Ristus ku taas Myllärin pojalla

on siristäny!

Runsaassa puolessa tunnissa saatanallinen kasa vanhoja ketjuja noussut ylös poijaan avulla!

29

662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtaa lääkkeensä

Lääkehän pitää ottaa säännöllisesti mutta kun se unohtuu luomisen vaiheessa.

• minä nostin niistä vain puolet. katsopa noita alimpia ketjuja.

• kuuma aihe
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

minä nostin niistä vain puolet. katsopa noita alimpia ketjuja.

hautalasta kertova ketju taas?

• montanickii
        kuuma aihe kirjoitti:

Olen nostanut puolet jumalauta!

• montanickii kirjoitti:

Olen nostanut puolet jumalauta!

teit hyvää työtä.

• vakava asia

myllikselle kysymys joka ei liity tähän aloitukseen, miksi piirrät ristin ylösalaisin, siksikö kun se on saatananpalvojien tapa häväistä ristiä.

• vakava asia kirjoitti:

myllikselle kysymys joka ei liity tähän aloitukseen, miksi piirrät ristin ylösalaisin, siksikö kun se on saatananpalvojien tapa häväistä ristiä.

se kuvastaa ajatuksiani ja on uskovaisia ärsyttävä.

• ei leikinasia

se kuvastaa ajatuksiani ja on uskovaisia ärsyttävä.

ei ärsytä uskovaisia vaan voi ärsyttää sitä joka sinutkin joskus tuomitsee, eli ota asia vakavasti , älä ilkkuen.

• ei leikinasia kirjoitti:

ei ärsytä uskovaisia vaan voi ärsyttää sitä joka sinutkin joskus tuomitsee, eli ota asia vakavasti , älä ilkkuen.

todista jumalan olemassaolo. et varmasti onnistu.

• suomi24.fi/babylon

onhan sen pakko olla olemassa kun raamatussa niin sanotaan

• suomi24.fi/babylon kirjoitti:

onhan sen pakko olla olemassa kun raamatussa niin sanotaan

minun on oltava jumala kaikkivaltias herra kun pyhässä myllykirjassa niin sanotaan

• historian totuus

myllikselle..todista sinä kuolleenmeren kirjakääröt valheeksi joissa on samaa tekstiä kuin raamatussa,kirjoitettu tutkimusten mukaan n,40 jälk.Krist. ,todista valheeksi noin 2000 vuotta sitten vaikuttaneet hallitsijat jotka mainitaan raamatussa jaovat historiasta todettavissa samoinkuin että historiallinenhenkilö nimeltään Jeesus on elänyt samoihin aikoihin. nämä ovat historiallinen tosi siinä ei ateismit auta eikä mieltymykset.

• historian totuus kirjoitti:

myllikselle..todista sinä kuolleenmeren kirjakääröt valheeksi joissa on samaa tekstiä kuin raamatussa,kirjoitettu tutkimusten mukaan n,40 jälk.Krist. ,todista valheeksi noin 2000 vuotta sitten vaikuttaneet hallitsijat jotka mainitaan raamatussa jaovat historiasta todettavissa samoinkuin että historiallinenhenkilö nimeltään Jeesus on elänyt samoihin aikoihin. nämä ovat historiallinen tosi siinä ei ateismit auta eikä mieltymykset.

eivät nuo jumalan olemassaoloa todista.

• jumalan_sanaa

minun on oltava jumala kaikkivaltias herra kun pyhässä myllykirjassa niin sanotaan

Pyhä myllykirja on kirjoitettu jo ennen Jytkyä ristus (eKr.)

• pudottakaa_hautala
        kuuma aihe kirjoitti:

pudottakaa se takaisin alas

• olevan n. 17 tuntia!

Siis uusi ryväs lienee odotettavissa huomisaamuna n. klo 8:n aikoihin?

Nosto on suloista?

• aion nukkua tuolloin. nostelu jatkuu nyt ja kenties klo 21:30 aikoihin ja siitä eteenpäin ja loppunee n.klo 1:00 tai mahdollisesti klo 4:00

• sinusta huolestunut

aion nukkua tuolloin. nostelu jatkuu nyt ja kenties klo 21:30 aikoihin ja siitä eteenpäin ja loppunee n.klo 1:00 tai mahdollisesti klo 4:00

ketjujen ylösnostelu tuntuu jo työltä. Mitäpä mies, jos vaihteeksi menisit punttisalille nostelemaan puntteja. Tulisi kuntoiltua ja kaupunpäälle saisit hyvän mielen.

• sinusta huolestunut kirjoitti:

ketjujen ylösnostelu tuntuu jo työltä. Mitäpä mies, jos vaihteeksi menisit punttisalille nostelemaan puntteja. Tulisi kuntoiltua ja kaupunpäälle saisit hyvän mielen.

ei käy ja suomi24 antaa hyvää palkkaa

• punooopppppeellii

ei käy ja suomi24 antaa hyvää palkkaa

ei kuitenkaan puheenjohtajan, eikä myllärin poika kuvittelee nyt jo kaikenlaista
        hulluuden ja nerouden rajalla heiluvilla vähäjärkisen aivoillaan.

• Ei järkevää

??????????

• estik
        Ei järkevää kirjoitti:

??????????

hyvä juttu.

• Vanha harrastukseni on tyystin unohtunut. Pitäisikö minun jälleen nostella vanhoja keskusteluja ylös?

• ggghhhfff

homo

• keep_up

Keep up with the good work

• hei_me_nostellaan

hei me nostellaan

• Anonyymi

Seppo teki hyvää työtä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe