Eversti olikin perverssi sarjamurhaaja
IS 19.10.2010 07:25
Jopa kuningatar Elisabet II:n lentokoneen ohjaajana toiminut Kanadan ilmavoimien eversti on paljastunut perverssiksi sarjamurhaajaksi.
Eversti Russell Williams, 47, tunnusti maanantaina oikeuden edessä syyllisyytensä kahden naisen murhaan, kahden naisen seksuaaliseen hyväksikäyttöön sekä kymmeniin muihin rikoksiin, mm. pikkutyttöjen alusvaatteiden varastamiseen.
Everstiä uhkaa elinkautinen vankeustuomio, eikä hänellä ole mahdollisuutta anoa ehdonalaiseen pääsyä seuraavaan 25 vuoteen.
Ennen kuin everstin kaksoiselämä paljastui, toimi hän Kanadan suurimman lentotukikohdan komentajana. Hän myös lensi useiden maiden johtajia kuskanneita koneita sekä oli kuningatteren koneen ohjaajana tämän 2005 Kanadan vierailulla.
Williams tunnusti surmanneensa 27-vuotiaan Jessica Lloydin, jonka ruumis löydettiin helmikuussa. Lisäksi Williams surmasi alaisenaan toimineen 38-vuotiaan korpraali Marie Comeaun viime marraskuussa.
Williams todettiin myös syylliseksi mm. 21-vuotiaan yksinhuoltajanaisen kaappaamiseen. Mies piti naista vankina ja käytti tätä seksuaalisesti hyväkseen.
Eversti myös otti itsestään valokuvia, joissa hän poseerasi masturboiden pukeutuneena naisten ja jopa pikkutyttöjen alusvaatteisiin.
Williams säilytti varastamiaan alusvaatteita kotonaan ja piti niistä tarkkaa listausta.
- Hän on hyvin kieroutunut henkilö. Muuta selitystä asialle ei ole, kommentoi kenraali evp Angus Watt, joka aikoinaan oli ylentänyt Williamsin.
Eversti olikin perverssi sarjamurhaaja
ei yleistetä
0
849
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319