Muutama viikko sitten avasin Saunalahden 10/1 megabitin kaapelimodeemiliittymän. Nopeustesteissä tulokseksi tuli yleensä noin 8,5-9 megabittiä. Mutta tänään nopeus on pudonnut dramaattisesti johonkin 0,3 megabittiin. Mistähän tällainen hidastuminen voi johtua? Pitäisikö resetoida kaapelimodeemi?
Saunalahti hidastui
3
476
Vastaukset
- irtokarkki 567
Nyt nopeusmittaus antaa taas samoja lukemia kuin aikaisemmin eli noin 8,5-9 megabittiä. Toivottavasti ei enää toistu tuollainen hitaus.
- irtokarkki 567
Nyt nopeusmittaus antaa dovnload-nopeudeksi 4,38 megabittiä/sekunti. Eli taas jäädään reilusti luvatusta.
- Pyyhis
Jos asut kerros- tai rivitalossa, niin kaapelimodeemiyhteys on tavallaan jaettu muiden käyttäjien kanssa. Jos esimerkiksi talossa joku käyttäjä warettaa runsaasti tai jollain on vikaa vaikka kaapelipistokkeessa tai päätelaitteessa, niin se saattaa häiritä muiden käyttäjien yhteyksiä. Kokeile resetoida modeemisi, jolloin se hakee uudelleen taajuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939