ilman miljoonaostoksia Rosaa Tenkratia......
keskikastin joukkue
niiden tultua, keskikastista kaksi sijaa korkeammalla.
Mitä Kärpät on...
8
373
Vastaukset
- wayne_99
Mitä helvettiä tämä on OULUN KÄRPÄT ruvettiin sitten ostamaan oikein urakalla pelaajia..Minne on jäänyt ajatusmaailma siitä että omat KASVATIT saavat peliaikaa ja joukkuetta nuorennetaan..7 huippu tähteä joukkueessa(1 sairaslomalla) hinta yhteensä 1,8M EUROA ei hemmetti mitä järkee tässä on? ´Kun kärpät lähti tälle linhalle niin TOIVON KOKO SYDÄMMESTÄNI että joukkue jää ilman mitalleja tänä kautena eihän tässä ole mitään järkeä laitetaan viikonaikana 600000€ rahaa palaamaan.Tulisi vain FLOPPI kausi..
- Mä vaan
Juuri näin, homma vaikuttaa ikävästi Jokereitten touhulta, ennen muinoin
pidin Kärppiä symppisjoukkueelta mut hommasta on mennyt maku.
Joku seura sentään pärjää yhdellä ulkolaisella tai jopa kotimaisin
voimin ja antaa usein mahdollisuuden uusille kokeilla liigavauhtia.
(Jyp-D-team), Laura, älä ota hernettå nenään, pysyn ihan asialinjalla :) - paukuttaa...
Mä vaan kirjoitti:
(Jyp-D-team), Laura, älä ota hernettå nenään, pysyn ihan asialinjalla :)noitarumpujaan nykyään Jatkoajan keskustelupalstoilla (nimimerkillä Noitarumpu).
- Mä vaan
paukuttaa... kirjoitti:
noitarumpujaan nykyään Jatkoajan keskustelupalstoilla (nimimerkillä Noitarumpu).
Kiitos tiedosta, täytyy pysyä tuolta palstalta poissa.
- pönde62
Mä vaan kirjoitti:
Kiitos tiedosta, täytyy pysyä tuolta palstalta poissa.
Uusia miljoona-ukkoja tuli, ketkä saavat passituksen muualle? Karppinen? Kuka muu?
- Kärpät huippulätkää
Mä vaan kirjoitti:
(Jyp-D-team), Laura, älä ota hernettå nenään, pysyn ihan asialinjalla :)Ja Jyppi pelaakin sitten niiiin mahtavaa lätkää, eikös? Totuus on, että Jyp pelaa ihan kauheaa kilpikonnakiekkoa, jonka katsomisesta saavat nautintoa ainoastaan kullanhimoiset jyppiläiset.
Hyvän, hyökkäysvoittoisen kiekon pelaaminen vaatii taitavia pelaajia. Sellaisille taas joutuu maksamaan korkeaa palkkaa, eikä heitä löydy tarpeeksi kotimaasta. Kärpät vie suomalaista kiekkoa eteenpäin hankkimalla laatupelaajia pelaamaan laatukiekkoa. Jyp puolestaan tuhoaa jääkiekon kilpikonnatyylillään. - Mä vaan
Kärpät huippulätkää kirjoitti:
Ja Jyppi pelaakin sitten niiiin mahtavaa lätkää, eikös? Totuus on, että Jyp pelaa ihan kauheaa kilpikonnakiekkoa, jonka katsomisesta saavat nautintoa ainoastaan kullanhimoiset jyppiläiset.
Hyvän, hyökkäysvoittoisen kiekon pelaaminen vaatii taitavia pelaajia. Sellaisille taas joutuu maksamaan korkeaa palkkaa, eikä heitä löydy tarpeeksi kotimaasta. Kärpät vie suomalaista kiekkoa eteenpäin hankkimalla laatupelaajia pelaamaan laatukiekkoa. Jyp puolestaan tuhoaa jääkiekon kilpikonnatyylillään.Tuo on juuri sitä paskapuhetta kun muuta ei keksitä jos joku menestyy,
tervetuloa Hippokselle katsomaan "kilpikonnakiekkoa", kyllä se on ihan päinvastoin, vastustaja ei ehdi edes peliä avaamaan kun karvaus on niin kova, voihan sitä tietysti sanoa kilpikonnaksi kun otetaan kiekko pois jo vastustajan alueella ja laitetaan mylly päälle :)
Eipä sillä ettei vieraskentällä pelattaisi varmemman päälle, mutta niin tekee kaikki. - hmoilasena
Syksy näytti lupaavalta kun mahdollisuudet sijoille 6-8 oli jo olemassa ja joukkueessa vilisi viimekevään kultakärppiä joista 2-4 vuoden pitkäjänteisellä työllä olisi rakennettu kivijalka uudelle menestykselle MUTTA jo 3kk jälkeen maltti petti ja kalliita siirtotyöläisiä alettiin roudata oikein urakalla. JOS oli pakko hankkia pelaajia niin pari kokenutta pakkia olis riittäny, ei minun mielestä hyökkäyskalustossa mitään vikaa ole ollu. En silti floppia toivo tälle vuodelle, uskon että maajoukkue tauon aikana kärpät saa rivinsä kuntoon ja peli alkaa toimia. Ihmettelen kyllä Kärppien toimintaa myös siltä osin että joukkue ei ole valmis kauden alussa vaan suunnitellusti pelaajia liittyy rinkiin pitkin syyskautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663095
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262173Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161351- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041