Mikä näistä lääkkeistä teidän tietämyksen tai kokemusten perusteella aiheuttaa eniten hiustenlähtöä: Lyrica, Sertralin vai Oxamin? Minulle kyseinen lääkitys ja hiusten lähdölle ei näy loppua! Hiukset lähtevät siis juurineen.. :(
Vastaukset 3
- endokrin.
En käytä mitään mainitsemistasi, mutta on mahdollista, että lääkkeesi ovat laskeneet kilpirauhashormonit liian alas (TSH ja T4V). Pyydä endokrinologia analysoimaan laboratoriotulokset. Katso mahdollisia muita oireita Kilpirauhasliiton sivuilta.
Psykiatrit eivät osaa endokrinologiaa, samoin arvauskeskuslääkärit. - tyzy
aiemmin mulla oli tosi tuuhea tukka, mutta heti kun aloin käyttää Lyricaa, alkoi hiukset lähteä... en tiedä lähteekö ne kokonaan vai loppuuko jos lopetan lääkityksen. Mun oma lääkäri ei olis määränny tota Lyricaa mut kävin yksityisellä ja heti tuli resepti.
- apua!
Olen nyt löytänyt paljon ihmisten kirjoituksia netistä siitä, että Lyrica on aiheuttanut hiustenlähtöä (mm. hakusanoilla "losing hair lyrica" ja "hair loss lyrica") . Onko kellään kokemusta siitä, kasvaako hiukset takaisin paksummaksi, kun on lopettanut Lyrican käytön, vai jääkö hiukset pysyvästi ohuiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86790
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 61575
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545- 27539
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537