Elikkäs olen tälläinen osaamaton nainen joka kaipaisi nyt tietävien miesten apua :)
Eli, kun vien autoni korjaamolle, mitä minun pitäisi ostaa jakohihnan vaihdon yhteydessä?
Voisiko joku tehdä jonkin listan, mitä tiivisteitä pitää ostaa myös?
Ja mitä tälläiset osat maksavat yhteensä?
Ai niin, ja volvoni on 850 2.5 vuosimallia -92
Kiitos jos viitsitte auttaa! :)
Mitkä kannattaa vaihtaa jakohihnan vaihdon yhteydessä?
2
469
Vastaukset
- Kalle kakkonen
eiköhän se korjaamon henkilökunta osaa hankkia tarpeelliset osat ko. asennukseen.
Käsittääkseni kyseessä on provo juttu, joten osta kortsuja pakka tiivisteeksi ettei synny samanlasia pelle- jä lisää tähän maailmaan. - volvo_puranen
Jakohihna ja ne kiristysrullat sinne 2kp(missä kunnossa jakohihnan kiristäjä pitääkö ostaa uusi ettei sen takia hihna löysty)sekä vesipumppu jos ei tietoa vaihdosta kun se vaihtuu aina 240tkm välein meillä samoin ne jäähdytysnesteet.Moniurahihna vaihtuu kanssa se on joka käyttää laturia ohjaustehostinta sekä ilmastoinnin kompuraa.Osat maksaa jos merkkikamaa käytät siinä reilu 200€ (siihen ei ole huomioitu tätä kiristäjää)sekä asennustyö päälle se riippu paljon asentajan tuntipalkasta onko 55 vai 92.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056