Jos alapuolella oleva muslimiradikaali on

Differentmus

tuommoista mieltä homoseksuaaleista niin mikä on tavallisen muslimin (ei radikaalin muslimin) mielipide
homoseksuaaleista.Onko se suvaitsevampi homoja kohtaan.Onko muslimeissa eri asteikkoja konservatiivisempia
tai liberaalisempia homoja kohtaan (esim sunnit,shiiat Wahhabit ym lahkot)Tämä on tärkeä kysymys,koska
Euroopassa on tasa-arvo kaikkia ihmisiä kohtaan, oli ne ihonväriltään,uskonnoltaan tai seksuaalisesta suuntautumisesta tai poliittisista mielipiteistään mitä tahansa.

6

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihrea-atirassisti
    • sukset ristiin

      ja piste.

      • go married

        Ahmadinejad lähestyi homoseksualisuutta heteroparien kautta,jossa naisia kunnioitetaan,koska ilman naisia
        maailmassa ei olisi sinua,ei minua ei äitejämme ei Isiämme ei sisaruksiamme ei ketään ihmistä.Tämä aihe on
        esillä myös syvästi katolisilla ja ortodokseilla ja kaikkien maailman suurimmilla uskonnoilla.


    • kyldäinen

      Muslimin mielipide voi olla tietysti mikä tahansa. Muslimihan on vain henkilö, joka on lausunut uskontunnustuksen.

      Sen sijaan islam (islamin opetukset) ja mikään islamin puhdasoppinen tai laajalle levinnyt tulkinta ei hyväksy homoseksiä.

      Islamiin ei kuulu myöskään tasa-arvo, koska Koraanin mukaan a) ei-muslimit ovat muslimeihin nähden alisteisessa asemassa, ja b) naiset miehiä alempiarvoisia.

      • johdata kotiin

        sama mitä eri uskonnot hyväksyy, Jumalan mielipide ratkaisee, se täytyy löytää ennenkuin kuolee ja joutuu helvettiin. Kannattaa rukoilla että Jumala näyttäisi mikä on oikea tie, näin pelastaa sielunsa, ihmisen mielestä oikea tie voi viedäkin tuhoon.Oikea Jumala on hän joka vastaa rukouksiin pienissäkin asioissa ja isoissa eli parantaa jos on sairas, kokemusta on lapsesta saakka.


    • GoggiBoiga

      Tämä kokemuksella: Muslimien mielestä vain alistuva (btm) on homoseksuaali.
      Mies joka työntyy mihin tahansa toisen miehen aukkoon ei ole!
      Joka väittää muuta, valehtelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe