Vuonna 2006 Hämeenlinnan konventissa eräs espoolainen sisar kertoi lavalta oman saarnaamiskokemuksensa. Tuo kokemus ei ollut ihan arkipäiväinen, vaan se koski silloista arkkipiispaa Jukka Paarmaa. Ihan kaikki ei ollut kunnossa tuossa kokemuksessa. Arkkipiispa Paarma tyrmäsi myöhemmin täysin ne tiedot, mitä hänestä oli sanottu.
Kuka puhuu totta? Kuka valehtelee? Voit tehdä asiasta omia johtopäätöksiä tutustumalla tähän nettisivuun:
http://koti.mbnet.fi/jpoika/paarma/
Erään JT-konventtikokemuksen luotettavuus
5
308
Vastaukset
- MyötöHäpeä
puhutella. Tässäkin tulee ilmi, kuinka johtaja on auktoriteetti. Kyllä Jahvetit ovat tyhmiä!
- Huippu (M)asentaja
Näistä konventtikokemuksista kuulin huhuja, kun vielä mukana olin. Kuuluisa "eräs veli" poltti siltansa seurakunnan silmäätekeviin, kun ei suostunut siihen, että veljen kokemus olisi väännetty tapahtuneeksi lentokoneessa matkalla Yhdysvaltoihin. Kaveri oli hätinä ruotsissa käynyt.
Ilmeisesti paine saada konventteihin rajuja ja hätkähdyttäviä kokemuksia saa fanaatikko todistajat venyttämään totuutta. - hauska juttu!
Kiitos kun tuot esille kaikkia aihepiiriin liittyviä mielenkiintoisia tapahtumia. Siinäpä oli hauskankuuloinen satu, jota vielä iloisesti nauraen ja taputtaen säestettiin. Voi että tunnen myötähäpeää jehovantodistajia kohtaan! Tosi nolo juttu. Eikö kokemuksen kertojaa tavoiteta tai löydetä mistään? Luulisi että seurakuntakin antaisi jotain sanktioita, jos valehdellaan konventissa kokemuksista?
Tämä juttu piristi mun yötä, pidetään ketju esillä :) - salaisuus?
kuulemassa kyseistä "kokemusta". Nyt voi jutulle vain nauraa. Toivottavasti minulla ei jää suu ammolleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1093233Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2482046Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631974- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701063