En halua peppuseksiä, ikinä!

vajavainennainen

Olen parikymppinen nainen, enkä ole koskaan seurustellut vakavasti. Mielessäni kummittelee se, että pystynkö koskaan seurustelemaankaan, kelpaanko kenellekään kun en esimerkiksi halua kikkeliä perseeseen. Mua pelottaa tosi paljon ajatus siitä, koska välillä ulostaminenkin sattuu ihan törkeästi. olen kärsinyt koko elämäni enemmän tai vähemmän kovavatsaisuudesta, mikä on tuonut mukanaan erinäisiä ongelmia, Esim. tiedän että mulla on tälläkin hetkellä peräpukamia syvemmällä suolessa plus että peräaukossa on haavaumia. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa myös b-rappua ja en sitä pysty antamaan. Ajatus ei kyllä ällötä tai mitään, ja tykkäisin ehkä juuri sormesta siellä, mutta en mistään isommasta.

Mites te muut? Kokemuksia?

9

4199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 12

"Tuntuu, että kaikki miehet haluaa myös b-rappua ja en sitä pysty antamaan. "

Jos peppuseksi ei syystä tai toisesta ole sinun juttusi niin älä sitä harrasta. Sinun ei tietenkään tarvitse suostua sellaisiin seksuaalisiin tekoihin, jotka sinua eivät miellytä. Et ole kenellekään tilivelvollinen siitä, miksi et jotakin tiettyä asiaa halua tehdä. Jokainen päättää itse siitä, mitä tekee ja mitä ei.

Jos kaikki seksikontaktisi ovat irtosuhteita tai ns. yhden yön juttuja niin olet saanut seksistä varsin vääristyneen kuvan. Pitkä suhde on varsin toisenlainen juttu.

• oceansoul0

Kaikki miehet eivät halua peppuseksiä, eikä kenenkään tarvitse suostua sellaiseen seksiin, jota ei halua. Eiköhän tulevat kumppanisi ymmärrä ongelmasi, vaikka heitä peppuseksi kiinnostaisikin.

• peppuneitsyt

peppuseksi ei innosta! Kerran yritin kokeilla mutta sattui liikaa. Olen seurustellut 2 vuotta eikä mieheni ole yrittänyt muuttaa mieltäni asian suhteen.

• björjes

oletko mies vai nainen

• jape_35_
        björjes kirjoitti:

oletko mies vai nainen

Aloittajan nimimerkki on "vajavainennainen" ja koko kirjoitus alkaa; "Olen parikymppinen nainen..."

• yutut
        jape_35_ kirjoitti:

Aloittajan nimimerkki on "vajavainennainen" ja koko kirjoitus alkaa; "Olen parikymppinen nainen..."

Björjeshän kysyikin peppuneitsyeltä, eikä aloittajalta...

• ehjä

ikinä en ole peppuseksiä kokeillut, koska koko ajatus tuntuu etovalta. Olen kyllä seurustellut, mutta jos mies on ikinä siitä puhunut, niin olen mielipiteeni sanonut. Ja miehet sitä mielipidettä myös kunnioittavat, elleivät ole kusipää narasisteja. Eli b-rapun antamattomuus ei ole ikinä ollut ongelma! jos parisuhde perustuu vain seksin ja toisen fantasian tyydyttämiseen, niin sellainen suhde ei ole rakkautta.
      Jotkut siitä kai jopa pitävät, mutta ole oma itsesi ja sano ei, mikäli kyseinen toiminto ei sinua sytytä.

• JL

Njoo, mulla on yks kaveri, joka haluaisi hirveästi kokeilla, mut kihlattunsa ei tähän suostu.
      Mitään ongelmia ei ole tuosta heidän välilleen syntynyt, kyllä jätkän pitää ymmärtää et ei se ole kaikkien juttu.

• SEKSI=IHANAA

Ääliöt. Kyllä pitää antaa ja ottaa. Nuolla nainen ja antaa naisen nuolla sinut. Ja opetella molempien rentoutumaan! Sitten ei satu. Pitää osata heittäytyä seksiin!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2234
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      25
      1813
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1445
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1274
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1259
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe