ja tässä jo 3,5v asustellu että kun lyhentelen lainaa n. 600e kuussa korot niin ei mitään ongelmaa ja asunto on oma jo silloin kun vielä nuori olen sit voi vaihtaa ehkä isompaan. Vloputkin on varaa viettää baarissa. Tulot suht samat kuin aloittajalla.
      Koita nyt pärjätä ja ikävää että monien täytyy oppia asiat kantapään kautta!

• Lainat loppuu

Peri varallisuuttaan tyhjästä on paljon vaikeampi lähteä tietenkin vaikuttaa onko asuntosi Eirassa vai Utsjoella ? Mitenkään järkevästihhän et talouttasi hoida viikonloput baarissa dokaat.

• älälyö

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä on ihminen viisas...

• Anonyymi

olisiko ollut lainoja ottaessa syytä miettiä kun on niitä lainoja ottanut...perkelettäkö täällä itket typeryyttäsi
        olisiko ollut syytä elää tulojensa mukaan ja jättää ne "elvistelyt" (ulkomaanmatkat, muotivaatteet, ym.) jos olet velkaa saanut tehtailtua jo 35000€ ja nyt sitten itketään mistä rahat velkoihin.

• 12345678kk

Minä voin lainata jollaintavoin taattua koronmaksua vastaan . Asioista voi neuvotella

• 65jf
        12345678kk kirjoitti:

Minä voin lainata jollaintavoin taattua koronmaksua vastaan . Asioista voi neuvotella

A:ota viikonlopputyö,esim: taksinkuljetus
        B: muuta halvempaan asuntoon, yksiöön
        C: en tiedä saatko asumistukea kelalta?

• ,
        65jf kirjoitti:

A:ota viikonlopputyö,esim: taksinkuljetus
        B: muuta halvempaan asuntoon, yksiöön
        C: en tiedä saatko asumistukea kelalta?

Rakennuksille virishommiin. Siivoojakin saa helposti kympin tunnilta. Eipähän näy missään, muuta kun käteisenä :-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3627
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3277
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2561
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2468
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2164
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe