Bandawagon

j0elArmi4

Yleensähän nää wagonit tuaraan esiin vasta tualla keväällä, mutta tepsin mahdollisuudet on kuitenkin jo tyrittty ja valmetajaa ei tahrota päästää millään pois niin mu miälestä on ihan asiallista alkaa miättimää vähän, että kenellä sitä menestystä sitte sois ja kenelle ei.

Tästä ässie uuresta kaverista kovin innostuneena täytyy sanoa, että ässät on yks semmonen kenen wagoniin hyppään hetimitten. Sitten toinen on homot ilman fyysistä kuntoa (tunnetaan myös nimellä HIFK). On Granlundia, on Peltosta ja on vaikka mitä. Ja oha se aina hianoo ku tämmöne perinteikäs seura niinku hifki menestyy sit ees sen kerra 15 vuodes.

Jos tässä nyt viälä alkaa avautumaa vähä näistä ns. hatewagoneista nii eiköhä tää ala oleen aika hyvä. Jos nyt joku täytyy sanoa mikä ottaa kunnolla päähä ni se on kärpät. Kärpille ei missään nimessä muuta kuin paskaa. Jypille samat. Ja sitte nää hmv joukkueet, kuten Kalpa, Ilves ja Pelicans sais kans sössii hommat tepsin malliin hyvissä ajoin.

2

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ivövf

      Gloryhunterit näköjään pitävät ensin hiljaiseloa koko kiekosta, jonka jälkeen käännetään takit. Mikäli töpseli vielä joskus menestyy niin sitten mennään taas sankoin joukoin hallille fanittamaan. Eihän siinä mitään. Mitäs muuten sitten teet kun Kärpät ja Jyp tuottaa sulle vielä monta pettymystä tällä kaudella? Alkaako sen jälkeen ruotsin liiga kiinnostaa enemmän? Vaiko mestis? GO TUTO GO!!

      • Samamiäs

        Enhä mää tiäräks sää niinku tepsiä oo täsä hylkäämässä tai näi. Kyse on pikemminki siitä, että tää kausi nyt on vaa menny pipariks ja ehkä on parempi jo ruveta hundeeraamaa tota seuraavaa. Ja vaikka tilanne on tämä niin mielenkiinto Sm-liigaa kohtaan ei silti poistu. Ja iskeehän sieltä sitten silmään ne itselle aina mieluisimmat joukkuuet. Itellä on just aika pitkälti hifk, ässät ja jokerit ne mitä tiärksää niinku aktiivisemmin seuraan ku ite ollaan ulkona. Ja mitä sitte tulee näihi jyppeihi ja näätii niin tota..kyä mää sen kestän jos ja oikeestaan kun noi menestyy, mut kaikki mikä on niiltä pois on plussaa mun taulukoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe