Kesko avaa K-supermarketin Imatran Euromarketin tiloihin.
Onnea ja menestystä työntekijöille ja pitkää ikää työnantajalle. Uskon ja toivon työntekijöiden kohtelun paranevan uuden työnantajan leivissä.
Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään, sanotaan. Joskus on aiheellista palauttaa menneet ajatkin mieleen, että ei tehtäisi samoja virheitä uudelleen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3620946
Euromarket jatkaa K-Supermarkettina.
6
1164
Vastaukset
- hieno nomma
enää sittariin mennä kun superi aukeaa
- Eka vai toka
Olisiko nyt sopiva hetki pitää entisen E-liikkeen muistotilaisuus, vaikkapa Imatran kulttuuritalossa. Samalla voisivat päättäjät luovuttaa "hyvin tehdystä työstä" saamansa prenikat ja ansiomerkit kulttuurikeskuksen E-osuusliikkeestä kertovaan museoon. Sama koskee myös työntekijöiden oikeuksia "puolustaneita" luottamushenkilöitä.
- H.Moilanen
mites ne säästökassa -asiat? Jääkö ne rahat TAAS sinne jonnekkin? Eikös ne jokuaika sitten jääneet? tai menetetty?
- Moilaska.
H.Moilanen kirjoitti:
mites ne säästökassa -asiat? Jääkö ne rahat TAAS sinne jonnekkin? Eikös ne jokuaika sitten jääneet? tai menetetty?
Siihe hä vois tulla vaik ANTTILA !! JEES
- toka...
H.Moilanen kirjoitti:
Eka/Tradeka, nykyinen sijoittajien omistama Suomen Lähikauppa Oy. Säästökassatoiminta loppui jo 90-luvulla. Et ole pysynyt kärryillä kovassa kyydissä. Aluejohtajakin oli toimistossaan vielä 5 vuotta, vaikka alueet ja työt olivat loppuneet. Odotteli täyttä eläkettä. Myymälätyöntekijöiltä piti kiristää palkkoja alaspäin, että saivat palkan maksettua hänelle. Näin teki osuuskauppaväki, mutta ei tee enää. Sattuneesta syystä.
- K Esko
Moilaska. kirjoitti:
Siihe hä vois tulla vaik ANTTILA !! JEES
Moilaskan toive ei toteudu. Euromarketilta vapautuvat tilat on vuokrannut Ruokakesko Oy, jonka ketjukonseptiin ei kuulu Anttila.
Mihin suutari? Nykyinen Euromarketin johtaja on luvannut, että suutari saa jatkaa nykyisissä tiloissa, vaikka ko.johtajalla ei ole valtuuksia päättää Ruokakeskon puolesta, ketä se pitää alivuokralaisinaan.
Odotellessa KSupermarketin avajaisia.
Avajaismusiikista huolehtii, toivottavasti Imatra Big Band.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170