äkkiä.leimeen tilalle jukka koivu tai juhani tamminen.seuraavat pelaajat voitaisiin kaupata johonkin toiseen seuraan
-jens skålberg
-marko kivenmäki
-mario valery trabucco
-janne hauhtonen
-tuomas suominen
tilalle
toni mäkiaho
matti aho
kokoonpano
Birner-Plihal-Laine
Hattunen-Virtala-Mäkiaho
Vahalahti-Erkinjuntti-Venäläinen
Aho-Kluuskeri-kolu
Berg-McCarthy
Kudelka-nordlund
järvinen-vittasmäki
nyt niitä
4
137
Vastaukset
- vätyksille
onkin varmasti kova kysyntä. Kivenmäestäkin oli kauhea kilpailu kesällä, että kuka onnekas saa omakseen.
- vähän saatanan
tyhmä!? Jos ei toi pärjää toi Laine tutossakaa, nii miten helvetissä sitten liigassa? Ny jumalauta järki kätösee ja kaeke maaelma Kluuskerit ja Laineet vegee. Mäkkäri ja Aho...No joo miksei.
- niin että kun
ei ole valmentajan suosiossa niin ei saa sitä peliaikaa tarkoitan nyt lainetta.sen kun vaan laittais 1 kenttää peliaikaa noin 15-20min per ottelu yv vastuuta niin huomaisit yhtä äkkiä että lanehan on joukkueen paras maalintekijä.mut ei kun ostellaan jotain vitun trabuccoja millä ei ole mitään tekemistä
- ss99
niin että kun kirjoitti:
ei ole valmentajan suosiossa niin ei saa sitä peliaikaa tarkoitan nyt lainetta.sen kun vaan laittais 1 kenttää peliaikaa noin 15-20min per ottelu yv vastuuta niin huomaisit yhtä äkkiä että lanehan on joukkueen paras maalintekijä.mut ei kun ostellaan jotain vitun trabuccoja millä ei ole mitään tekemistä
Hantta Virta . Hantta osaa niin nätistä niitä silmiä pyörittää.
Se on hyvä vake
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174