Runsaassa puolessa tunnissa saatanallinen kasa vanhoja ketjuja noussut ylös poijaan avulla!
Ristus ku taas Myllärin pojalla
29
662
Vastaukset
- unohtaa lääkkeensä
Lääkehän pitää ottaa säännöllisesti mutta kun se unohtuu luomisen vaiheessa.
- kuuma aihe
seppo_myllis_2.0 kirjoitti:
minä nostin niistä vain puolet. katsopa noita alimpia ketjuja.
hautalasta kertova ketju taas?
- montanickii
kuuma aihe kirjoitti:
Olen nostanut puolet jumalauta!
- vakava asia
myllikselle kysymys joka ei liity tähän aloitukseen, miksi piirrät ristin ylösalaisin, siksikö kun se on saatananpalvojien tapa häväistä ristiä.
vakava asia kirjoitti:
myllikselle kysymys joka ei liity tähän aloitukseen, miksi piirrät ristin ylösalaisin, siksikö kun se on saatananpalvojien tapa häväistä ristiä.
se kuvastaa ajatuksiani ja on uskovaisia ärsyttävä.
- ei leikinasia
se kuvastaa ajatuksiani ja on uskovaisia ärsyttävä.
ei ärsytä uskovaisia vaan voi ärsyttää sitä joka sinutkin joskus tuomitsee, eli ota asia vakavasti , älä ilkkuen.
ei leikinasia kirjoitti:
ei ärsytä uskovaisia vaan voi ärsyttää sitä joka sinutkin joskus tuomitsee, eli ota asia vakavasti , älä ilkkuen.
todista jumalan olemassaolo. et varmasti onnistu.
- suomi24.fi/babylon
onhan sen pakko olla olemassa kun raamatussa niin sanotaan
suomi24.fi/babylon kirjoitti:
onhan sen pakko olla olemassa kun raamatussa niin sanotaan
minun on oltava jumala kaikkivaltias herra kun pyhässä myllykirjassa niin sanotaan
- historian totuus
myllikselle..todista sinä kuolleenmeren kirjakääröt valheeksi joissa on samaa tekstiä kuin raamatussa,kirjoitettu tutkimusten mukaan n,40 jälk.Krist. ,todista valheeksi noin 2000 vuotta sitten vaikuttaneet hallitsijat jotka mainitaan raamatussa jaovat historiasta todettavissa samoinkuin että historiallinenhenkilö nimeltään Jeesus on elänyt samoihin aikoihin. nämä ovat historiallinen tosi siinä ei ateismit auta eikä mieltymykset.
historian totuus kirjoitti:
myllikselle..todista sinä kuolleenmeren kirjakääröt valheeksi joissa on samaa tekstiä kuin raamatussa,kirjoitettu tutkimusten mukaan n,40 jälk.Krist. ,todista valheeksi noin 2000 vuotta sitten vaikuttaneet hallitsijat jotka mainitaan raamatussa jaovat historiasta todettavissa samoinkuin että historiallinenhenkilö nimeltään Jeesus on elänyt samoihin aikoihin. nämä ovat historiallinen tosi siinä ei ateismit auta eikä mieltymykset.
eivät nuo jumalan olemassaoloa todista.
- jumalan_sanaa
minun on oltava jumala kaikkivaltias herra kun pyhässä myllykirjassa niin sanotaan
Pyhä myllykirja on kirjoitettu jo ennen Jytkyä ristus (eKr.)
- pudottakaa_hautala
kuuma aihe kirjoitti:
pudottakaa se takaisin alas
- olevan n. 17 tuntia!
Siis uusi ryväs lienee odotettavissa huomisaamuna n. klo 8:n aikoihin?
Nosto on suloista?aion nukkua tuolloin. nostelu jatkuu nyt ja kenties klo 21:30 aikoihin ja siitä eteenpäin ja loppunee n.klo 1:00 tai mahdollisesti klo 4:00
- sinusta huolestunut
aion nukkua tuolloin. nostelu jatkuu nyt ja kenties klo 21:30 aikoihin ja siitä eteenpäin ja loppunee n.klo 1:00 tai mahdollisesti klo 4:00
ketjujen ylösnostelu tuntuu jo työltä. Mitäpä mies, jos vaihteeksi menisit punttisalille nostelemaan puntteja. Tulisi kuntoiltua ja kaupunpäälle saisit hyvän mielen.
sinusta huolestunut kirjoitti:
ketjujen ylösnostelu tuntuu jo työltä. Mitäpä mies, jos vaihteeksi menisit punttisalille nostelemaan puntteja. Tulisi kuntoiltua ja kaupunpäälle saisit hyvän mielen.
ei käy ja suomi24 antaa hyvää palkkaa
- punooopppppeellii
ei käy ja suomi24 antaa hyvää palkkaa
ei kuitenkaan puheenjohtajan, eikä myllärin poika kuvittelee nyt jo kaikenlaista
hulluuden ja nerouden rajalla heiluvilla vähäjärkisen aivoillaan.
- Ei järkevää
??????????
- estik
Ei järkevää kirjoitti:
??????????
hyvä juttu.
Vanha harrastukseni on tyystin unohtunut. Pitäisikö minun jälleen nostella vanhoja keskusteluja ylös?
- ggghhhfff
homo
- keep_up
Keep up with the good work
- hei_me_nostellaan
hei me nostellaan
- Anonyymi
Seppo teki hyvää työtä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023