minkälaisii kokemuksia ihan ylipäätänsä vauhdista? mites ne laskut? kauanko "nokallisen" vaikutus kestää? paljonko "nokallinen" on? etc.
kiitän.
spiidi.
26
11320
Vastaukset
- metamfetamiinia?
Jotkut kun puhuvat amfetamiinistakin spiidinä, mutta spiidi kun on metamfetamiinia, sitäkö siis tarkoitit?
Mulla on piristä ja spiidistä vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia. Kyllähän se sillä hetkellä kun niitä nokkaan vetäsee niin tuntuu hyvältä, muutamia tunteja ehkä.. Mutta sen jälkeen tulee aika vitun paskaolo, ainakin mulle.. Vaikutus riippuu vähän aineen vahvuudesta jne. Ei ole olemassa mitään tiettyä määrää, että mikä on "nokallinen"...
Miksi sitä pitäisi ylipäätään vetää, jos asiat on hyvin?
Suosittelen ennemminkin Kokaiinia jos jotain päihteitä muuta kuin alkoholia olisi pakko vetää. Itselleni riittää nykyään vain alkoholi. Mutta Kokkelista ei sekoa sillä tavalla kun amfetamiineistä, mutta en nyt voi sitäkään varsinaisesti suositella, mutta on se parempi kuin se spiidi, unohda siis se!:-)- sanoa, että jos
Spiidiä olet ajatellut vetää, niin kannattaa samalla hankkia benstoja eli rauhoittavia lääkkeitä. Kun spiidin vaikutus loppuu, niin on ihan helvetin helpottavaa saada bentsoja. Xanor 2mg on ehdottomasti paras ja tehokkain rauhoittava. Diapamit on ihan liian ylimainostettuja, niistä mihinkään ole! Xanor tai sitten Rivatril....
X:iä voi sitte vetää ihan huoletta, kuten muitakin bentsoja, yliannostus vaaraa näissä ei ole. Xanoreissa itselläni aikoinaan sellainen tuntuva määrä oli about 15-18mg... - mömmömöö
eli kun "vaikutus" loppuu ja alkaa vituttaa niin lisää vaan.. onko övereiden riski miten iso tai se, et herää töölön sairaalasta parin päivän päästä?
kokkeli on liian kallista ja aika kiven alla. - vaihtoehto.....
mömmömöö kirjoitti:
eli kun "vaikutus" loppuu ja alkaa vituttaa niin lisää vaan.. onko övereiden riski miten iso tai se, et herää töölön sairaalasta parin päivän päästä?
kokkeli on liian kallista ja aika kiven alla.mutta joskus se spiidikin loppuu sinulta(tod.näköisesti...)
No ei sitä jollain 1mg annoksilla mihinkään töölöön joudu, no panic...:-)
Ei suinkaan coca ole kiven alla ainakaan jos stadissa asut.....Mutta kallista se kyllä on:-)
Riippuu tietenkin vähän käyttötarkoituksesta. Jos menisin esim. bilettämään johonkin, niin ehdottomasti Coca, se antaa sellasta itsevarmuutta yms... Jos naisia haluaa, niin sillä niitä saa..:-)
Miksei muuten essot kelpaa sulle, jos mdma:ta haluat..
Muista ne bentsot....;-) - mömmöpää
vaihtoehto..... kirjoitti:
mutta joskus se spiidikin loppuu sinulta(tod.näköisesti...)
No ei sitä jollain 1mg annoksilla mihinkään töölöön joudu, no panic...:-)
Ei suinkaan coca ole kiven alla ainakaan jos stadissa asut.....Mutta kallista se kyllä on:-)
Riippuu tietenkin vähän käyttötarkoituksesta. Jos menisin esim. bilettämään johonkin, niin ehdottomasti Coca, se antaa sellasta itsevarmuutta yms... Jos naisia haluaa, niin sillä niitä saa..:-)
Miksei muuten essot kelpaa sulle, jos mdma:ta haluat..
Muista ne bentsot....;-)stadissahan mä budjaan.
essot kelpaa kyllä, mut nevö before vauhtii kokeillu ni nyt on tulee sekin koettuu.. tosin ~0,5 ja ei mitään "vaikutusta", et mitähän vitun rotanmyrkkyä tää on :) näillä mennään..
dexedrine nyt on mitä on, sitä ei lasketa..
bentsot vai :D pamit on ehkä skidisti yliarvostettuu, mut niitä mä oon tähän asti suunnilleen pelkästää napostellu.
lätkää - mutta santut
mömmöpää kirjoitti:
stadissahan mä budjaan.
essot kelpaa kyllä, mut nevö before vauhtii kokeillu ni nyt on tulee sekin koettuu.. tosin ~0,5 ja ei mitään "vaikutusta", et mitähän vitun rotanmyrkkyä tää on :) näillä mennään..
dexedrine nyt on mitä on, sitä ei lasketa..
bentsot vai :D pamit on ehkä skidisti yliarvostettuu, mut niitä mä oon tähän asti suunnilleen pelkästää napostellu.
lätkääon oikeesti parhaita. Jos vedät vaikka about 20mg santtuja, niin kyllä muuten huomaat, että kolahtaa..
hmm.. Ikävä kyllä jotkut daijut tuppaa myymään 10%:sta piriä "puhtaana pirinä".. Pitää tuntee oikeet ihmiset..ääh.. vaikee selittää..
Mutta koita hankkia vaikka 50 prossasta, niin kyl SÄ HUOMAAT vaikutuksen..:-) - Anonyymi
mutta santut kirjoitti:
on oikeesti parhaita. Jos vedät vaikka about 20mg santtuja, niin kyllä muuten huomaat, että kolahtaa..
hmm.. Ikävä kyllä jotkut daijut tuppaa myymään 10%:sta piriä "puhtaana pirinä".. Pitää tuntee oikeet ihmiset..ääh.. vaikee selittää..
Mutta koita hankkia vaikka 50 prossasta, niin kyl SÄ HUOMAAT vaikutuksen..:-)Laitoin ketjun loppuun.. Eli jos haluat 70% vahvaa laita mielipidettä... Prossat voi tarkistaa aina Reagant testerillä.
Maksan aina 7e/g olisi 12e/g.
- Spiidii jee jee
Vauhti on omalla kohdalla ylivoimaisesti paras huume millä tahansa mittarilla. Laskut on vittumaisia joo, mutta ei nekään lähellekään pahimmasta päästä kaikista paskoista mitä on tullut vedettyä. Olen käyttänyt sitä niin harvoin että huonoja puolia ei ole itselle ikinä tullut. Liikakäytössä sitten asia onkin aivan toinen. Koukun vaara on aina lähellä. Siinä vaiheessa se on yksi viheliäisimmistä humehista.
- maria----------
neesuun jos vedät nii vaikutus on pidemi kestoinen siis todella pajon =) nousee him´taammin ja kestää pidempään.. muistan aikoinaan kun muut veti hihaan ja mä nenään niin kyllä mä jaksoin paljon kauemmin kun muut.. Jos hihaan laitat maximi vaikutus tulee heti ja laskukin on voimakkampi..
- cokie
siis nokkaaku vedät nii on kyllä nii tuhlausta ku että huhu saman fiiliksen saat ku juot 10 kuppii kahvii ja pääset halvemmalla. eikä siin nyt miltää erikiselt tunnu ku tulee laskut. ellet oo sit valvonu ja vetäny montaa päivää putkee.. monta tekijää löytyy mitkä vaikuttaa. Otat essoja nii siinä se rakkaus sitte on
- Anonyymi
MDMA tuhoaa totaalisesti hampaat, tiedoksi vaan.
- -****-
Laadussa voi olla ja onkin suuria heittoja. Nokka toimii kyllä aivan loistavasti mitä sitä olen itse käyttänyt. Koska tässä ei olla mitään moraalinvartioita, niin voin sanoa omana mielipiteenäni että kaikkea voi kokeilla, mutta ei piikittää mitään. Se ei tietenkään tarkoita etteikö ongelmia voi tulla siitä huolimatta.
Tarkkaa touhua, vähän kuin ammattilaisten krapulan korjaus. - Irti koukusta lujaa
Laatutavarasta ei tule huomattavia laskuja. Ja yksiköllä voi saada hengen iteltään jos on kunnon tavarasta kyse. Jos ketulasta saa 10-15 vedot, ja toimii toimii toimii, satavarmasti gemillä on kanttuvei.
Miks lähteä tohon hölmöön touhuun?- sama ku yllä...
Mutta tollasta ei saakaan millon vaan ja mistä vaan ja kuka vaan. Varokaa sitä "katupiriä"!!!
Seassa ties mitä PV:tä, essoa jne. Lista loputon.
Nokat onneks on sellanen turvallisempi tapa, muttei sekään ole fiksua!!!! - Anonyymi
sama ku yllä... kirjoitti:
Mutta tollasta ei saakaan millon vaan ja mistä vaan ja kuka vaan. Varokaa sitä "katupiriä"!!!
Seassa ties mitä PV:tä, essoa jne. Lista loputon.
Nokat onneks on sellanen turvallisempi tapa, muttei sekään ole fiksua!!!!Älkää ostako kadulta katu pölyä joka max 15% vahvaa. Seassa aina joko panimo sokeria tai kofeiinia joka aiheuttaa vain sydämen tykytystä panikointia... Tor verkossa jatkamatonta ja 3-5 kertaa halvempaa.
- Koksua kakille kilo
Se on ihan, että vedät sä ränniin, nokkaan vai syötsä niin ne haitat on yhtä hyvät.
Se on ihan paskaa, että vetämällä nokkaan sä et tuhoo itsess yhtä paljon ku vetämällä hihaan.
Itseasiassa jos sä vedät suuhun ja pureksit pirin niin se rupee vaikuttamaan nopeitin. Koska kaikki ruuan sulatus alkaa suussa. Vetämällä ränniin se imee samantien vereen joten nopein. Vetämällä nenään. Se menee kanssa nopeesti ja imeityy limakalvoja pitkinn verenkiertoon. Sama koskee jos syöt. Eli tossa on vaan se, että missä vaiheessa se aine alkaa vaikuttaa ei muuta. Vaikutukset ja tuho on lopulta täysin samaa vedätä sä hihaan tai et.
Imeytymis prosessi vaan vaihtelee. Nopeiten hihaan, sitten nenään ja sitten suuhun. Vaikutus kuitenkin sama. Nopeiten vaan imeityy suonesta johon joutuu verenkierrosta suoraan!
Turha siis ajatella että on parempi jos vetää nokkaan kamat. Sama aine ja se aine ei erittele miten se vaikuttaa elimistössä. Yhtä paskaa ja tuhosta kaikki.
Opetelkaa hei viihde, että nistit lääketiedettä vähäh niin rupee avautumuaan.
T- Koksu on ihan ok, kun sen oikein oivaltaa. - Tohoriex... Dr-Psych
Kyllä kaikki kama aiheuttaa laskut. Toi on ihan vaan myytti. Oli piri mitä vahvempaa niin kyl siitäki laskut tulee. Matalamassa pirissä vaan nopeemminn.
Ja onko ne laskut pahemmat paremmassa % pirissä ku paskemmassa niin yhtä paskat lopulta. Ei se keho sitä osaa eritellä. Sama se on viinan kanssa. Juot sä sitä 5,5 % vai 60% jos juot liikaa niin darra tulee. Pirissäki laskut johtuu tietyyistä välittäjä aineista ja vitamiineista sekä kuivumiseta. Jos juot tarpeeksi ja nesteytys kunnossa ja yleensä ravinto niin laskut on ok.
Ilman energiaa niin keho tiltaa. Joten te jotka vedätää niin syökää tarpeeksi ja juokaa! - holijees, huumeet ..
älkää saatana! kaveri kokeili maria ja minä, itse ajatelin ei ole järkeä koska alkoholilla saa tarpeeks päänsekasi!
nyt kaverini kokeili essoa ja sit taas essoa, pelkään että vahempiin siirtyy!
koitan puhu hänälle eikä hän kuuntele.
koulut jättäny kesen ei hänellä ole nyt tulevaisiitta! ajatelkaa itellenne sama niin meittikkää ens kerralla kun harkitsette vetäää tätä asiaa.
se on siinä SUOMAlaisuunteen kuuluu kalja ja rähinä viina ei se vittu ole meidän juttu, sekin on vaan esittämistä ne vitun huumeet saatana! - roskapostiropotti
Minulle piri aiheuttaa lähinnä sellaisen selkeän olotilan, en esimerkiksi sinkoile vainoharhaisena pitkin kyliä kuten huumevalistuksessa oli kerrottu. Häviää se kaaos tuolta mielestä mikä siellä yleensä on, eli pystyn keskittymään asioihin paremmin. Piristä en mene lähellekään niin sekaisin kuin alkoholista. Aina olen myös pystynyt nukkumaan pirin ottamisen jälkeen, monesti on tullut valtavia haukotuksia juuri kun olen ottanut tuota ainetta. Enkä ole tuota hommaa harrastanut kuin maksimissaan kahtena päivänä peräkkäin, en vain pysy hereillä ja ei vaan huvita pitempään tuota harrastaa. Silloin tällöin oikein mukavaa, samaan aikaan jos on hyvää sauhua niin ei siihen tarvitse mitään viinoja iltaa pilaamaan. Mutta en suosittele mitään päihteitä kellekään.
- hulluus
hmmm.. onko sulla ehkä jotain ADH:ta? Jos kerran rauhotut piristä... "kymmenen telkkaria päässä yhtäaikaa päällä ja kun vetää piriä niin yhdeksän sammuu ja pystyy keskittymään siihen yhteen" :)
- tina2
Aika moni rauhottuu piristä. Ite ainakin rauhotun, mutta voin myös keskustella 10 tuntia putkeen. Ei tosiaan ole ADH:ta. Aika monella näin se menee. Laskut tulee joo. Mut pahin olo tulee skitsoilusta, jos ei oo nukkunu moneen pvään. Ite en piriä harrasta kovinkaan usein. Oon valitettavasti pahassa texi koukussa. Hihaan 5 vuotta menny...ja nyt pitäis lähtee katkolle...Tulee joku puolen vuoden keissi, jos jaksan...Oon aina ollu liian heikko ottaa viekkareita vastaan, jotka alkaa jo heti aamulla herätessä, jos ei saa annosta.
- Mmmmmmn
Ota lisää.
- Kauppamies järjestää
Mmmmmmn kirjoitti:
Ota lisää.
Samaa sanoi kauppamies äidillesi. Sitten tulit sinä.
- Anonyymi
Mmmmmmn kirjoitti:
Ota lisää.
Oot ansainnu lisää!!
- Anonyymi
Itellä ADHD aikuisena nyt, mut en saanut lääkitystä. Aloitin katu Elvansella mutta tuli kalliiksi..Vaihdoin Amfeen. Ostan marketista aina 70% puhdasta 7e/g ja säästän. Eka tein ihan siitä gelatiini kapselia ja aina rauhoitti.
nyt?
Vetänyt Joulusta asti hiaan 0.20 vetoja, välillä 1-3 tuntia unta.
Jarruna aina vähintään Xanor. Nykyään Dormicum.
Kokeilin myös 95% peukkua ja tykästyin. Taidan vaihtaa siihen. Riittää 0.1 vedot. 100e/g - Anonyymi
Voin antaa linkin jeesiin. En tänne.
Session app. ID =05f51c1c3143b830626b3bf872d1b4b275e7dcdf6baa10d24bdde44cb5a796d209
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850