Kuntien jätepoliittisesta ohjelma luonnoksesta oli kuulutus Karjalaisen sivustolla 18.10.20010
Kunnat yhteistyössä valmistelevat jätekukon alueella tuota ohjelmaa parhaillaan ja siihen voi antaa lausunnon 5.11. mennessä ohjelma on kunnissa nähtävissä mutta on vain yhteistietona on internetin osalta Kuopio
Lieksan yhteyshenkilön puhelinnumero mainitaan ja pl 41 81701 Lieksa Ympäristön suojelutarkastaja Riitta Laatikainen
Eli nyt on aika sitten havaita asia eikä sitten myöhemmin.MK
Kysyn kuitenkin eikö Lieksan osalta mainita onko se tavan kansalaisen osalta missä nähtävissä kenellä ei ole tietokonetta näinkö salaista meininkiä jälleeen.
Kuntien jätepoliittinen ohjelma
5
197
Vastaukset
Tuosta asiasta onnyt kuulutus myös nyt Eilisesä Lieksan lehdessä missä on nuo asiakirjat nähtävissä joten mites sattuikaan hyvin joskus asiat vain tapahtuu niinkuin pitääkin olla.MK
- H2O+CO3
"Kuntien jätepoliittisesta ohjelma luonnoksesta oli kuulutus Karjalaisen sivustolla 18.10.20010"
Oletko käynyt karaoken laulamisen lomassa aikakoneella hakemassa tietosi?
18000 vuotta on aika pitkä aika sanomalehdelle. Ilmestyikö Lieksan Lehti ja Jallu vuonna 20010?Mutta todellajokainen ymmärtävä ihminen huomaa pienen vipauksen mutta vipraattorit on sitten tuolla jallussa asiaa tuntematta paremmin kun ei sitä tarvii heh heh he mutta kuitenkin ajan tasalla MK
- 30
markkukorpinen kirjoitti:
Mutta todellajokainen ymmärtävä ihminen huomaa pienen vipauksen mutta vipraattorit on sitten tuolla jallussa asiaa tuntematta paremmin kun ei sitä tarvii heh heh he mutta kuitenkin ajan tasalla MK
Rauhoitu hyvä mies ja opettele kirjoittamaan, lue teksti ennen lähettämistä.
30 kirjoitti:
Rauhoitu hyvä mies ja opettele kirjoittamaan, lue teksti ennen lähettämistä.
Oleellista on asia mitä yritän sanoa nyt on aika toimia ja otaa asiasta selvää, wikä itkeä ja valittaa sitten jälkikäteen.
Jos tulee joitakin virheitä niin kyllä jokainen järjellä varustettu ihminen tajuaa mutta joukossa tyhmyys tiivistyy sanoi aikanaan opettajani kansankorkeakoulussa. Oli muuten hyvä kannustaja sanoi että menen kiven läpi heh heh MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441