rv. 29 ja verta rinnasta

huolionsuuri

Heippa kaikille!

Minulla on selllainen ongelma, että jo muutaman viikon ajan rinnastani on vuotanut veristä vuotoa, välillä verensekaista, välillä ruskeaa. Olen soitellut neuvoloihin ym. paikkoihin eikä ne osanneet mitään sanoa;käskivät odottaa lääkärineuvola-aikaa. Asia huolestuttaa niin paljon että välillä jää syömättä kun ei pysty ja minulla on raskausajan diabeteski. Olen lukenut jonkin verran netistä ja olen löytänyt vähän tietoakin. On onneksi muillakin ollut raskausaikana tälläista vuotoa, en ole ainoa.
Nyt kysyisin onko kenelläkään ollut samanlaista joka voisi kertoa minulle mistä muusta voi olla kyse kuin syövästä. 4 kertaa liiveihin on jäänyt pieni tippa ja erityisesti saunan jälkeen on puristamalla tullut pikku "helmi". Tämö veri tulee yhdestä tiehydestä, muista tulee kirkasta.

8

3123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      tutkia ultralla. Ei vähätellä. Varaa aika vaikka omalle gynelle, hän sitten kirjoittaa lähetteen UÄ-tutkimukseen. Toki voit mennä UÄ-tutkimukseen yksityisen lääk.aseman rtg:n ilman lähetettäkin.

    • ljdspojiofh

      Hei! Minulla tuli myös samoilla viikoilla kuin sinullakin verta toisesta rinnasta. Kävin gynellä, joka tutki rinnat ja totesi ne terveiksi, mutta käski toki tulla uudelleen jos vaiva pahenee paljon. Ilman muuta asia kannattaa siis tutkia, mutta syöpää se ei ainakaan itselläni ollut, johtui kuulemma vain hormoneista...

      • huolionsuuri

        Kiitos tiedosta. Aion vaatiakki että asia tutkitaan, en muuten saa rauhaa. :) mutta on aina mukava kuulla ettei ole vaivan kanssa yksin.. Minulla on tän viikon lopulla se lääkärineuvola, jossa meinaan ottaa asian puheeksi.


    • up

      up

      • 69385

        Minulla tuli verta myös! Johtuen siitä, että rinnat turposi ja valuttivat vähän maitoa, mihin eivät nännit olleet tottuneet ja menivät rikki, olivat kyllä myös kipeät, en tiedä onko yleistä ja voiko olla samasta kyse sinulla...?


      • huolionsuuri
        69385 kirjoitti:

        Minulla tuli verta myös! Johtuen siitä, että rinnat turposi ja valuttivat vähän maitoa, mihin eivät nännit olleet tottuneet ja menivät rikki, olivat kyllä myös kipeät, en tiedä onko yleistä ja voiko olla samasta kyse sinulla...?

        niin en osaa sanoa. Kyllä mullakin on tullut tästä kyseisestä rinnasta maitoa ihan purskahtelemalla. Rintaa pakottaa välillä ja kun sieltä tulee nestettä ulos niin pakotus helpottaa.


    • huolionsuuri

      Kävin neuvolalääkärissä ja se sanoi, että yleensä nämä raskauden aikaiset rinnan verenvuodot johtuu siitä ettei yksi maitorauhanen toimi vielä kunnolla ja viereiset turpoilee niin se erittää veristä nestettä.
      Pääsen kuitenkin ultraan jossa katsotaan mikä on rinnan tilanne.

      Te muut joilla rinta on vuotanut: Kuinka kauan tätä vuotoa ilmeni?

      • huolionsuuri

        Tää nyt on jo vanha juttu mutta tämä tuöi mieleeni näin 4 vuotta myöhemmin. Eli olen ketjun aloittaja ja haluan kirjoittaa asiasta jos joku etsii samaan ongelmaan tietoa. Minulla vuosi tosiaan toisesta rinnasta verta 2kk. Sitä tuli itsestään ja puristamalla. Veri tuli tiehyestä eli rinnan sisältä.
        Minun tapauksessa kyse oli tiehyiden kehittyneisyyden puutteesta ja valmistautuivat maidon tuloon. Vähän ennen laskettua aikaa vuoto loppui eikä verta ole tullut sen jälkeen. Rinta tuotti maitoa runsaasti. Tämä jollekkin joka miettii ja pohtii samoja asioita joita minä mietin raskausaikana. Raskauden ilo meni kyllä totaalisesti. Onneksi ei ollut vakava vaiva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe