Ostin noin kuukausi sitten jack & jonesilta noin kaheksankympin farkut. Oon pitänyt yhteensä ehkä pari viikkoa jalassa (pessyt kerran), ja sisäreiteen on jo ilmestynyt iso reikä ja kulumajälkiä. Myös etutaskuun, jossa pidän kännykkää, on tullut kännykän "nurkan" kohdalle (siis mihin se alanurkka yleensä asettuu) reikä.
Siis enpä oo tällaisia farkkuja ennen nähnyt, aikasemmat on kestänyt yleensä vuosia.
Onko tällaisissa tapauksissa mitään mahdollisuutta saada rahojaan takaisin? Koska kyllähän pitää voida mielestäni olettaa, että tämänhintaisset farkut kestäisivät käytössä enemmän kuin pari viikkoa...
jack & jones - uusiin farkkuihin reikiä
4
3688
Vastaukset
- jakobjoonas
kauppaan. Ei farkut kahdessa viikossa hajoa ellei ole sitten todella paksut reidet jotka hankaa yhteen tms...
- L0nza
Vähän myöhässä vastaus...mutta itselle kävi noin kahden kuukauden farkkujen käytön jälkeen ja menin kauppaan valittamaan, uudet farkuthan sieltä tuli mukisematta. Oli kuulemma ollut huonoa erää lokakuussa myynnisssä. Jack&Jones.
- hhhhhhfg
kyllä hintaa j&j farkuil on mutta ei mitään kovin priimaa tunnu olevan. jokut farkut kestää pirun hyvin ja jokut on semmosia että tuntuu että olis ostanu muutaman kympin halpisfarkut
- Anonyymi
Itselläni ollut pitkään jj farkkuja. 2-3vuotta sitten farkut kestivät hyvin. Nykyään farkkujen laatu on kyllä jotain ihan muuta. HM farkutkin kestävä pidempään ja hinta puolet halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920