Päätin viimeksi, etten enää koskaan mene Tattarisuolle, ei ole naiselle sopiva paikka. Biliaan taas ei kannata, kun Volvolla on jo niin paljon ikää ja kilometrejä.
Mihin VolvoV70 huoltoon pääkaupunkiseudulla?
6
720
Vastaukset
- Naiseksi
Erikoinen nimi kun Jari taitaapi olla taas näitä provoja?
- jarih
vaan se on nimimerkki (työkaverin nimi).
Mutta kertokaa jo, minne vien sen Volvon huoltoon! - Kmo
jarih kirjoitti:
vaan se on nimimerkki (työkaverin nimi).
Mutta kertokaa jo, minne vien sen Volvon huoltoon!...autohuolto Tervashonka.
On erikoistunut Volvoihin ja hinta-laatusuhdetta kehutaan!
- Miksu6789
Useitakin paikkoja. AutoServia, Lauttasaarenautopalvelu, Vantaan autokorjaamo, Motomer, Debil tms tms
Itse en maahantuojaa ole käyttänyt kuin kerran takuu asiassa. Jokainen tehkööt tyylillään.Itse huollatin omani tossa auto servialla, oli ihan hyvää palvelua mutta hina oli mielestäni kova. Yksikään huolto ei maksanut alle 770 euroa. Auto oli V70 2.5T -04 PS. Ei enään ikinä volvoa
- kyllä toimii
Debil on paras siellä päin. Erikoistunut Volvoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893348
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332580- 802373
- 802333
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402026Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201673- 121666
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351573