Käykö näin muille? Kestotilauksena maksettu lehti ei tulekkaan. Näin käynyt jo useasti lauantaiaamuisin. Onko jakelu niin vaikeaa hoitaa kunnolla???
Aamulehden jako
14
1204
Vastaukset
- loppui
Saman olen joutunut toteamaan. Lopetin tilauksen monestakin syystä.
- voi voi voi
rupes takkuaan, kun jako siirty postilta pois.
- POSTI PATE
Pelaa paremmin kuin postin aikana.Näyttöö on ei pelkkää puhetta.
- vai missä
jos se tuleekin postin takapihalla olevaan laatikkoon josta itse voi lehden noutaa
- Raivostunut
Keskustassa Kallion alueella. Omaan postilaatikkoon pitäisi siis tulla.
- meikäläinen10
Raivostunut kirjoitti:
Keskustassa Kallion alueella. Omaan postilaatikkoon pitäisi siis tulla.
Meillä kävi samalla lailla 2 vk sitten, Kalliossa myös. Kahtena päivänä viikolla jäi aamulehti tulematta. Laitoin aamulehdelle palautetta sähköpostilla, mutta en saanut mitään vastausta. Ennen sentään toimitettiin lehdet jälkikäteen. Näin on käynyt todella monta kertaa.
- meikäläinen10
meikäläinen10 kirjoitti:
Meillä kävi samalla lailla 2 vk sitten, Kalliossa myös. Kahtena päivänä viikolla jäi aamulehti tulematta. Laitoin aamulehdelle palautetta sähköpostilla, mutta en saanut mitään vastausta. Ennen sentään toimitettiin lehdet jälkikäteen. Näin on käynyt todella monta kertaa.
Jaa siis tänäänkään emme ole vielä lehtä saanut..... Harkintaan menee koko lehden peruuttaminen.
- Tylsikki
meikäläinen10 kirjoitti:
Jaa siis tänäänkään emme ole vielä lehtä saanut..... Harkintaan menee koko lehden peruuttaminen.
Voiko olla lehden syy jos ei jakelu toimi?? Mulle kävi viime kesänä kahdesti, ettei posti jakanut MITÄÄN. Molempina kertoina jouduin hakeen YLÄRIN toimituksesta. Ja tiedän että muutakin postia olis pitänyt tulla, esim. yks matkalasku, jonka toiset oli saanu. Onneks sain kuulla siitä, ja sitten hoidettiin se asia muuta kautta. KOSKAAN ne kadonneet/puuttuneet postit EI tulleet edes jälkikäteen, vaikka reklamoin niin postiin kuin lehteenkin. Mihin ne oikein katosi???
- Tylsikki
Tylsikki kirjoitti:
Voiko olla lehden syy jos ei jakelu toimi?? Mulle kävi viime kesänä kahdesti, ettei posti jakanut MITÄÄN. Molempina kertoina jouduin hakeen YLÄRIN toimituksesta. Ja tiedän että muutakin postia olis pitänyt tulla, esim. yks matkalasku, jonka toiset oli saanu. Onneks sain kuulla siitä, ja sitten hoidettiin se asia muuta kautta. KOSKAAN ne kadonneet/puuttuneet postit EI tulleet edes jälkikäteen, vaikka reklamoin niin postiin kuin lehteenkin. Mihin ne oikein katosi???
Unohdin mainita, et asun KERROSTALOSSA. Siis postilaatikosta ei kukaan vieny mitään.
- Jakelupäivystys
- aamuslehti
joku käy laatikollas jo ennen sua lauantai aamusin sitä harrastetaan paljon täl kyläl ei se aina jaon syytä
- myös vihastunut
Meillä myös Kalliossa jäänyt useasti tulematta, aina ilmoitan jakelupäivystykseen ja seuraavana päivä tulee lehtiä kaksin kappalein, mutta kuka nyt lukee vanhaa aamulehteä. K
- Kasperin Kyrs
Peruuttakaa tilaus, ja tilatkaa JALLU! Tulee kotiin huomiotta herättämättä ja Runkut voi vetää ennenkuin vaimo tulee kotiin,ja parempi sytyke saunan pesässä kuin tuohi,on sen verran rasvasia kuvia,että kyllä palaa!
- POSTI PATE
Kasperin Kyrs kirjoitti:
Peruuttakaa tilaus, ja tilatkaa JALLU! Tulee kotiin huomiotta herättämättä ja Runkut voi vetää ennenkuin vaimo tulee kotiin,ja parempi sytyke saunan pesässä kuin tuohi,on sen verran rasvasia kuvia,että kyllä palaa!
HYVIN SANOTTU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465821Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573165- 1832685
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112482mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132189- 292141
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151856- 151518
- 1481369
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2631215