huhuh

kotiHolisti

Töistä tultua pitää ottaa ryyppy pullon suusta, ennen kuin saa takin pois niskasta. Hiljaisempina työpäivinä on alko loppupäivästä mielessä koko ajan ja pienikin vastoinkäyminen saa pinnan palamaan melkein hallitsemattomasti. Illalla ryyppyjä ottaessa pitää tarkkaan laskea määrät, että aamulla voi ajaa autolla ja aina pitää juoda "maksimimäärä". Tosin viikonloppunakaan en sen enempää juo. Kapakoissa käyn erittäin harvoin. Silloin kun sinne menen juon itseni lähes tajuttomaksi. Eikös tämä ole jo alkoholismia? Tai mitä sitä kyselee, onhan tämä, tiedän kyllä.

6

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hörhör..

narauttaa korkki kiinni.
      Itse olin aikoinaan täsmälleen samassa elämäntyylissä ennen liukumäkeä alas.
      Siinä liukumassa meni muutaman kerran kortti, auto, liikennevalo, valaisinpylväs, työpaikka, rahat, ja alkoi kunnon päätoiminen ryyppääminen, missä meinasi mennä henkikin.

• Ei liikenteeseen

jos on vähänkin juonut edellisenäpäivänä.

• kotiHappo

Tätä on jatkunut noin vuoden. Eli siitä asti kun perheemme hajosi avioeron myötä. Alkoholi ei ollut eron syy, avioliiton aikana join n.2 olutta/viikko, eikä vaimollekkaan enempi maistunut. Tosiaan pelottaa jos joskus meneekin yli rajan ja lähtee kortti, työpaikka tms. Välillä tuntuu että työ onkin ainoa "jarru" juomiselle.

• OlliOptimisti

Etkö voisi lopettaa työnntekoa tai siirtyä kotitöihin? Perhehän menee toki ennenpitkää, jos haluaa keskittyä olennaiseen. Mutta viinasta tulee kuitenkin hyvä mieli.

• Kannattanee hakeutua päihdekuntoutukseen. Niin minä tein. Siinä ei ole mitään häpeämistä! Häpeä on olla hakematta apua. Mieti, mikä sinulle on elämässä tärkeintä. Käyt kuntoutuksen ja sinulla on aivan uudet eväät kohdata vaikeudet. Raittiuttani on kestänyt nyt toista vuotta. Join monta työpaikkaa, joten en ole ollut mikään iltatissutelija. Tällä hetkellä alkoholi ei voisi vähempää kiinnostaa. Ole koko vuonna. Ennen en muuta miettinytkään. Se on tietysti sinun oma valintasi. Jotain kannattaa tehdä. Luisut vain alaspäin, jos et tee mitään. Viina vie väkisin!

• toivoa on vielä

ei siitä mihinkään pääse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4466
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2509
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1647
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1414
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      1001
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      985
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      961
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe