Mistä niitä virolaisia timpureita???

pomomiess

Mistä niitä halpoja ja ahkeria virolaisia työmiehiä löytyy? Rakennusurakka alkamassa, ja tarvitsisin työvoimaa. Yhtään vetelää Suomalaista ay-änkyrää en enää työmaalle ota.

38

2944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt repess

      Noin fiksu mies löytää ne virosta huora siivojat ottaa samalla poskeen kun kirjoittelet palstoille

    • .

      Sun työmalle ei tule kuin ulkomaalaiset ja nekin vain varastamaan.

      • sdfghjklkjhfd

        Luulee olevansa työnantaja,säälittävää.


    • pomomiess

      Osaisiko joku nyt oikeasti neuvoa että mistä niitä timpureita löytää? Tekevät kuulemma paremmin saman työn kuin suomalaiset timpurit, mutta nopeammin ja halvemmalla. Tekevät pitkää päivää samalla palkalla, ja ovat vielä kiitollisia kun pääsevät töihin eivätkä valita turhista. En ymmärrä miksi joku palkkaisi vielä suomalaisia ammattivalittajia työmailleen...

      • Lautta alle

        No Virosta ! Taneli.

        Virolaisia löytyy Virosta !

        Jos tarvitset työmaallesi Saksalaisia niitä löytyy Saksasta !


      • työnantaja

        näin ainakin itse olen löytänyt virolaiset hommiin,no suomalaisilla ei kai olekaan tarvetta töihin,30 hakijaa ja yksi suomalainen hakija joukossa.


      • Kristo_v
        työnantaja kirjoitti:

        näin ainakin itse olen löytänyt virolaiset hommiin,no suomalaisilla ei kai olekaan tarvetta töihin,30 hakijaa ja yksi suomalainen hakija joukossa.

        montako timpuri tarvit, asun suomessa ja myös pari kaveri lõyty, hetkella on töyssa tamperella, mutta asun helsingissa, voime myös tehta töyta kuitilla.
        Jos kiinosta. [email protected] ja kerro lisä.


      • Kristo_v

        sry vaan en ma ole venelainen, ma kuitenkin kunnioitan teide noin paljon että yritän puhua suomi, sry kun sanoin jotain väärin, halusin sanoa että voin tehtä töita oman yrituksella.


      • Antivenäläinen

        Eli kyse on siitä että olet ottanut katteettoman työmaan itsellesi, etkä ole valmis maksamaan suomalaisen palkansaajan vaatimia kuluja? Todennäköisesti maksat itsesi vielä kipeäksi palkkaamalla ulkomaalaisia.


        Muahhahahaaa, tuolla tavalla toimien et todennäköisesti ole kovinkaan kauaa yrittäjänä :D

        Voin näin osaavana yrittäjänä kertoa, että mieleeni ei ikinä tulisi palkata kielitaidottomia, varastelevia, osittain ammattitaidottomia ja laiskoja ulkomaalaisia. Ajattele, millaisen kuvan annat tilaajalle urakoitsijana. Sulle nauretaan.

        Omapa on mokasi. Kyllä ne maatuskojen jäljet tullaan korjaamaan. Kalliisti. Teen sitä joka päivä :)


      • OIKEA yrittäjä
        Antivenäläinen kirjoitti:

        Eli kyse on siitä että olet ottanut katteettoman työmaan itsellesi, etkä ole valmis maksamaan suomalaisen palkansaajan vaatimia kuluja? Todennäköisesti maksat itsesi vielä kipeäksi palkkaamalla ulkomaalaisia.


        Muahhahahaaa, tuolla tavalla toimien et todennäköisesti ole kovinkaan kauaa yrittäjänä :D

        Voin näin osaavana yrittäjänä kertoa, että mieleeni ei ikinä tulisi palkata kielitaidottomia, varastelevia, osittain ammattitaidottomia ja laiskoja ulkomaalaisia. Ajattele, millaisen kuvan annat tilaajalle urakoitsijana. Sulle nauretaan.

        Omapa on mokasi. Kyllä ne maatuskojen jäljet tullaan korjaamaan. Kalliisti. Teen sitä joka päivä :)

        ottaa varastelevia ja ammattitaidottomia työntekijöitä toope.osaavana yrittäjänä hah hah..
        kyllä virossta tulee päteviäkin kavereita töihin ja eteläsuomessa se on yleistä ja täysin hyväksyttävää nykyään,jos osaavana muka yrittäjänä et ole sattunut huomaamaan.ja varastelevia löytyy kyllä suomalaisistakin,jopa enemmän kuin virolaisista,olen sen oikeana yrittäjänä huomannut


      • Kristo_v
        OIKEA yrittäjä kirjoitti:

        ottaa varastelevia ja ammattitaidottomia työntekijöitä toope.osaavana yrittäjänä hah hah..
        kyllä virossta tulee päteviäkin kavereita töihin ja eteläsuomessa se on yleistä ja täysin hyväksyttävää nykyään,jos osaavana muka yrittäjänä et ole sattunut huomaamaan.ja varastelevia löytyy kyllä suomalaisistakin,jopa enemmän kuin virolaisista,olen sen oikeana yrittäjänä huomannut

        kyllä minulla olis suomalaisia suositeliakin Tamperessa ja Helsingissa


      • fffffffffffffy
        OIKEA yrittäjä kirjoitti:

        ottaa varastelevia ja ammattitaidottomia työntekijöitä toope.osaavana yrittäjänä hah hah..
        kyllä virossta tulee päteviäkin kavereita töihin ja eteläsuomessa se on yleistä ja täysin hyväksyttävää nykyään,jos osaavana muka yrittäjänä et ole sattunut huomaamaan.ja varastelevia löytyy kyllä suomalaisistakin,jopa enemmän kuin virolaisista,olen sen oikeana yrittäjänä huomannut

        suomessa on kaikki hyväksyttävää kunhan on halpaa


      • Eikö muut kelpaa ?
        Kristo_v kirjoitti:

        kyllä minulla olis suomalaisia suositeliakin Tamperessa ja Helsingissa

        Mikset palkkaa Itävaltalaista tai Sveitsiläistä ?

        Norjasta ja Ruotsistakin kannattaa kysellä.

        Onhan niitä muitakin maita olemassa ?

        Itse palkkasin Italialaisen puusepän tekemään olohuoneeni remonttia.
        Uskomattoman taidokasta jälkeä teki !


      • Antivenäläinen
        OIKEA yrittäjä kirjoitti:

        ottaa varastelevia ja ammattitaidottomia työntekijöitä toope.osaavana yrittäjänä hah hah..
        kyllä virossta tulee päteviäkin kavereita töihin ja eteläsuomessa se on yleistä ja täysin hyväksyttävää nykyään,jos osaavana muka yrittäjänä et ole sattunut huomaamaan.ja varastelevia löytyy kyllä suomalaisistakin,jopa enemmän kuin virolaisista,olen sen oikeana yrittäjänä huomannut

        Kun palkkaat ulkomaalaisen työntekijän, joiden kanssa olen selkeästi ollut sinua enemmän tekemisissä, et voi tietää mitä saat. Haastattelussa lupaavat maat ja taivaat, tosiasia saattaa olla ihan jotakin muuta.

        Kokemuksesta tiedän(olen ollut kolmisen vuotta rakentamassa Virossa ja työpäällikkönä linjasaneeraustyömaalla), että Virolaiset varastavat huomattavasti useammin kuin Suomalaiset. Äläkä väitä vastaan.

        Tiedän, että Virosta tulee ammattitaitoisiakin henkilöitä, mutta ikävä kyllä 90% on täyttä kuraa. En tiedä miten yrität, mutta kyllä minulla on maksukykyisiä ja Suomalaista ammattitaitoa haluavia asiakkaita ihan riittämiin. Lisäksi korjaan PÄIVITTÄIN Virolaisten "osaajien" huonosti tehtyä työnjälkeä ja konkurssipesien jätteitä...


      • Kristo_v
        Antivenäläinen kirjoitti:

        Kun palkkaat ulkomaalaisen työntekijän, joiden kanssa olen selkeästi ollut sinua enemmän tekemisissä, et voi tietää mitä saat. Haastattelussa lupaavat maat ja taivaat, tosiasia saattaa olla ihan jotakin muuta.

        Kokemuksesta tiedän(olen ollut kolmisen vuotta rakentamassa Virossa ja työpäällikkönä linjasaneeraustyömaalla), että Virolaiset varastavat huomattavasti useammin kuin Suomalaiset. Äläkä väitä vastaan.

        Tiedän, että Virosta tulee ammattitaitoisiakin henkilöitä, mutta ikävä kyllä 90% on täyttä kuraa. En tiedä miten yrität, mutta kyllä minulla on maksukykyisiä ja Suomalaista ammattitaitoa haluavia asiakkaita ihan riittämiin. Lisäksi korjaan PÄIVITTÄIN Virolaisten "osaajien" huonosti tehtyä työnjälkeä ja konkurssipesien jätteitä...

        Sen takia ma olen tehnut viimeaikana töta tamperella että tässä ei ole noin paljon noita paskapäita kuka tule virosta ja et osa tehtä mitän. Olen itse tehnut rakennus töita virossa noin 10 vuota ja (4 vuota yritajana) ja 1 vuota nyt tässä. Olen itsekin nähnut noita varkaita, mutta 80% noista on viron venelaiset


      • kyr****** nyt
        Kristo_v kirjoitti:

        Sen takia ma olen tehnut viimeaikana töta tamperella että tässä ei ole noin paljon noita paskapäita kuka tule virosta ja et osa tehtä mitän. Olen itse tehnut rakennus töita virossa noin 10 vuota ja (4 vuota yritajana) ja 1 vuota nyt tässä. Olen itsekin nähnut noita varkaita, mutta 80% noista on viron venelaiset

        10 vuoden päästä rakennuksilla tuskin enää näkee juurikaan suomalaisia ammattimiehiä. Nuorista ehkä 5% jää alalle huomattuaan ulkolaisten polkeneen palkat naurettavalle tasolle.

        Onko järkeä enää jäädä vaativaan rakennustyöhön jossa paikat hajoavat ja keuhkot täyttyvät pölystä kun voi yhtä hyvin notkua kahvion kassalla krapulassa ja saada saman 10€/h kuin palelemalla pakkasessa raksalla, lomautusuhan persnahkoja poltellessa.

        Siinähän olette uusin talojenne kanssa jossa putket vuotavat ja sähkörasioista valokaaret räiskyy halvan ja helvetin osaavan työvoiman jäljiltä *räkästä naurua* ja kämppä makso 200 000 € HA HA !


      • asddasasdasdasdasd
        kyr****** nyt kirjoitti:

        10 vuoden päästä rakennuksilla tuskin enää näkee juurikaan suomalaisia ammattimiehiä. Nuorista ehkä 5% jää alalle huomattuaan ulkolaisten polkeneen palkat naurettavalle tasolle.

        Onko järkeä enää jäädä vaativaan rakennustyöhön jossa paikat hajoavat ja keuhkot täyttyvät pölystä kun voi yhtä hyvin notkua kahvion kassalla krapulassa ja saada saman 10€/h kuin palelemalla pakkasessa raksalla, lomautusuhan persnahkoja poltellessa.

        Siinähän olette uusin talojenne kanssa jossa putket vuotavat ja sähkörasioista valokaaret räiskyy halvan ja helvetin osaavan työvoiman jäljiltä *räkästä naurua* ja kämppä makso 200 000 € HA HA !

        Näitä ulkomaalaisten "ammattitaitoisten" rakentajien jälkiä korjaillaan vielä kauan.


      • Olla hyvä mies

        Mina tulla jos ei tarsiv veroplakatti. Olla hyvä mies ja tekee halval paljon töitä


      • OIKEA yrittäjä
        Antivenäläinen kirjoitti:

        Kun palkkaat ulkomaalaisen työntekijän, joiden kanssa olen selkeästi ollut sinua enemmän tekemisissä, et voi tietää mitä saat. Haastattelussa lupaavat maat ja taivaat, tosiasia saattaa olla ihan jotakin muuta.

        Kokemuksesta tiedän(olen ollut kolmisen vuotta rakentamassa Virossa ja työpäällikkönä linjasaneeraustyömaalla), että Virolaiset varastavat huomattavasti useammin kuin Suomalaiset. Äläkä väitä vastaan.

        Tiedän, että Virosta tulee ammattitaitoisiakin henkilöitä, mutta ikävä kyllä 90% on täyttä kuraa. En tiedä miten yrität, mutta kyllä minulla on maksukykyisiä ja Suomalaista ammattitaitoa haluavia asiakkaita ihan riittämiin. Lisäksi korjaan PÄIVITTÄIN Virolaisten "osaajien" huonosti tehtyä työnjälkeä ja konkurssipesien jätteitä...

        antivenakko taitaa olla työtön juoppo.itselläni on ollut selkeästi sinua enemmän virolaisia työntekijöitä,älä väitä vastaan.työn jälki on siistiä ja ahkeraa porukkaa,lauantaikin tekevät,joista maksan hyvän palkan heille ja maksan muutenki,työ pysyy mielekkäänä eikä tarvetta varastelulle ole.sinä maksat selvästi pientä palkkaa ja sitten valitat kun ei homma toimi.ja kaltaisiasi kyllä riittää suomessa!


      • Rankka-rakentaja

        Ota Suomalainen nokkamies ja sille virolainen työporukka vedettäväksi. Et pärjää pelkillä virolaisilla varmasti, ei sieltä montaa ammattimiestä ole tullut joilla kuvien lukutaito tai taitoa ylipäätään.


      • Rankka-rakentaja
        työnantaja kirjoitti:

        näin ainakin itse olen löytänyt virolaiset hommiin,no suomalaisilla ei kai olekaan tarvetta töihin,30 hakijaa ja yksi suomalainen hakija joukossa.

        Ei oikein toimi, meillä kun käytetty sitä kanavaa rekrytoinnissa niin suhde 1/10, eli jokaista kunnon työmiestä kohden 9 todella paskaa. Aikaa menee hukkaan, kun yrität sieltä löytää ja koeponnistaa kavereita.


      • Bemmi
        Kristo_v kirjoitti:

        Sen takia ma olen tehnut viimeaikana töta tamperella että tässä ei ole noin paljon noita paskapäita kuka tule virosta ja et osa tehtä mitän. Olen itse tehnut rakennus töita virossa noin 10 vuota ja (4 vuota yritajana) ja 1 vuota nyt tässä. Olen itsekin nähnut noita varkaita, mutta 80% noista on viron venelaiset

        Älä välitä näistä idioottien kommenteista. Tämä palsta on täynnä näitä paskapäitä, jotka tulevat tänne pätemään kun eivät muualla voi. Totuus on se, että suomessakin löytyy paljon niitä jotka arvostavat virolaisia työmiehiä ja heidän työtä. Heitä vaan ei valitettavasti löydy täältä...


      • tiinasrita

        vahdi kans, paskaa tulee. vastuuntunto nolla


    • maxscr

      Ammattitaitoinen laatoittaja. Laatoitukset edullisesti ja laadukkaasti.
      Olen Virosta, mutta ymmärrän suomea. Teen töitä Suomessa jo muutaman vuoden ja asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä.
      [email protected]

      • Ja Edullisesti.

      • Suosi ulkomaista.
        Ja Edullisesti. kirjoitti:

        http://www.rakennusliitto.fi/viestinta/medialle/liiton_julistamat_saarrot/

        Rivitolkulla huippuammattilaisia !

        Siitä vaan valitsemaan paras ja halvin. Ja eikun rakentamaan.

        Minun taloni sisämaalaukset hoiti Pariisilainen maalari.

        Maalämpöreiän porasivat Chileläiset kaivosmiehet.

        Marmorilattiani asentajat tulivat Italiasta.

        Muurari tuli Espanjasta.

        Olkikaton laittoivat Virolaiset.


      • olleta
        Suosi ulkomaista. kirjoitti:

        Minun taloni sisämaalaukset hoiti Pariisilainen maalari.

        Maalämpöreiän porasivat Chileläiset kaivosmiehet.

        Marmorilattiani asentajat tulivat Italiasta.

        Muurari tuli Espanjasta.

        Olkikaton laittoivat Virolaiset.

        virosta. Olla automekhanika, timpuri ja rakennushuippuamatimies.
        Ei polta ei juo.Tulen vaik heti ja paar kaaveri myös.
        Ota yhteyttä, Janus

        [email protected]


      • eeeestimees
        olleta kirjoitti:

        virosta. Olla automekhanika, timpuri ja rakennushuippuamatimies.
        Ei polta ei juo.Tulen vaik heti ja paar kaaveri myös.
        Ota yhteyttä, Janus

        [email protected]

        rakennusliiton saartolistalta urakoitsijat hakevat nykyään aliurakoitsijansa onhan heillä todistettavasti halvat hinnat


      • Rankka-rakentaja
        eeeestimees kirjoitti:

        rakennusliiton saartolistalta urakoitsijat hakevat nykyään aliurakoitsijansa onhan heillä todistettavasti halvat hinnat

        No niin, oli muuten pirun hyvä ehdotus. Nyt jää meilläkin jatkossa urakat kiinni JESS!!!


    • HOII
      • sfsf

        virolaiset ovat pätevämpiä koska:

        tulevat ilmaiseksi töihin
        tekevät orjan lailla joka viikonloppu
        eivät vaadi mitään työoloja


    • raksaduunari......

      Ei muuta kun kaikki suomalaiset raksaduunarit kortistoon ja annetaan rakennusala täysin kokonaan virolaisille.
      Tätähän nämä päättäjät jo kauan ajaneet.Hyväksyvät toiminnan mikä on täysin lainvastaista ja verotuloja jää valtiolta saamatta 300miljoona/vuosi.

      • gh4785

        riittää duunia vuosikymmeniksi tämän jälkeen. Kaikki hyötyvät. Myös harmaan rahan suojelleet porvari puolueet.


    • jaak

      Pomo soita minulle "Jaak" on verokortit luvat kunnossa. p.0449425447.

    • RRR

      anna oma puh nro niin ehkä voin auttaa löytämään hyviä Virolaisia timpureita

    • soita minul

      Olen Timpuri. Laatoitaja. Putkkimies. Sähkkömies osaan hommani ja olen kehuja aina saanut.
      Palkkani on kuitenkin lähellä Suomalaista.
      Alle 15e en muuta kuin varastan Työmaan puhtaksi.

      [email protected]

    • Ahneet virolaiset

      Virolaisia saa vaikka mistä työvoimanvuokraus firmasta. Sopuhintaan ja yhdellä käynnillä saat sovittua asia Viron puolella. Ei kannata ottaa töihin ylihintaista virolaista, koska latviasta ja puolasta saa jo halvemmalla. Siis jos veli Virolainen pyytää kovaa liksaa, ota yhteyttä muualle.

      Minulla on erityisen hyviä kokemuksia Puolalaisista, halvempia kuin Virolaiset. Työnjälki ok ja sovitussa aikataulussa mennään.

      Onneksi Virolaisten ahneus on kaatumassa omaan niskaan, tätä yritin eräälle porukalle kerran sanoa, mutta nauroivat vain. Kohta ei enää naurata.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe