Mitä Kärpät on...

Mä vaan

ilman miljoonaostoksia Rosaa Tenkratia......





keskikastin joukkue

niiden tultua, keskikastista kaksi sijaa korkeammalla.

8

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wayne_99

      Mitä helvettiä tämä on OULUN KÄRPÄT ruvettiin sitten ostamaan oikein urakalla pelaajia..Minne on jäänyt ajatusmaailma siitä että omat KASVATIT saavat peliaikaa ja joukkuetta nuorennetaan..7 huippu tähteä joukkueessa(1 sairaslomalla) hinta yhteensä 1,8M EUROA ei hemmetti mitä järkee tässä on? ´Kun kärpät lähti tälle linhalle niin TOIVON KOKO SYDÄMMESTÄNI että joukkue jää ilman mitalleja tänä kautena eihän tässä ole mitään järkeä laitetaan viikonaikana 600000€ rahaa palaamaan.Tulisi vain FLOPPI kausi..

      • Mä vaan

        Juuri näin, homma vaikuttaa ikävästi Jokereitten touhulta, ennen muinoin
        pidin Kärppiä symppisjoukkueelta mut hommasta on mennyt maku.
        Joku seura sentään pärjää yhdellä ulkolaisella tai jopa kotimaisin
        voimin ja antaa usein mahdollisuuden uusille kokeilla liigavauhtia.
        (Jyp-D-team), Laura, älä ota hernettå nenään, pysyn ihan asialinjalla :)


      • paukuttaa...
        Mä vaan kirjoitti:

        Juuri näin, homma vaikuttaa ikävästi Jokereitten touhulta, ennen muinoin
        pidin Kärppiä symppisjoukkueelta mut hommasta on mennyt maku.
        Joku seura sentään pärjää yhdellä ulkolaisella tai jopa kotimaisin
        voimin ja antaa usein mahdollisuuden uusille kokeilla liigavauhtia.
        (Jyp-D-team), Laura, älä ota hernettå nenään, pysyn ihan asialinjalla :)

        noitarumpujaan nykyään Jatkoajan keskustelupalstoilla (nimimerkillä Noitarumpu).


      • Mä vaan
        paukuttaa... kirjoitti:

        noitarumpujaan nykyään Jatkoajan keskustelupalstoilla (nimimerkillä Noitarumpu).

        Kiitos tiedosta, täytyy pysyä tuolta palstalta poissa.


      • pönde62
        Mä vaan kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, täytyy pysyä tuolta palstalta poissa.

        Uusia miljoona-ukkoja tuli, ketkä saavat passituksen muualle? Karppinen? Kuka muu?


      • Kärpät huippulätkää
        Mä vaan kirjoitti:

        Juuri näin, homma vaikuttaa ikävästi Jokereitten touhulta, ennen muinoin
        pidin Kärppiä symppisjoukkueelta mut hommasta on mennyt maku.
        Joku seura sentään pärjää yhdellä ulkolaisella tai jopa kotimaisin
        voimin ja antaa usein mahdollisuuden uusille kokeilla liigavauhtia.
        (Jyp-D-team), Laura, älä ota hernettå nenään, pysyn ihan asialinjalla :)

        Ja Jyppi pelaakin sitten niiiin mahtavaa lätkää, eikös? Totuus on, että Jyp pelaa ihan kauheaa kilpikonnakiekkoa, jonka katsomisesta saavat nautintoa ainoastaan kullanhimoiset jyppiläiset.

        Hyvän, hyökkäysvoittoisen kiekon pelaaminen vaatii taitavia pelaajia. Sellaisille taas joutuu maksamaan korkeaa palkkaa, eikä heitä löydy tarpeeksi kotimaasta. Kärpät vie suomalaista kiekkoa eteenpäin hankkimalla laatupelaajia pelaamaan laatukiekkoa. Jyp puolestaan tuhoaa jääkiekon kilpikonnatyylillään.


      • Mä vaan
        Kärpät huippulätkää kirjoitti:

        Ja Jyppi pelaakin sitten niiiin mahtavaa lätkää, eikös? Totuus on, että Jyp pelaa ihan kauheaa kilpikonnakiekkoa, jonka katsomisesta saavat nautintoa ainoastaan kullanhimoiset jyppiläiset.

        Hyvän, hyökkäysvoittoisen kiekon pelaaminen vaatii taitavia pelaajia. Sellaisille taas joutuu maksamaan korkeaa palkkaa, eikä heitä löydy tarpeeksi kotimaasta. Kärpät vie suomalaista kiekkoa eteenpäin hankkimalla laatupelaajia pelaamaan laatukiekkoa. Jyp puolestaan tuhoaa jääkiekon kilpikonnatyylillään.

        Tuo on juuri sitä paskapuhetta kun muuta ei keksitä jos joku menestyy,
        tervetuloa Hippokselle katsomaan "kilpikonnakiekkoa", kyllä se on ihan päinvastoin, vastustaja ei ehdi edes peliä avaamaan kun karvaus on niin kova, voihan sitä tietysti sanoa kilpikonnaksi kun otetaan kiekko pois jo vastustajan alueella ja laitetaan mylly päälle :)
        Eipä sillä ettei vieraskentällä pelattaisi varmemman päälle, mutta niin tekee kaikki.


      • hmoilasena

        Syksy näytti lupaavalta kun mahdollisuudet sijoille 6-8 oli jo olemassa ja joukkueessa vilisi viimekevään kultakärppiä joista 2-4 vuoden pitkäjänteisellä työllä olisi rakennettu kivijalka uudelle menestykselle MUTTA jo 3kk jälkeen maltti petti ja kalliita siirtotyöläisiä alettiin roudata oikein urakalla. JOS oli pakko hankkia pelaajia niin pari kokenutta pakkia olis riittäny, ei minun mielestä hyökkäyskalustossa mitään vikaa ole ollu. En silti floppia toivo tälle vuodelle, uskon että maajoukkue tauon aikana kärpät saa rivinsä kuntoon ja peli alkaa toimia. Ihmettelen kyllä Kärppien toimintaa myös siltä osin että joukkue ei ole valmis kauden alussa vaan suunnitellusti pelaajia liittyy rinkiin pitkin syyskautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe