Ristus ku taas Myllärin pojalla

on siristäny!

Runsaassa puolessa tunnissa saatanallinen kasa vanhoja ketjuja noussut ylös poijaan avulla!

29

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtaa lääkkeensä

      Lääkehän pitää ottaa säännöllisesti mutta kun se unohtuu luomisen vaiheessa.

      • minä nostin niistä vain puolet. katsopa noita alimpia ketjuja.


      • kuuma aihe
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

        minä nostin niistä vain puolet. katsopa noita alimpia ketjuja.

        hautalasta kertova ketju taas?


      • montanickii
        kuuma aihe kirjoitti:

        hautalasta kertova ketju taas?

        Olen nostanut puolet jumalauta!


      • montanickii kirjoitti:

        Olen nostanut puolet jumalauta!

        teit hyvää työtä.


      • vakava asia

        myllikselle kysymys joka ei liity tähän aloitukseen, miksi piirrät ristin ylösalaisin, siksikö kun se on saatananpalvojien tapa häväistä ristiä.


      • vakava asia kirjoitti:

        myllikselle kysymys joka ei liity tähän aloitukseen, miksi piirrät ristin ylösalaisin, siksikö kun se on saatananpalvojien tapa häväistä ristiä.

        se kuvastaa ajatuksiani ja on uskovaisia ärsyttävä.


      • ei leikinasia
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

        se kuvastaa ajatuksiani ja on uskovaisia ärsyttävä.

        ei ärsytä uskovaisia vaan voi ärsyttää sitä joka sinutkin joskus tuomitsee, eli ota asia vakavasti , älä ilkkuen.


      • ei leikinasia kirjoitti:

        ei ärsytä uskovaisia vaan voi ärsyttää sitä joka sinutkin joskus tuomitsee, eli ota asia vakavasti , älä ilkkuen.

        todista jumalan olemassaolo. et varmasti onnistu.


      • suomi24.fi/babylon
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

        todista jumalan olemassaolo. et varmasti onnistu.

        onhan sen pakko olla olemassa kun raamatussa niin sanotaan


      • suomi24.fi/babylon kirjoitti:

        onhan sen pakko olla olemassa kun raamatussa niin sanotaan

        minun on oltava jumala kaikkivaltias herra kun pyhässä myllykirjassa niin sanotaan


      • historian totuus
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

        todista jumalan olemassaolo. et varmasti onnistu.

        myllikselle..todista sinä kuolleenmeren kirjakääröt valheeksi joissa on samaa tekstiä kuin raamatussa,kirjoitettu tutkimusten mukaan n,40 jälk.Krist. ,todista valheeksi noin 2000 vuotta sitten vaikuttaneet hallitsijat jotka mainitaan raamatussa jaovat historiasta todettavissa samoinkuin että historiallinenhenkilö nimeltään Jeesus on elänyt samoihin aikoihin. nämä ovat historiallinen tosi siinä ei ateismit auta eikä mieltymykset.


      • historian totuus kirjoitti:

        myllikselle..todista sinä kuolleenmeren kirjakääröt valheeksi joissa on samaa tekstiä kuin raamatussa,kirjoitettu tutkimusten mukaan n,40 jälk.Krist. ,todista valheeksi noin 2000 vuotta sitten vaikuttaneet hallitsijat jotka mainitaan raamatussa jaovat historiasta todettavissa samoinkuin että historiallinenhenkilö nimeltään Jeesus on elänyt samoihin aikoihin. nämä ovat historiallinen tosi siinä ei ateismit auta eikä mieltymykset.

        eivät nuo jumalan olemassaoloa todista.


      • jumalan_sanaa
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

        minun on oltava jumala kaikkivaltias herra kun pyhässä myllykirjassa niin sanotaan

        Pyhä myllykirja on kirjoitettu jo ennen Jytkyä ristus (eKr.)


      • pudottakaa_hautala
        kuuma aihe kirjoitti:

        hautalasta kertova ketju taas?

        pudottakaa se takaisin alas


    • olevan n. 17 tuntia!

      Siis uusi ryväs lienee odotettavissa huomisaamuna n. klo 8:n aikoihin?

      Nosto on suloista?

      • aion nukkua tuolloin. nostelu jatkuu nyt ja kenties klo 21:30 aikoihin ja siitä eteenpäin ja loppunee n.klo 1:00 tai mahdollisesti klo 4:00


      • sinusta huolestunut
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

        aion nukkua tuolloin. nostelu jatkuu nyt ja kenties klo 21:30 aikoihin ja siitä eteenpäin ja loppunee n.klo 1:00 tai mahdollisesti klo 4:00

        ketjujen ylösnostelu tuntuu jo työltä. Mitäpä mies, jos vaihteeksi menisit punttisalille nostelemaan puntteja. Tulisi kuntoiltua ja kaupunpäälle saisit hyvän mielen.


      • sinusta huolestunut kirjoitti:

        ketjujen ylösnostelu tuntuu jo työltä. Mitäpä mies, jos vaihteeksi menisit punttisalille nostelemaan puntteja. Tulisi kuntoiltua ja kaupunpäälle saisit hyvän mielen.

        ei käy ja suomi24 antaa hyvää palkkaa


      • punooopppppeellii
        seppo_myllis_2.0 kirjoitti:

        ei käy ja suomi24 antaa hyvää palkkaa

        ei kuitenkaan puheenjohtajan, eikä myllärin poika kuvittelee nyt jo kaikenlaista
        hulluuden ja nerouden rajalla heiluvilla vähäjärkisen aivoillaan.


      • Ei järkevää

        ??????????


      • estik
        Ei järkevää kirjoitti:

        ??????????

        hyvä juttu.


    • Vanha harrastukseni on tyystin unohtunut. Pitäisikö minun jälleen nostella vanhoja keskusteluja ylös?

      • ggghhhfff

        homo


      • keep_up

        Keep up with the good work


      • hei_me_nostellaan

        hei me nostellaan


    • Anonyymi

      Seppo teki hyvää työtä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe