Nyt kannattaa keskittyä parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Toista kaltaista pulmaa ei tultane aivan piakkoin esittämään. Sittenpä vain kohti varsinaista tehtävää. Yhdistä nämä . . kaksi pistettä.
Palstan älyköille pulma
42
515
Vastaukset
- tehtävän
: hups,ne menikin päällekkäin!
- Visa Bulman
Tehtävä vaatii erityistä tarkkaavaisuutta.
- pistinpäs
Tämä selvä!
- Visa Bulman
Lopputulema vaatii kuitenkin vielä hiomista.
- ykkösälykkö
.
- saunasta tullut
täytyy olla oikein, sillä noin mäkin oisin toin ratkaissut :)
- Visa Bulman
Kuten arvata saattoikin, ei palstan parhaimmistolta vierähtänyt kunnon kotvaakaan oikean ratkaisun keksimiseen. Onnittelut kaikille.
- kaisa.paulig.
Kun tullee miinus, niin onko se oikea aina se ainova oikia vastaus?
Tai tuommonen otsikko, joka ei kerro kenellekkään mittään.
En saanu tuota miinusta pois tuolta peukusta. Tehtävä ol ihan hyvä, mutta vastauksen meinasin ensin siihen.
Sitten meinasin tuohon otsikon paikalle älytä.
Aattelin vaan, että olis eka kerta metka vastata johonnii älyköiele osotettuun kysymykseen sillä viisiin niinku
tyhymät vastais. Että mänis vuan sekkii kaisa.pauligin piikkiin, mutta aena vuan männöö tunkeiluks.- Visa Bulman
Moniin visaisempiin ongelmiin löytyy useita oikeita ratkaisuja. Niin tähänkin. Onnittelut.
- pulmu visainen
milloin 1 1 = 1
ei liity ihmisiin- ykkösälykkö
a = 1
b = 1
a = b
a2 = b2
a2 - b2 = 0
(a-b)(a b) = 0
(a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
1(a b) = 0
(a b) = 0
1 1 = 0
2 = 0
1 = 0
1 1 = 1 - kaesa.paoliggi.
tunkeutumatta viärään seoraan, mutta hyvitystä pittää suaha aekaan, jos jonnii poskee pitkin on kaesa.paoligin taatta vierähtänt semmonen kun pisara.
Viärä vastaashan se tuassiisa, kun liitty niämmä sittennii immeisiin. Pyyhitään poekkeen, ennenkö kerkijää toenen pisara siihen yhtyvä.
Sillä laella. Onko nyt paremp olla? - pulmu vis..
ykkösälykkö kirjoitti:
a = 1
b = 1
a = b
a2 = b2
a2 - b2 = 0
(a-b)(a b) = 0
(a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
1(a b) = 0
(a b) = 0
1 1 = 0
2 = 0
1 = 0
1 1 = 1olla tahi olla olemati. En ymmärtäny mittään. Oon minä noitaki pyöritelly vaan en ole viimesiin vuosikymmeniin tarvinnu joten.....joku kakkosälykkö saa sanoa sanasensa ratkaisustasi. Hyvä yritys, kehityskelpoinen yksilö olet.
- pulmu vis...
kaesa.paoliggi. kirjoitti:
tunkeutumatta viärään seoraan, mutta hyvitystä pittää suaha aekaan, jos jonnii poskee pitkin on kaesa.paoligin taatta vierähtänt semmonen kun pisara.
Viärä vastaashan se tuassiisa, kun liitty niämmä sittennii immeisiin. Pyyhitään poekkeen, ennenkö kerkijää toenen pisara siihen yhtyvä.
Sillä laella. Onko nyt paremp olla?esitys. Mulle ois riittäny vesipisara kun ei ole vollottanut aikoihin. Ei sillä, aiheista ei pula mutta lie kuivettunu tiehyeet.
Pojo sulle tästä, oivalsit! - pulmu vis...
Mikä on "viattoman viisauden tila"?
Milloin olemme täysin avoimia, ilman mitään esittämisiä, naamioita ja täysin rehellisesti sitä mitä olemme? - kakkosälykkö
pulmu vis.. kirjoitti:
olla tahi olla olemati. En ymmärtäny mittään. Oon minä noitaki pyöritelly vaan en ole viimesiin vuosikymmeniin tarvinnu joten.....joku kakkosälykkö saa sanoa sanasensa ratkaisustasi. Hyvä yritys, kehityskelpoinen yksilö olet.
visassa ei pitäisi esittää kysymystä minkä vastausta ei itse tiedä tai ymmärrä.
pisteet ykkösälykölle - kakkosälykkö
pulmu vis... kirjoitti:
Mikä on "viattoman viisauden tila"?
Milloin olemme täysin avoimia, ilman mitään esittämisiä, naamioita ja täysin rehellisesti sitä mitä olemme?vastasyntyneenä ja kuolleena
- pulmu vis...
kakkosälykkö kirjoitti:
visassa ei pitäisi esittää kysymystä minkä vastausta ei itse tiedä tai ymmärrä.
pisteet ykkösälykölleälä ole tosikko. En jaksanut miettiä...tää on leikkiä.
Olisi pitänyt esittää sitten näin
yksi ynnä yksi on yksi. :)) - pulmu vis..
kakkosälykkö kirjoitti:
vastasyntyneenä ja kuolleena
mutta en hakenut tätä. Uusi yritys?
- nukkumaija
pulmu vis... kirjoitti:
Mikä on "viattoman viisauden tila"?
Milloin olemme täysin avoimia, ilman mitään esittämisiä, naamioita ja täysin rehellisesti sitä mitä olemme?uskoisin niin.
- pulmu vis...
nukkumaija kirjoitti:
uskoisin niin.
Näin on. Unista riittäisi juttua vaikka miten. Niistä tiedetään niin vähän. Mielenkiintoista tutkailla kirjoja oikeasta unitutkimuksesta. Ei mitään yhden symbolin selityksiä.
- pulmu vis..
ykkösälykkö kirjoitti:
a = 1
b = 1
a = b
a2 = b2
a2 - b2 = 0
(a-b)(a b) = 0
(a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
1(a b) = 0
(a b) = 0
1 1 = 0
2 = 0
1 = 0
1 1 = 1tarkotit näin
a² = b²
mihin muihin noita potensseja :)) tuli? - Visa Bulman
ykkösälykkö kirjoitti:
a = 1
b = 1
a = b
a2 = b2
a2 - b2 = 0
(a-b)(a b) = 0
(a-b)(a b)/(a-b) = 0/(a-b)
1(a b) = 0
(a b) = 0
1 1 = 0
2 = 0
1 = 0
1 1 = 1yhtälöiden harmonia. Myyt eskimoille jääkaappeja.
- :D
enää muita älyköit jäljell kun Nittaminax :D
- :B
älystä tietookaa:○○♦(--
- 1+1=1
..niinpä hän pitää täällä itselleen tietovisailua :))).
- busa vilman
Kuka palstalainen käyttää nicciä kaisapaulig
entä vonheideberg
entä visa bulman
entä tulisilla- :B
:D. Ei älystä tietookaan.
- hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
samat nimmarit muillakin palstoilla
ei yllätä
tulisilla 50 - edpasoe+0´1
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
samat nimmarit muillakin palstoilla
ei yllätä
tulisilla 50synnove.täällä ja 50
- :B♥
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
samat nimmarit muillakin palstoilla
ei yllätä
tulisilla 50Istu jääpuikkoon, vaikeutesi on heti voiton puollella
- pulmu vis..
elämässä pärjäämisen edellytys ei ole niinkään korkea älykkyys kuin hyvä työmuisti :))
Oletko samaa mieltä?- Visa Bulman
Elämisen laatua parantaa korkea älykkyys.
- Älytöntä
Visa Bulman kirjoitti:
Elämisen laatua parantaa korkea älykkyys.
ei tosiälyköt kirjoittele.
- Visa Bulman
Älytöntä kirjoitti:
ei tosiälyköt kirjoittele.
Kirjoittelethan sinäkin.
- mitäs mä täällä teen
tällä palstalla ... salli mun nauraa :DDDDD
täältä on häippäs jo kaikki joilla on yli 2 aivosolua- .
sinä jäit.
- ' '
. kirjoitti:
sinä jäit.
'
niin, ja on ainoa palstalla kirjoittava
itse kysyy ja itse vastaa :DDDDD
- Teemuna
Kun olen älykkö niin en kommentoi tätä. Dee dee.
- Kahvimuna
kommentoit RUHAHAHHAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514