Palstan älyköille pulma

Visa Bulman

Nyt kannattaa keskittyä parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Toista kaltaista pulmaa ei tultane aivan piakkoin esittämään. Sittenpä vain kohti varsinaista tehtävää. Yhdistä nämä . . kaksi pistettä.

42

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtävän

      : hups,ne menikin päällekkäin!

      • Visa Bulman

        Tehtävä vaatii erityistä tarkkaavaisuutta.


    • pistinpäs

      Tämä selvä!

      • Visa Bulman

        Lopputulema vaatii kuitenkin vielä hiomista.


    • ykkösälykkö

      .

      • saunasta tullut

        täytyy olla oikein, sillä noin mäkin oisin toin ratkaissut :)


      • Visa Bulman

        Kuten arvata saattoikin, ei palstan parhaimmistolta vierähtänyt kunnon kotvaakaan oikean ratkaisun keksimiseen. Onnittelut kaikille.


    • kaisa.paulig.

      Kun tullee miinus, niin onko se oikea aina se ainova oikia vastaus?
      Tai tuommonen otsikko, joka ei kerro kenellekkään mittään.
      En saanu tuota miinusta pois tuolta peukusta. Tehtävä ol ihan hyvä, mutta vastauksen meinasin ensin siihen.
      Sitten meinasin tuohon otsikon paikalle älytä.
      Aattelin vaan, että olis eka kerta metka vastata johonnii älyköiele osotettuun kysymykseen sillä viisiin niinku
      tyhymät vastais. Että mänis vuan sekkii kaisa.pauligin piikkiin, mutta aena vuan männöö tunkeiluks.

      • Visa Bulman

        Moniin visaisempiin ongelmiin löytyy useita oikeita ratkaisuja. Niin tähänkin. Onnittelut.


    • pulmu visainen

      milloin 1 1 = 1

      ei liity ihmisiin

      • ykkösälykkö

        a = 1
        b = 1
        a = b
        a2 = b2
        a2 - b2 = 0
        (a-b)(a b) = 0
        (a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
        1(a b) = 0
        (a b) = 0
        1 1 = 0
        2 = 0
        1 = 0
        1 1 = 1


      • kaesa.paoliggi.

        tunkeutumatta viärään seoraan, mutta hyvitystä pittää suaha aekaan, jos jonnii poskee pitkin on kaesa.paoligin taatta vierähtänt semmonen kun pisara.

        Viärä vastaashan se tuassiisa, kun liitty niämmä sittennii immeisiin. Pyyhitään poekkeen, ennenkö kerkijää toenen pisara siihen yhtyvä.

        Sillä laella. Onko nyt paremp olla?


      • pulmu vis..
        ykkösälykkö kirjoitti:

        a = 1
        b = 1
        a = b
        a2 = b2
        a2 - b2 = 0
        (a-b)(a b) = 0
        (a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
        1(a b) = 0
        (a b) = 0
        1 1 = 0
        2 = 0
        1 = 0
        1 1 = 1

        olla tahi olla olemati. En ymmärtäny mittään. Oon minä noitaki pyöritelly vaan en ole viimesiin vuosikymmeniin tarvinnu joten.....joku kakkosälykkö saa sanoa sanasensa ratkaisustasi. Hyvä yritys, kehityskelpoinen yksilö olet.


      • pulmu vis...
        kaesa.paoliggi. kirjoitti:

        tunkeutumatta viärään seoraan, mutta hyvitystä pittää suaha aekaan, jos jonnii poskee pitkin on kaesa.paoligin taatta vierähtänt semmonen kun pisara.

        Viärä vastaashan se tuassiisa, kun liitty niämmä sittennii immeisiin. Pyyhitään poekkeen, ennenkö kerkijää toenen pisara siihen yhtyvä.

        Sillä laella. Onko nyt paremp olla?

        esitys. Mulle ois riittäny vesipisara kun ei ole vollottanut aikoihin. Ei sillä, aiheista ei pula mutta lie kuivettunu tiehyeet.

        Pojo sulle tästä, oivalsit!


      • pulmu vis...

        Mikä on "viattoman viisauden tila"?

        Milloin olemme täysin avoimia, ilman mitään esittämisiä, naamioita ja täysin rehellisesti sitä mitä olemme?


      • kakkosälykkö
        pulmu vis.. kirjoitti:

        olla tahi olla olemati. En ymmärtäny mittään. Oon minä noitaki pyöritelly vaan en ole viimesiin vuosikymmeniin tarvinnu joten.....joku kakkosälykkö saa sanoa sanasensa ratkaisustasi. Hyvä yritys, kehityskelpoinen yksilö olet.

        visassa ei pitäisi esittää kysymystä minkä vastausta ei itse tiedä tai ymmärrä.

        pisteet ykkösälykölle


      • kakkosälykkö
        pulmu vis... kirjoitti:

        Mikä on "viattoman viisauden tila"?

        Milloin olemme täysin avoimia, ilman mitään esittämisiä, naamioita ja täysin rehellisesti sitä mitä olemme?

        vastasyntyneenä ja kuolleena


      • pulmu vis...
        kakkosälykkö kirjoitti:

        visassa ei pitäisi esittää kysymystä minkä vastausta ei itse tiedä tai ymmärrä.

        pisteet ykkösälykölle

        älä ole tosikko. En jaksanut miettiä...tää on leikkiä.
        Olisi pitänyt esittää sitten näin

        yksi ynnä yksi on yksi. :))


      • pulmu vis..
        kakkosälykkö kirjoitti:

        vastasyntyneenä ja kuolleena

        mutta en hakenut tätä. Uusi yritys?


      • nukkumaija
        pulmu vis... kirjoitti:

        Mikä on "viattoman viisauden tila"?

        Milloin olemme täysin avoimia, ilman mitään esittämisiä, naamioita ja täysin rehellisesti sitä mitä olemme?

        uskoisin niin.


      • pulmu vis...
        nukkumaija kirjoitti:

        uskoisin niin.

        Näin on. Unista riittäisi juttua vaikka miten. Niistä tiedetään niin vähän. Mielenkiintoista tutkailla kirjoja oikeasta unitutkimuksesta. Ei mitään yhden symbolin selityksiä.


      • pulmu vis..
        ykkösälykkö kirjoitti:

        a = 1
        b = 1
        a = b
        a2 = b2
        a2 - b2 = 0
        (a-b)(a b) = 0
        (a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
        1(a b) = 0
        (a b) = 0
        1 1 = 0
        2 = 0
        1 = 0
        1 1 = 1

        tarkotit näin
        a² = b²

        mihin muihin noita potensseja :)) tuli?


      • Visa Bulman
        ykkösälykkö kirjoitti:

        a = 1
        b = 1
        a = b
        a2 = b2
        a2 - b2 = 0
        (a-b)(a b) = 0
        (a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
        1(a b) = 0
        (a b) = 0
        1 1 = 0
        2 = 0
        1 = 0
        1 1 = 1

        yhtälöiden harmonia. Myyt eskimoille jääkaappeja.


      • kuntaliitoksissa,
        Niissä voidaan saada jopa tulos 1 1 1 1=1


    • :D

      enää muita älyköit jäljell kun Nittaminax :D

      • :B

        älystä tietookaa:○○♦(--


      • 1+1=1

        ..niinpä hän pitää täällä itselleen tietovisailua :))).


    • busa vilman

      Kuka palstalainen käyttää nicciä kaisapaulig
      entä vonheideberg
      entä visa bulman
      entä tulisilla

      • :B

        :D. Ei älystä tietookaan.


      • hhhhhhhhhhhhhhhhhhh

        samat nimmarit muillakin palstoilla
        ei yllätä
        tulisilla 50


      • edpasoe+0´1
        hhhhhhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        samat nimmarit muillakin palstoilla
        ei yllätä
        tulisilla 50

        synnove.täällä ja 50


      • :B♥
        hhhhhhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

        samat nimmarit muillakin palstoilla
        ei yllätä
        tulisilla 50

        Istu jääpuikkoon, vaikeutesi on heti voiton puollella


    • pulmu vis..

      elämässä pärjäämisen edellytys ei ole niinkään korkea älykkyys kuin hyvä työmuisti :))

      Oletko samaa mieltä?

      • Visa Bulman

        Elämisen laatua parantaa korkea älykkyys.


      • Älytöntä
        Visa Bulman kirjoitti:

        Elämisen laatua parantaa korkea älykkyys.

        ei tosiälyköt kirjoittele.


      • Visa Bulman
        Älytöntä kirjoitti:

        ei tosiälyköt kirjoittele.

        Kirjoittelethan sinäkin.


    • mitäs mä täällä teen

      tällä palstalla ... salli mun nauraa :DDDDD

      täältä on häippäs jo kaikki joilla on yli 2 aivosolua

      • .

        sinä jäit.


      • ' '
        . kirjoitti:

        sinä jäit.

        '
        niin, ja on ainoa palstalla kirjoittava
        itse kysyy ja itse vastaa :DDDDD


      • Keille. Kiltti, keille ei mille. Päättelen, että tämän kirjoittaja ei ole häipynyt.


    • Teemuna

      Kun olen älykkö niin en kommentoi tätä. Dee dee.

      • Kahvimuna

        kommentoit RUHAHAHHAA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe